Tanssii Tähtien Kanssa 2019
Kommentit (1529)
Jannika ja Aleksi, kaksi kertaa ajattelin että suutelevat
Mika oli mun suosikki
Vierailija kirjoitti:
Janin ja Veronican parittajille tiedoksi, että Jani on 43-vuotias.
Niin? Mitä siitä? Aikuinen mies.
En hirveästi välitä Jannikan musiikista, mutta olen pitänyt hänestä tyyppinä jo pitkään. Jannikassa on jotain ihanaa herkkyyttä, läsnäoloa ja lämpöä. Hän on puhunut mua koskettavista aiheista rohkeasti mediassa, kuten masennuksesta, läheisen menettämisestä ja kiusaamisesta. Jannikan tanssit ovat kyllä olleet upeita, eleganetteja ja taianomaisia. Ja se herkkyys, läsnäolemisen taito ja lämpö välittyy niistä niin hyvin. Aleksi vaikuttaa myös taitavalta opelta ja heillä on hyvää kemiaa tanssiessa. Toivottavasti menevät pitkälle tässä kisassa!
Paska tanssi Haapalainen/Suutari-Jääskö.
Meeri oli jotenkin kulmikas tuossa sambassaan.
Miten toi Vappu on niin karseeeeee??!!!
Meeri on upea. Tyrmäävä ja tuo liikkumisen riemu. Pisteet olivat kyllä alakanttiin edelleen.
Meeri selkeästi odotti kymppejä.
Meeri luulee olevansa loistava tanssija. Ei ole. Jotenkin jäykkiä kaikki tanssit, sulavuus puuttuu.
Sekeästi Helenaa vituttaa, että Meeri on niin super, se itse haluaisi olla se primadonna ja Meerin karisma valtaalavan. Tyttömäisempiä se sietää koska ne eivät ole vahvan naisen uhka.
Lavikainen ei osaa tanssia. Taas saa varmaan liikaa sympatiapisteitä. Max 3p-tasoa.
Lavikainen on symppis ja tekee varmasti parhaansa, mutta nyt hänen olisi jo aika pudota.
Vierailija kirjoitti:
Paska tanssi Haapalainen/Suutari-Jääskö.
Missä kohtaa ne tanssi?
Vierailija kirjoitti:
Kristoffer on mielestäni sekoitus Tuure Boeliusta ja Cristal Snowta.
Christoffer! Opettele kirjoittamaan nimi oikein!
Christofferin ja Jutan tanssia on aina tosi mahtavaa katsella.
Finaalissa todennäköisesti Christoffer ja Jannika.
Ihan huikeaa tuo Jutan opetus!
Olipa huikea tuo Christofferin ja Jutan jive! Heillä synkkaa keskenään niin valtavan hyvin, Christoffer on hyvä tanssija ja Jutta tekee kekseliäitä ja vaikeita koreografioita, jotka sopivat heille täydellisesti.
Eihän jäätanssilla ole mitään tekemistä naisten soololuistelun kanssa.