Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, millaisia alusvaatteita toivot naisesi käyttävän?

Vierailija
29.09.2019 |

?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukkanauhaliivit ja sukat tai vähintään stayupit. Pitsireunaiset suht vähäiset alusvaatteet. Kaarituelliset rintaliivit. Kaikkien näiden oltava mustia. Mikään muu väri ei käy. Ei, siinä ei saa olla punaista rusettia. Jos on ihan pakko, niin sitten seepraraidat, että pääsee edes nauramaan. Toistaiseksi yksi nainen on pystynyt nämä päällensä takiani pistämään.

Hahaha, kukaan mies ei edes tiedä, että liivejä on kaarituilla ja ilman.

Jokainen mies, joka on maksanut pesukoneremontin niiden takia, tietää, että niitä on.

Osta naisellesi pesupussi tai laita nainen maksamaan sen pesukoneen remontista, johan oppii pesemään liivinsä rikkomatta konetta.

Eikä ne mitään edes riko. Siellä se vaan rahisee pesukoneen sisällä. Ei se siihen vaikuta.

Vierailija
82/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika pitsissä on?

Pitsinhän ei tarvitse olla "hörselöä", eikä sitä tarvitse olla määrällisesti enempää kuin muutakaan (napakkaa) kangasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä beigeä alusvaatetta käytetään, jos sen päälle laitetaan valkoiset housut tai paita.

Jos valkoisten vaatteiden alle laittaa valkoiset alkkarit, ne näkyy läpi.

Ihon väriset ei.

Ei ole tyylikästä, jos t-paidan alta kuultaa rintsikat.

Entäs jos t-paidan alta kuultaa paljaat rinnat?

Vierailija
84/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itse asiassa onkaan se (erityisesti naisten alus-) vaatteiden 'lumo' , 'taika' ja 'maaginen vetovoima' ? Avaisko joku vähän tätä asiaa mulle, kun en oo oikein koskaan käsittänyt mikä jossain (...loppujen lopuksi kuitenkin vain tekstiilissä) vois sitä olla ?

Vierailija
85/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toivottu siis sänkyyn yöksi ja niitä noudatetaan: Stay-upit, avo rintsikat ja pikkarit halkiolla. Muina aikoina saa käyttää mitä haluaa, mutta näyttää käyttävän stringejä ja jotain pushup liivejä tai sitten jonkinlaisia urheilijoiden yläosia. Ulos kun lähdetään yhdessä niin saan antaa arvion siitä kelpaako. Useimmiten kelpaa, mutta sukkahousut pistän vaihtoon aina. Joko catsuit tai stay-upit ja catsuit on kuulemma niin hankala wc:ssä että harvemmin suostuu.

No mitä jos ostaisit sille catsuitin haarusvetoketjulla.

Vierailija
86/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symboli, vaiko tunniste ? kirjoitti:

Mikä itse asiassa onkaan se (erityisesti naisten alus-) vaatteiden 'lumo' , 'taika' ja 'maaginen vetovoima' ? Avaisko joku vähän tätä asiaa mulle, kun en oo oikein koskaan käsittänyt mikä jossain (...loppujen lopuksi kuitenkin vain tekstiilissä) vois sitä olla ?

Makuasioiden selittäminen sellaiselle joka ei kyseisestä mausta pidä on käytännössä tuomittu epäonnistumaan.

Vierailija
87/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä beigeä alusvaatetta käytetään, jos sen päälle laitetaan valkoiset housut tai paita.

Jos valkoisten vaatteiden alle laittaa valkoiset alkkarit, ne näkyy läpi.

Ihon väriset ei.

Ei ole tyylikästä, jos t-paidan alta kuultaa rintsikat.

Vinkkiosasto: myös punasävyiset toimivat valkoisen alla.

Vierailija
88/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena toivoisin mieheni käyttävän puhtaita ja ehjiä kalsareita.

Vierailija
89/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä. Eli saa olla alasti tai mummoasuinenkin. Ainoastaan isot luomut merkkaa.

Isot luomualusvaatteet?

Vierailija
90/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioiden selittäminen sellaiselle joka ei kyseisestä mausta pidä on käytännössä tuomittu epäonnistumaan.

Odotinkin kyllä sinulta jonkinlaista, enemmän  itseanalyysiin perustuvaa arviota asiasta, enkä niinkään mitään (...tuollaista), muiden näkökulman siihen arvioimista 

Vierailija
91/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukkanauhaliivit ja sukat tai vähintään stayupit. Pitsireunaiset suht vähäiset alusvaatteet. Kaarituelliset rintaliivit. Kaikkien näiden oltava mustia. Mikään muu väri ei käy. Ei, siinä ei saa olla punaista rusettia. Jos on ihan pakko, niin sitten seepraraidat, että pääsee edes nauramaan. Toistaiseksi yksi nainen on pystynyt nämä päällensä takiani pistämään.

Ai pitäiskö noita sukkanauhaliivejä mielestäsi käyttää ihan arkenakin?

Kyllä mun naisystävät on käyttäneet, ihan oma-aloitteisesti laittaneet töihinkin hameen kanssa.

Olen kyllä hankkinut niille oikein kunnolliset sukkanauhaliivit joissa kunnon kokoiset metallisoljet ja niihin sopivia oikeita sukkanauhasukkia. Liikkeistä ei oikein kunnollisia löydy, mutta onneksi netistä tilaamalla saa.

Joskus on kyllä vähän hirvittänyt että tuleeko työpaikalla sanomista kun esim myyjällä oli paljon kumartelua ja hame oli melko riskirajoilla. Huom: en siis käskenyt laittamaan töihin enkä pyytänyt laittamaan sen mittaisen hameen kanssa. Naisen työkaverit oli kyllä kuulemma kehuneet miten hieno mies sillä on kun tulee oikein töistä hakemaan autolla ja vie hienoihin ravintoloihin syömään ja ties mihin kulttuuririentoihin..

Surullista.. vain Suomessa on erityisen hieno mies jos hakee naisensa töistä ja vie ravintolaan tai muihin rientoihin 🙄

Vierailija
92/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas stringejä dissataan. 

Mulla ei muita pikkareita ole ollutkaan moneen moneen vuoteen. Nytkin on päällä ja eivät ne tunnu. 

Päivän vinkki: ei kannata ostaa kolmea numeroa liian pieniä striboja ja sitten parkua, että nartsa kiristää persettä. Daa. Oikea koko, tai jotain. 

Vierailija
93/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todellakin noin tyhmä aloitus, että edes kysyisin mieheltäni, millaisia alusvaatteita hän tahtoisi minun käyttävän? 

Minä hankin juuri sellaiset alusvaatteet, jotka miellyttävät minua itseäni, ei miestäni!

En siis edes välitä, mitä mieltä mieheni on minun alusasusteistani.

Vain typerä nainen on kiinnostunut miehensä mielipiteestä alusasujensa suhteen.

itse nainenhan niitä alusvaatteitaan kantaa päällään, eikä miehensä.

Seksiä minun parisuhteessa harjoitetaan kyllä ilman rihman kiertämääkään.  Ei alusvaatteissa, kuten ilmeisesti joissakin parisuhteissa miehet eivät kiihotu pelkästään naisen alastomasta vartalostaan vaan pitää olla jotkut pitsiset punaiset rintsikat, ja narualkkarit tai muita naurettavuuksia.

Vierailija
94/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään seksuaalisesti epävarmat naiset pukeutuvat alusasuihin, joiden kuvittelevat tekevän heidän vartaloistaan seksikkäämmät miesten silmissä.

Kyllähän totuus on se, että miestä kiinnostaa eniten, mitä siellä alausvaatteiden alla on.  Ja naama pantavan näköinen,  jota miehen on miellyttävää katsella naidessaan.

Vierailija
95/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään seksuaalisesti epävarmat naiset pukeutuvat alusasuihin, joiden kuvittelevat tekevän heidän vartaloistaan seksikkäämmät miesten silmissä.

Kyllähän totuus on se, että miestä kiinnostaa eniten, mitä siellä alausvaatteiden alla on.  Ja naama pantavan näköinen,  jota miehen on miellyttävää katsella naidessaan.

Paskapuhetta. Kyllä nainen kuin nainen näyttää seksikkäämmältä sopivissa sensuelleissa alusvaatteissa kuin täysin alastomana, myös naitaessa.

Vierailija
96/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi todellakin noin tyhmä aloitus, että edes kysyisin mieheltäni, millaisia alusvaatteita hän tahtoisi minun käyttävän? 

Minä hankin juuri sellaiset alusvaatteet, jotka miellyttävät minua itseäni, ei miestäni!

En siis edes välitä, mitä mieltä mieheni on minun alusasusteistani.

Vain typerä nainen on kiinnostunut miehensä mielipiteestä alusasujensa suhteen.

itse nainenhan niitä alusvaatteitaan kantaa päällään, eikä miehensä.

Seksiä minun parisuhteessa harjoitetaan kyllä ilman rihman kiertämääkään.  Ei alusvaatteissa, kuten ilmeisesti joissakin parisuhteissa miehet eivät kiihotu pelkästään naisen alastomasta vartalostaan vaan pitää olla jotkut pitsiset punaiset rintsikat, ja narualkkarit tai muita naurettavuuksia.

Kysyttiinkin miehen toivetta. Mutta, kuten yleensä, puolet vastauksista tuli naisilta, jälleen.

Vierailija
97/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed. kommentin kirjoittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotinkin kyllä sinulta jonkinlaista, enemmän  itseanalyysiin perustuvaa arviota asiasta, enkä niinkään mitään (...tuollaista), muiden näkökulman siihen arvioimista 

Kuten sanoin sitä on turha yrittää analysoida kenellekään sanoiksi, edes itselle, koska sellaisia sanoja ei ole millä kuvata niitä tuntemuksia mitä tuntee. Vielä vähemmän sanoja kertomaan miksi niin tuntee, koska se on suuri mysteerio. Niin vain on.

Vierailija
98/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, mitkä on hänelle mukavat päällä. Itse pidän yksinkertaisista, ilman röyhelöitä. Mustat ovat aina hot, vaikka ei sillä värillä niin kauheasti merkitystä ole. Ei mitään ihonvärisiä tai beessiä.

Vierailija
99/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei muita pikkareita ole ollutkaan moneen moneen vuoteen. Nytkin on päällä ja eivät ne tunnu. 

Päivän vinkki: ei kannata ostaa kolmea numeroa liian pieniä striboja ja sitten parkua, että nartsa kiristää persettä. Daa. Oikea koko, tai jotain. 

Jos ne ei sinulla tunnu niin ei muillakaan? Itselläni ne tuntuvat, hankaavat peräpukamia ja kun haarakiila on niin pieni, valkovuoto sotkee päällyshousut. Siinä, nyt tiedätte sitten tämänkin.

Vierailija
100/115 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei voi olla tuntematta jos naru menee pyllyvaossa