Arvostatteko naiset sitä jos
Minä 44-v mies, joka olen 7-v lapsen isä, keskityn täysin lapseeni ja alan etsimään naisseuraa vasta kun lapseni on vähintään 16-v? Olen siis eronnut lapsen äidistä ja haluan keskittyä täysin lapseeni, enkä sotkea naisia näin pienen lapsen elämään. Kun olen 55-v, niin huoliiko minua enää kukaan? Mutta mitäpä en tekisi lapseni onnellisuuden eteen.
Kommentit (13)
Sinuna deittailisin mutta erittäin korkealla kynnyksellä tuoda naisia lapsen elämään. Vasta jos oikeasti se elämänkumppani sattuisi löytymään niin sitten.
Arvostaisin, todella paljon. Liian monet menevät minä edellä, lapset perässä, vaikka ihan hyvin suurimmalla osalla olisi aikaa myöhemminkin. Ja sitten niihin uusiin suhteisiin aletaan vääntää lisää lapsia.. En vaan kestä ja vaikka minulta se ei ole pois mitä muut tekevät, niin ei vaan itselle nappaa yhtään. Lapset yhden kanssa ja jos se suhde ajautuu eroon, niin seuraavasta sitten se elämänkumppani
Miestä huolii aina joku, naista ei. En olisi sinuna yhtään huolissasi. Naiset ovat myös nykyään niin epätoivoisia miesten katastrofaalisen huonon tason takia ja pahemmaksi menee joka vuosi...
Huolii sitten varmaan, ikäisesi. Nyt ei huoli muuta kuin köyhät yh:t, joilla ei ole vaihtoehtoja. Keskity lapseen ja odota parempia aikoja parisuhdepörssissä.
En arvosta. Arvostaisin miestä, jolle oma lapsi olisi tärkein ihminen elämässä mutta ei sellainen, jonka takia hän heittäytyisi marttyyriksi. Miestä, joka antaisi mahdollisuuden myös uudelle rakkaudelle, jos sellainen kohdalle osuu, ja tutustuisi häneen pikkuhiljaa. Jossain vaiheessa esittelisi uuden ystävän myös lapselle ja alkaisi viettää aikaa kolmisin (+ mahdollisesti naisen lasten kanssa). Mutta ei vaatisi lastaan asumaan uuden ihmisen tai varsinkaan uusien sisarpuolten kanssa vaan seurustelisi erillissuhteessa niin pitkään kuin olisi tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin ja kovaa.
Se on hyvä että arvostaisit myös kovaa, vaikka kuka sitä veltosta perustaisikaan.
Arvostan. Olen itse 36v kahden lapsen (8&9v) äiti, ja aion toimia samoin. Kyllä meidänkin aika tulee vielä, ja silloin teemme sen hyvällä omalla tunnolla ja vapaalla fiiliksellä!
Tsemppiä sinulle, olet loistoisä!
T. Yh-äiti, jonka mies karkasi "seikkailemaan" lapsiperhearjen käytyä liian tylsäksi.
Kiitos av-mammat kannustavista viesteistä. Kyllä elämä on ihanaa, vaikka minulla ei ikinä enää olisi parisuhdetta. Seuraan lapseni kasvua ja odotan innolla ukiksi tulemista. Aikani menee muutenkin töissä, urheilun ja muiden harrastusten parissa. Joka toinen viikko saan viettää täysin kahdenkeskeistä aikaa ihanan lapseni kanssa, mitä muuta tässä enää tarvitsee. T. Ap
Olen lapseton, joten ehkä väärä vastaamaan kysymykseesi. En näe uudessa parisuhteessa mitään negatiivista, vaikka lapsi olisikin nuorempi. Toki silloin tulisi huomioida lapsen tunteet ja sopeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos av-mammat kannustavista viesteistä. Kyllä elämä on ihanaa, vaikka minulla ei ikinä enää olisi parisuhdetta. Seuraan lapseni kasvua ja odotan innolla ukiksi tulemista. Aikani menee muutenkin töissä, urheilun ja muiden harrastusten parissa. Joka toinen viikko saan viettää täysin kahdenkeskeistä aikaa ihanan lapseni kanssa, mitä muuta tässä enää tarvitsee. T. Ap
Et mitään. Eihän sinulla näyttäisi olevan edes aikaa seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mitään. Eihän sinulla näyttäisi olevan edes aikaa seurusteluun.
Tuo on totta, aikani menee lapsen kanssa, koska näen häntä jokapäivä myös ns. äitiviikolla. Vien hänet joka aamu kouluun ja haen hänet koulusta jokapäivä. Odotan lapsen kanssa äitiviikolla äidin kotona, että äiti ehtii töistä kotiin, ettei lapsen tarvitse olla yksin, kun on niin pieni vielä.
Enkä oikein usko, että kukaan nainen kestäisi minun omistautumistani lapselleni. T. Ap
Arvostaisin ja kovaa.