Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jumala vastannut rukouksiinne?

Vierailija
29.09.2019 |

Mitenkä tämä ilmeni ja oliko silloin kyseessä jokin todella vaikea tilanne?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Hän vastasi laittavansa minut kärsimään syntieni tähden, koska Hän loi minut syntiseksi.

22/26 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vastannut aina. Ei joka kerta kuitenkaan sillä tavalla kuin olin pyytäessäni toivonut. Joskus olen saanut esim. terveyteen apua, kun olen pyytänyt, eli esim. kipu tai muu oire on poistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. kolmea asiaa olen pyytänyt; miestä, isoja tissejä tai sitten k uolemaa. mitään ei ole toteuttanut.

Vierailija
24/26 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin Jeesukselta, että hän valitsisi minulle sopivan miehen. Eipä mennyt kauaa, kun mies ilmestyi elämääni. Kiitos Jeesus ❤️

Vierailija
25/26 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Kiitollisena ja nöyränä olen ottanut vastaukset, vaikka eivät ole olleet toiveideni mukaisia. Täydellinen Isä tietää mikä lapsilleen on parasta.

Näin minäkin olen ymmärtänyt, että rukousvastaukset eivät aina ole juuri sitä mitä itse toivoisi.

Niissä vastauksissa hyvin usein tai oikeastaan aina on ohje, mitä voit itse tehdä auttaaksesi itseäsi. Aina niissä tulee se ehdoton varmuus, että näin pitää toimia, vaikka usein tuntuu vaikealta..

Kiitos, tässä on minulle pohdittavaa.

Vierailija
26/26 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette kaikki aivan sekaisin. Kannattaa ottaa huomioon myös ne kerrat kun rukouksiin EI ole vastattu. Näitä on 99,999% tapauksista.

Mieleeni tulevat sanat

virrestä 341 b Kiitos sulle, Jumalani

2) Kiitos, että rukoukset

monet, monet kuulit sä.

Kiitos, että pyynnöt toiset

eivät saaneet täyttyä.

Kiitos, kun mä hädässäni

avun saan sun kauttasi.

Kiitos, että synneistäni

vapahtavi Poikasi.

Jumala tietää mitä me tarvitsemme. Jo ennen kuin osaamme pyytääkään. Jumala rakkaudessaan ei anna meille muuta kuin sen minkä näkee hyväksi meille.

Lapsen mielisesti saamme luottaa Jumalaan.

Tai sitten tajuamme ihan itse että mitään jumalaa ei ole olemassa. Se on keksitty vaan alamaisten kurissa pitämistä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän