Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä liikaa?

Vierailija
30.09.2019 |

Juttu on niin että mun mies ei enää jaksa sekstailla kuten ennen. Ikää lähelle 40v. Eli mun mielestä vielä suht nuori, onko se tosi että nyt alkaa vaan alamäki seksin suhteen?
Esimerkki viime viikolta, jolloin maanantaina oli, perjantai- iltana ja lauantai- aamuna ja iltana. Eli viime viikolla 4 kertaa. Lauantaina piti jo aika kauan touhuilla että mieskin sai.
Minulla on hormonit alkanut herätä kun ikää karttuu, miehelle taas näyttää käyvän toisinpäin. Sunnuntaina ei enää jaksanut ja viikollakin oli mun mielestä liian pitkä tauko...
Totta nää mun hormonit tasoittuu kohta, ettei miehen tarvi kärsiä liian halukkaasta vaimosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapeli. Miehesi on saanut olla ilman vulvaa sun omien menkkojen vuoksi yhteensä monta kuukautta - ja nyt sun ongelma oli; mikä?!?

Vierailija
2/5 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapeli. Miehesi on saanut olla ilman vulvaa sun omien menkkojen vuoksi yhteensä monta kuukautta - ja nyt sun ongelma oli; mikä?!?

No eipä oo tarvinnut kärsiä kun ei oo ollu 10 vuoteen mitään vuotoa, kiitos kierukan. Ja sitä ennenki niukkaa vuotoa, ei estä seksin harrastamista. Mikä se sun ongelma sitte oli?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sä oksennat tänne trollipaskaa, se lähinnä vituttaa.

Vierailija
4/5 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sä oksennat tänne trollipaskaa, se lähinnä vituttaa.

Mulla oli tässä kaksi kysymystä. 1) alkaako miehen seksuaalinen halu hiipua 40v tietämillä niin, ettei joka päivä seksi kiinnosta, eli se alamäki?

2) Missä vaiheessa omat haluni alkavat hiipua, ikäluokka sama?

Mitään trollausta tässä ei ole.

Vierailija
5/5 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa.

Esim Sauli Niinistö panee vielä vanhuksenakin. Naisista en ole varma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi