Verkkokauppa lähetti väärän tuotteen, miten toimia?
Tilasin tuotteen, sain kuitenkin jotain ihan muuta mitä kauppa ei edes myy. Tuote tullut kaupasta ja tilausvahvistuksissa lukee kyllä tilaus oikein. Sähköpostia olen lähettänyt, yrityksellä ei puhelinnumeroa.
Mietin vaan, miten voi olla mahdollista että saa tuotteen mitä ei edes heidän valikoimissaan ole? Ja nyt ei ole kyseessä mikään kiina kauppa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Lähetä tuote takaisin, liitä mukaan selvitys siitä, mitä tilasit ja kaikki paperit, mitä tuotteen mukana tuli.
Ja ota talteen kuitti palautuksesta, jotta voit todistaa lähettäneesi sen takaisin.
Jos haiskahtaa huijaukselta, eli tyyliin tilasit tietokoneen ja sait puupalikan, niin ota Luottokuntaan yhteyttä.
Ota edellisten ohjeiden lisäksi valokuva paketista ja tuotteesta.
Yleensä ilmoitus tänne riittää. Käy nyt vain odottamaan rahojen palautusta kylppärin lattialle sikiöasentoon.
Niin. Eiköhän olisi hyvä aluksi lukea vaikka ne toimitusehdot, ohjeet ja miten toimia palautustilanteissa sen verkkokaupan sivuilta? Sen jälkeen ottaa sinne yhteyttä jollakin tavalla ja kysyä/selvittää asiaa? Ainakin luulisi homman etenevän sillä lailla paremmin kuin tänne kirjoittelemalla.
Lähetä tuote takaisin, liitä mukaan selvitys siitä, mitä tilasit ja kaikki paperit, mitä tuotteen mukana tuli.