Onko teidän mielestä niin, että isä on hoitaja muiden hoitajien joukossa??
Mua ainakin ärsyttää puheet et lapset on isällä hoidossa vaikka samassa talossa asutaan!
Kommentit (10)
mutta tyyliin: mää en oo ikinä hoijattanu edes miehelläni lapsia, tollaset tyypit raivostuttaa!
Vierailija:
mutta tyyliin: mää en oo ikinä hoijattanu edes miehelläni lapsia, tollaset tyypit raivostuttaa!
minä taas hoidan lapsia silloin kun mies ei ole kotona. kun ollaan molemmat kotona niin hoidetaan yhdessa kumpi nyt vaan sattuu ekana kakkavaipan kohdalle jne.
Jos lapsi on hoidossa, hän on jollain meidän oman perheen ulkopuolisella.
Erehdyin kerran sanomaan, ettei lapseni (11kk) ole ollut vielä missään hoidossa. Tajusin vasta, kun mulle kauhisteltiin, että miten jaksan, kun en pääse minnekään... ;) Isän kanssa kaksin pärjäävät mainiosti, en tosiaan ole 24/7 lapseni kanssa.
Jos lapsi on isänsä, lapsi ei ole hoidossa.
siis jos lapsi on isänsä KANSSA
t:9
Se, joka lapsista kulloinkin huolehtii, HOITAA lapsia. Olipa se hoitaja äiti, isä, mummo tai perhepäivähoitaja.
vai sanotko, että vauva/lapsi on sinulla hoidossa päivät?
Mutta kyllä minäkin sanon, jos vaikka olen menossa ulos kavereideni kanssa ja mieheni jaa kotiin lasten kanssa, että " Pekka hoitaa lapsia" . Siis kun kyllähän hän hoitaa... ;o) Toki hän hoitaa silloinkin kun itsekin olen kotona, mutta vielä korostetummin silloin kun on yksin lasten kanssa. Kyllä minäkin hoidan. :o)