Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkokauppa lähetti väärän tuotteen, miten toimia?

Vierailija
30.09.2019 |

Tilasin tuotteen, sain kuitenkin jotain ihan muuta mitä kauppa ei edes myy. Tuote tullut kaupasta ja tilausvahvistuksissa lukee kyllä tilaus oikein. Sähköpostia olen lähettänyt, yrityksellä ei puhelinnumeroa.

Mietin vaan, miten voi olla mahdollista että saa tuotteen mitä ei edes heidän valikoimissaan ole? Ja nyt ei ole kyseessä mikään kiina kauppa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tuote takaisin, liitä mukaan selvitys siitä, mitä tilasit ja kaikki paperit, mitä tuotteen mukana tuli.

Vierailija
2/6 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä tuote takaisin, liitä mukaan selvitys siitä, mitä tilasit ja kaikki paperit, mitä tuotteen mukana tuli.

Ja ota talteen kuitti palautuksesta, jotta voit todistaa lähettäneesi sen takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haiskahtaa huijaukselta, eli tyyliin tilasit tietokoneen ja sait puupalikan, niin ota Luottokuntaan yhteyttä.

Vierailija
4/6 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota edellisten ohjeiden lisäksi valokuva paketista ja tuotteesta.

Vierailija
5/6 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ilmoitus tänne riittää. Käy nyt vain odottamaan rahojen palautusta kylppärin lattialle sikiöasentoon.

Vierailija
6/6 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eiköhän olisi hyvä aluksi lukea vaikka ne toimitusehdot, ohjeet ja miten toimia palautustilanteissa sen verkkokaupan sivuilta? Sen jälkeen ottaa sinne yhteyttä jollakin tavalla ja kysyä/selvittää asiaa? Ainakin luulisi homman etenevän sillä lailla paremmin kuin tänne kirjoittelemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi