ADLIBRIS - kusetus jatkuu + Klarna
Tilasin Adlibriksestä kirjan, toimitus luvattiin 1-3 päivässä. Nyt on mennyt jo puolitoista viikkoa. 27.9. ilmoitettiin, että kirja on lähetetty. Postin mukaan se ei ole edes saapunut postiin (tämän päivän tilanne). Chattailin asiasta tänään ”Jukan” kanssa, ja kerroin asiasta. Pyysin chattailusta dokumentin, jota tarjosivat. Sitä en ole saanut. Kerroin samalla tuttavastani, jonka lähetys oli jälleen toimitettu väärään noutopisteeseen. Ilmoitin, että emme enää tule tilaamaan mitään Adlibriksestä. Tämän jälkeen minut blokattiin pois chatista. Sivulla kyllä mainitaan, että chat on käytössä. Klarna on kyllä jo veloittanut luottokorttiani, vaikka lupaavat veloituksien tapahtuvan vasta toimituksen tapahduttava. Joten varokaa myös Klarna-kusetusfirmaa. Otan yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, jo toinen kerta tämän puljun kanssa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä (huom. yleensä) nämä ihmiset joilla on ongelmia reklamaation ym. kanssa, esittävät asiansa heti riidanhaluisesti ja kiukuttelemalla.
Ap vaikuttaa juuri tällaiselta tapaukselta. Bannattiin chatistakin joten lienee ollut ihan muuta kuin asiallinen ongelmatilanteen selvittely kyseessä. Siihen viittaa myös se, miten joku tuttavan ongelma otetaan samaan keskusteluun mukaan - se ei kuulu asiaan mitenkään.
Jep. Veikkaan että tässä on vanhempi yksinkertainen naisihminen kyseessä, jotenkin tuntuu kaikki olevan niin vaikeaa ja hankalaa.
Minä taas veikkasin 35-75 v mieheksi pitkän asiakaspalvelukokemuksen pohjalta. 😄
Eikö se nopea toimitus ole niillä lisämaksusta?
Itse tilaan yleensä useamman kirjan kertaallaan, jotka tulee monesti eri varastoilta. Mun mielestä ne pitää kyllä asiakkaan hyvin ajantasalla, että missä vaiheessa tilaus on, ja mitä kirjaa vielä odotetaan tulevaksi lähettävälle varastolle. Mielestäni siellä myös jossain mainitaan, että kaikki kirjat lähetetään samassa paketissa, eli jos jollain on arvioitu toimitus muutaman päivän ja toisella pari viikkoa, niin kaikki tulee sen hitaimman mukaan.
Mutta joo. Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia toimitusten kanssa. Toisaalta, jos tarvitse jonkun kirjan nopeasti, niin tilaan sitten mieluummin vähän kalliimmalla kotimaisilta kirjakaupoilta.