Mies, millaisia alusvaatteita toivot naisesi käyttävän?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Lederhosen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun naisille on niin paljon erilaisia ja kauniita alusasuja ja miehille vain naisen seksihalut tappavia rumia kalsareita. En ole yksiäkään kiihottavia kalsareita nähnyt. Lähinnä halut vieviä. Nahkaiset bokserit miehellä voisi toimia.
Mahtaisi olla hiostavat.
Ostaa string-malliset niin perse ei hikoa.
Oliko tässä nyt tarkoitus tehdä vaikutus naisiin vai homoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkanauhaliivit ja sukat tai vähintään stayupit. Pitsireunaiset suht vähäiset alusvaatteet. Kaarituelliset rintaliivit. Kaikkien näiden oltava mustia. Mikään muu väri ei käy. Ei, siinä ei saa olla punaista rusettia. Jos on ihan pakko, niin sitten seepraraidat, että pääsee edes nauramaan. Toistaiseksi yksi nainen on pystynyt nämä päällensä takiani pistämään.
Ai pitäiskö noita sukkanauhaliivejä mielestäsi käyttää ihan arkenakin?
Kyllä mun naisystävät on käyttäneet, ihan oma-aloitteisesti laittaneet töihinkin hameen kanssa.
Olen kyllä hankkinut niille oikein kunnolliset sukkanauhaliivit joissa kunnon kokoiset metallisoljet ja niihin sopivia oikeita sukkanauhasukkia. Liikkeistä ei oikein kunnollisia löydy, mutta onneksi netistä tilaamalla saa.
Joskus on kyllä vähän hirvittänyt että tuleeko työpaikalla sanomista kun esim myyjällä oli paljon kumartelua ja hame oli melko riskirajoilla. Huom: en siis käskenyt laittamaan töihin enkä pyytänyt laittamaan sen mittaisen hameen kanssa. Naisen työkaverit oli kyllä kuulemma kehuneet miten hieno mies sillä on kun tulee oikein töistä hakemaan autolla ja vie hienoihin ravintoloihin syömään ja ties mihin kulttuuririentoihin..
Suhteesta loppui seksi vuosikymmen sitten, joten aivan sama.
Huomaan, että kirjoitan taas ketjuun, joka saa minut ajattelemaan ihan liikaa exääni. :(
Miksköhän moni toivoo push uppeja. Tosi epämukavia. Tosin jos tarkoitus olla päällä vaan alkulämmittelyissä niin väliäkö sillä.
Vierailija kirjoitti:
Suhteesta loppui seksi vuosikymmen sitten, joten aivan sama.
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän moni toivoo push uppeja. Tosi epämukavia. Tosin jos tarkoitus olla päällä vaan alkulämmittelyissä niin väliäkö sillä.
Ei miehet ymmärrä että ne on epämukavat.
Käyttääköhän joku sukkanauhaliivisysteemiä arkena..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellaisia, joissa hänen olisi mahdollisimman mukava olla.
M48
Jostain syystä en haluaisi kuulla mieheltä ihan tätä.
N
Ai sä mieluummin haluat, että minä määrään, mitä vaatteita saat käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisista ja kiiltäväpintaisista. En pidä mistään pitsihörhelöistä.
Tämä. Pienet ja yksinkertaiset on parhaat. Pitsihörhelöt ovat naisten itsensä mielestä joku super-eroottinen ja seksikkyydellä ladattu juttu, todellisuudessa suurin osa niistä pitsiluomuksista näyttää hyvältä vain supermalli yllä ammattikuvaajan käsitellyistä valokuvissa. Ja niidenkin mimmien yllä yksinkertaiset alusvaatteet olis itseasiassa seksikkäämmät noin niinkuin ei-taiteellisessa mielessä.
Keskiverto nainen vielä jostain käsittämättömästä syystä aina lataa niihin Kappahlin hörhelöihinsä jotkut käsittämättömät ennakko-odotukset "kun mä vedän nää päälle ja purjehdin miehen ja telkkarin väliin, niin sen himojen on aivan pakko herätä saman tien" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkanauhaliivit ja sukat tai vähintään stayupit. Pitsireunaiset suht vähäiset alusvaatteet. Kaarituelliset rintaliivit. Kaikkien näiden oltava mustia. Mikään muu väri ei käy. Ei, siinä ei saa olla punaista rusettia. Jos on ihan pakko, niin sitten seepraraidat, että pääsee edes nauramaan. Toistaiseksi yksi nainen on pystynyt nämä päällensä takiani pistämään.
Hahaha, kukaan mies ei edes tiedä, että liivejä on kaarituilla ja ilman.
T. Yanita Kihtiputaalta
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti puhtaita!
Miksi sitten jotkut myyvät ja toiset ostavat käytettyjä pikkuhousuja?
Ne mitkä hän itse on valinnut.
Minulle se taas on ihan sama mitkä hän valitsee , koska en ole mikään vaatefetisisti. , vaan pidän hänestä enkä niistä tekstiileistä hänen yllään. Miten sen nyt ilmaisisi oikein... kaikki on ihan ok. eikä millään pukeutumisella ole niin väliä.
Pikemminkin oikeastaan odotan vasta sitä hetkeä kun ne on riisuttu pois päältä ,eikä niiden tarkastelu tai erityislaadun miettminen sinänsä ei minua juurikaan kiinnosta.
Jotainhan sitä näet ihmisen tässä Suomen ilmastossa on pakostakin pídettävä yllään. (taidan olla 'liian vähän pelkistetyn ' outo tässä vaatteita palvovassa sivilisaatiossa.
(Myönnän kyllä että olen monasti kadehtinut esim. Borneon viidakoissa asuvia tai Amazonin viidakoissa eläviä, maailman viimeisiä luonnonvaraisia alkuasukasheimoja , joille vaatteet eivät oleniin 'kaikki kaikessa'.Tai sitten eläimiä, jotka ovat aina luonnollisessa tilassaan esiintyessään.)
Vierailija kirjoitti:
Käyttääköhän joku sukkanauhaliivisysteemiä arkena..?
Jokainen joka vielä vuonna 2019 kertoo käyttävänsä valehtelee takuuvarmasti.
Sellaiset nyt ovat niin epäkäytännölliset ,että eihän niitä oikeasti omassa arjessaan käytä kukaan.
Ainakaan kukaan nainen.
Sukkiksia vain jos tarvitaan,tai tilaisuus ja sen pukeutumisetiketti ns. vaatii ja sillä siisti aina. (ne 'stay-upitkin ' vat mielestäni inhottavan tuntuisia sittä se kuminen juttu reiden ympäri tuntuu kuin miltäkin 'iilimadolta' iholla. 'Yäk', siis vain niille.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti puhtaita!
Miksi sitten jotkut myyvät ja toiset ostavat käytettyjä pikkuhousuja?
Koska hulluja on aina . (...sekä niitä, jotka moisiin 'tienesteihin ' alentuvat)
Ällöttävää vain minusta.
Siis: puolin ja toisin .
Olenpa taas onnellinen sinkkuudestani. Taistelen endometrioosin (jokapäiväiset alavatsakivut) ja matalan mielialan kanssa. Usein ei ole voimia lähteä koko viikonloppuna kotoa. Tähän kun lisättäisiin mies, joka alkaisi vaatia stringejä ja sukkanauhoja ja kieltäisi sukkahousut ja "mummoalkkarit" (= mukavimmat, pehmeimmät, kauniista kankaasta, koristellutkin)... Huh huh. Että sitäkin pitäisi stressata kelpaako mun alkkarit miehelle.
Mietin tuota korsettiakin. Sellainenkin jossain kaapissa on. Meidän seksielämä on vaan sellaista, ettei niihin vaatteisiin siinä oikein pysty kiinnittämään huomiota. Liivit ja pikkarit ja hepenet joo, mutta miten niiden kanssa esitellään itseään? Jäänkö siihen sängyn päätyyn pyörähtelemään? Jos menen sänkyyn tuollaiset päällä niin se on ehkä kaksi minuuttia ja ne on jo riisuttu (ja näin syksyllä kun makkari on hiton viileä, se kaksi minuuttiakin menee peiton alla varpaat jäässä). Nämä ei jotenkin luontevasti tule mukaan meidän seksielämään. Miten te muut teette?
Sitä beigeä alusvaatetta käytetään, jos sen päälle laitetaan valkoiset housut tai paita.
Jos valkoisten vaatteiden alle laittaa valkoiset alkkarit, ne näkyy läpi.
Ihon väriset ei.
Ei ole tyylikästä, jos t-paidan alta kuultaa rintsikat.
Stringit pitäisi kyllä saada miehillekin.
Miten tämä saadaan muoti-ilmiöksi?