Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko olette pitäneet/aiotte pitää lapsianne kotihoidossa?

Vierailija
30.09.2019 |

Ovatko käyneet alkuun kerhoissa tms?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen meni hoitoon 2-vuotiaana ja kuopus 1-vuotiaana.

Vierailija
2/7 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanhana menivät molemmat. Asumme hyvin pienessä kaupungissa, päiväkodin johtaja oli hyvä ystäväni, sisareni oli lastentarhanopettajana ja kaksi lastenhoitajaa olivat hyviä ystäviäni. Lapset olivat hoidossa 2-3 päivää viikossa, yleensä kaksi. Tästä on jokunen vuosi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä että jos se on vain taloudellisesti mahdollista, haluan hoitaa lapset mahdollisimman pitkään kotona.

Esikoisemme on nyt 9-vuotias ja en ole hänen syntymänsä jälkeen palannut työelämään. Keskimmäisemme on 6-vuotias ja kuopus on 4-vuotias.

Esikoinen aloitti 5-vuotiaana kerhon (2x2h viikossa) ja sitten kävi esikoulun (4h/päivä)

Keskimmäinen oli viime vuonna viskarikerhossa (3pv/vk 4h kerrallaan) ja nyt on esikoulussa (4h/pv)

Kuopus ei käy vielä missään kerhossa, mutta olemme jonossa avoimeen päiväkotiin, joka näillä näkymin alkaa ensi vuoden puolella (kerran viikossa 3h) Ensi vuonna aloittaa sitten viskarikerhon.

Ja itse suunnittelen palaavani työelämään 50% työajalla kunhan kuopus aloittaa esikoulun.

Vierailija
4/7 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 - 18 kk (4x)

Vierailija
5/7 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka meni kolme vuotiaana kerran viikossa seurakunnan kerhoon, 4-5 vuotiaana kerhoa oli kaksi kertaa viikossa ja siitä eskariin.Tokalla sama systeemi.

Kolmas ei ehtinyt kerhoilemaan, vaan lähti kolme täytettyään päiväkotiin ja minä lähdin töihin.

Kahdeksan vuotta kotona lasten kanssa oli aivan ihanaa aikaa, josta en vaihtaisi päivääkään pois. Nyt lapset ovat jo teinejä ja meillä on vieläkin todella hyvät välit. Viihdymme koko perheenä hyvin ja äskenkin esimerkiksi vanhin teki isänsä kanssa luumupiirakkaa. Kaksi vanhinta on nyt lukiossa ja kolmas yläkoulussa.

Vierailija
6/7 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden vanhana menivät molemmat. Asumme hyvin pienessä kaupungissa, päiväkodin johtaja oli hyvä ystäväni, sisareni oli lastentarhanopettajana ja kaksi lastenhoitajaa olivat hyviä ystäviäni. Lapset olivat hoidossa 2-3 päivää viikossa, yleensä kaksi. Tästä on jokunen vuosi aikaa.

Miksi selittelet asiaa? Lopeta selittely, et ole tehnyt mitään väärin.

Vierailija
7/7 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on nyt 4-vuotias, minä hoidin häntä ensimmäiset 9kk, mies seuraavat 6kk ja sen jälkeen mies palasi töihin, minä aloitin 60% työajan ja miehen isä hoiti lasta 4kk. Päiväkotiin lapsi meni 1v 7kk vanhana ja minä jatkoin lyhyempää työaikaa, joten lapsi oli päiväkodissa 3 päivää viikosta. Tuota jatkettiin siihen asti että lapsi täytti 3 vuotta ja siitä eteenpäin on ollut hoidossa joka päivä 7.30-15.30.