Listataan yleisiä harhaluuloja, joita ihmisillä on
Yksi on kuvitelma, että naisen alapään "tiukkuus" olisi jotenkin tavoiteltava asia. Oikeasti se tarkoittaa, että nainen ei ole kiihottunut.
Kommentit (25)
Av-palstalle kirjoittavat ovat kaikkien asioiden asiantuntijoita ja tietävät 100%:sti mistä puhuvat. Kaikkia neuvoja ja ohjeita on noudatettava pilkulleen.
Kehopositiivisuus ihannoi lihavuutta.
Persut on köyhän asialla.
Leski perii puolet vainajan omaisuudesta
Kasteessa saa nimen. Sukunimen voi suojata. Vettä pitää juoda min. 3 litraa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Av-palstalle kirjoittavat ovat kaikkien asioiden asiantuntijoita ja tietävät 100%:sti mistä puhuvat. Kaikkia neuvoja ja ohjeita on noudatettava pilkulleen.
Paitsi ap (ketjusta riippumatta) on aina väärässä tai vähintään tyhmä.
Pakollinen ruotsin kielen opiskelu kaikilla opistoasteilla on kaikille hyödyllistä.
Tuulivoima-alalla työskentelevät ovat periaatteellisia ja muutenkin ilmastomoraalisia elämässään.
Olemme onnellisia ja tyytyväisiä "rikastuttamisesta".
Ilman avioaietta voi olla kihloissa.
että olen hullu vaikka olen ihan terve. minua vainotaan vaikka muut väittävät ettei vainota.
Ilmastonmuutos voidaan pysäyttää tinkimättä nykyisestä hyvinvoinnistamme eli terveydenhoidosta, vanhustenhoidosta, koulujärjestelmästä, ilmaisista yliopistoista jne.
Että vanhempi, kypsä nainen olisi jotenkin huonompi vaihtoehto parisuhteeseen.
Asia on päinvastoin: seestynyt, jo elämää nähnyt nainen on huomattavasti mukavampi kumppani arjessa ja makuuhuoneessa erityisesti.
"Kaikki suomalaisethan englantia osaa."
ei tarvitse kuin pihalle kurkata nin jo häirintä kuuluu.. eikä edes ikkunoita tahi novia mitenkään auki.
syytteeksi lähtee sellaiset.
Ihminen voi hidastaa ilmastonmuutosta esim. autoilijoita verottamalla.
Kaikki m amut on laiskoja muslimeita ja valmiita radikalisoitumaan.
Kaikki persut on rasisteja.
Elämää ei ole kehäkolmosen takana.
Helsingissä asuu pelkkiä kuspäitä.
Maalla asuu pelkkiä juntteja.