Valitse 5 näistä miehen ominaisuuksista
Valitse 5 näistä! Mikäli mahdollista, tärkeysjärjestyksessä. Huomenna illalla koostan tilaston mitkä ominaisuudet sijoittuivat kärkitiloille.
1. pituus 185cm tai enemmän
2. raamikas vartalo
3. korkeakoulutus
4. hyvä ammatti ja kunnianhimoa edetä uralla
5 ahkera rakentaja ja remontoija
6. harrastaa kitaransoittoa
7. tykkää viedä petipuuhissa
8 tyylikäs pukeutuminen ja huoliteltu olemus
9. harrastaa retkeilyä ja viihtyy luonnossa
10. hyväkuntoinen, liikunta/urheilu maittaa
11. ympäristötietoinen, haluaa elää vaatimattomasti
12. taitava kokki, tykkää herkutella hyvässä seurassa
13. sosiaalisesti taitava, osaa viihdyttää porukkaa
14. tykkää lukemisesta, esim. runous, historia, tiede
15. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella
16. bonus: vapaasti valittu ominaisuus miehessä (listalta valittujen lisäksi)
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
16. bonus: rehti ja luotettava
Okei, jos mun bonukseni oli itsestäänselvyys, niin sitten vaihdetaan siihen tilalle että tykkää viettää aikaansa mun kanssa.
Tässä mun top 5 näistä vaihtoehdoista, järjestystä en osaa sanoa:
3. korkeakoulutus
8. tyylikäs pukeutuminen ja huoliteltu olemus
16. bonus: vapaasti valittu ominaisuus miehessä: Empaattisuus ja älykkyys. (Kulkevat usein käsi kädessä, en siis tarkoita älykkäällä mitään matikkaneroa)
N23
Haluan miehen, jolla on suhteellisen suuri (etenkin paksuudeltaan) ja esteettinen penis, joka tykkää tyrkyttää sitä, joka pitää hempeilystä, joka on kiinnostunut tieteistä ja joka on huumorin tajultaan yhtä pimeä kuin minäkin. Mies ei saa olla wt.
14, 3, 4, 7, 11
Ja mainitsen vielä, että nykyiseen kumppaniini pätevät täysin vain kaksi ensimmäistä, seuraavat kaksi tavallaan, vika ei sitten mitenkään. Silti hän on ihana. <3
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen, jolla on suhteellisen suuri (etenkin paksuudeltaan) ja esteettinen penis, joka tykkää tyrkyttää sitä, joka pitää hempeilystä, joka on kiinnostunut tieteistä ja joka on huumorin tajultaan yhtä pimeä kuin minäkin. Mies ei saa olla wt.
"joka on kiinnostunut tieteistä ja joka on huumorin_tajultaan yhtä pimeä kuin minäkin. Mies ei saa olla wt"
Onnea etsintään vain.
Ei tärkeysjärjestykessä:
Näistä ainoastaan kohta 15 on sellainen mitä vaadin. Juoda saa kunhan juo kohtuudella. Muut kohdat eivät pakollisia mutta ehdottomasti positiivista :)
2. raamikas vartalo
16. bonus: samanlaiset arvot/haluaa samoja asioita kuin minä
Vierailija kirjoitti:
2. raamikas vartalo
15. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella16. bonus: samanlaiset arvot/haluaa samoja asioita kuin minä
Ai niin järjestys unohtui:
1. samanlaiset arvot/haluaa samoja asioita kuin minä
2. raamikas vartalo
3. hyvä ammatti ja kunnianhimoa edetä uralla
4. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella
5. tykkää viedä petipuuhissa
6. pituus 185cm tai enemmän
2, 4, 10, 12 ja 13. Kovin pinnallisia asioita kyselet, mutta noi on mut yleensä sytyttänyt tästä valikoimasta. Oliko nämä tinderistä poimittuja kuvauksia? 🤔 Ei kitaran rämpyttäjille.
1 luotettava
2 rehellinen
3 hyvä luonne
4 hyvä sydän
5 huumorintajuinen
Sori, ap:n vaihtoehdoista ei löydy kuin seuralainen illanviettoon, kumppania elämään noista aineksista ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tärkeysjärjestykessä:
15. raitis, absolutisti tai juo kohtuudellaNäistä ainoastaan kohta 15 on sellainen mitä vaadin. Juoda saa kunhan juo kohtuudella. Muut kohdat eivät pakollisia mutta ehdottomasti positiivista :)
Niin ja se bonusominaisuus: hyväkäytöksisyys, laajasti ymmärrettynä. Todellakin tärkeä.
2. raamikas vartalo
3. korkeakoulutus
13. sosiaalisesti taitava, osaa viihdyttää porukkaa
16. paljon matkustellut, pitää matkustamisesta, kielitaitoinen
Nuo kaikki on mulle joko tasoa "ihan sama" tai "ihan kiva" ja esim. jotkin absolutistit kierrän kaukaa.
- aikuinen
- itsehillintään kykenevä
- ihmisistä (myös "hyödyttömistä") välittävä
- humoristi
10, 13, ja 16 vapaavalintainen eli on uskossa =)
1. pituus voi olla mitä vaan, lyhyet miehet ovat seksikkäitä, pitkät pelottavia
2. kaikki vartalotyypit ok, olen ollut ihastunut laihoihin, lihaviin, lihaksikkaisiin, sopusuhtaisiin...
3. miehen koulutus on yhdentekevä
4. hyvä ammatti ja kunnianhimoa edetä uralla < minulle riittää, että mies käy töissä tai opiskelee
5 ahkera rakentaja ja remontoija < ihan jees, mutta osaan minä itsekin
6. harrastaa kitaransoittoa < ylipäätään joku harrastus on ihan kiva, mutta ihan sama, mitä pitsinnypläystä se on
7. tykkää viedä petipuuhissa < turn off, olen itse aktiivinen sängyssä, en jaksaisi mitään tylsän passiivista roolia
8 tyylikäs pukeutuminen ja huoliteltu olemus < liian sliipatut miehet on öklöjä, vähän röllipeikkomaisempi olemus yleensä seksikkäämpi - toki hyvä, jos esim. juhliin saa puvun päälle ja hiukset kammattua
9. harrastaa retkeilyä ja viihtyy luonnossa < tää on oikeesti kiva
10. hyväkuntoinen, liikunta/urheilu maittaa < jos on normaalin terveissä mitoissa niin hyvä, ettei tarvitse pelätä hänen terveytensä puolesta, mitään proteiinia vetävää treenaushullua, terveysintoilijaa saati steroidimörköä en jaksaisi katsella
11. ympäristötietoinen, haluaa elää vaatimattomasti < olisi erittäin rasittavaa
12. taitava kokki, tykkää herkutella hyvässä seurassa < ihan kiva, jos mun ei tartte sitten laittaa ruokaa
13. sosiaalisesti taitava, osaa viihdyttää porukkaa < minä olen jo tätä, riittää, että mies nauraa mun vitseille
14. tykkää lukemisesta, esim. runous, historia, tiede < ihan positiivista, jos jotain liikkuu korvien välissä
15. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella < mieluummin joku, joka tykkää joskus vetää kanssani kännit :D
16. bonus: vapaasti valittu ominaisuus miehessä (listalta valittujen lisäksi) < pitää eläimistä tuli ekana mieleen
Omani:
1. Eläin- ja luontoihminen, pitää koirista, kissoista ja muista otuksista
2. Tahtoo lapsen ja sopeutuu terveytensä ja pääkoppansa puolesta sellaisen isäksi
3. Rento ja huumorintajuinen, tiukkapipoista ukkoa ei jaksa kukaan
4. Aktiivinen seksuaalisesti, puutteessa eläminen on syvältä
5. Pitkähköt laineikkaat tai suorat hiukset on sexyt, samoin hartioihin nähden kapea lantio. <3
6. Ei nipota siisteydestä ja alkoholin juomisesta
7. Tekee osuutensa kotitöistä, muuten meillä on paskaista, koska olen itse laiska ja sotkuinen
8. Omaa sosiaalista pelisilmää, miten kannattaa käyttäytyä eri ihmisten seurassa, ettei riitaannu esim. sukulaisten tai kavereiden kanssa
8 tyylikäs pukeutuminen ja huoliteltu olemus - kunhan ei haise ja kulje likaisissa vaatteissa
13. sosiaalisesti taitava, osaa viihdyttää porukkaa - ei arastele ihmisjoukossa, ei tarvitse olla pelle
14. tykkää lukemisesta, esim. runous, historia, tiede - tykkää sivistää itseään, ei usko kaikkea kuulemaansa
15. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella - no ei ainakaan juo liikaa!
16. bonus: älykäs huumorintaju
Ap, minkä ikäinen olet? Kuinka paljon sinulla on kokemusta parisuhteista? Kerro viimeisimmästä ihastumisestasi tai rakastumisestasi! Mitä diagnooseja sinulla on? Voisitko kuvitella pyytäväsi äitiäsi laittamaan nämä ominaisuudet johonkin järjestykseen? Jos et, niin miksi kuvittelet, että me palstanaiset pitäisimme pyyntöäsi ihan normaalina?
Miksi ylipäänsä vietät iltaa vauvalehden keskustelupalstalla, jos et ole perheellinen?