Tanssii Tähtien Kanssa 2019
Kommentit (1529)
Ihmetyttää ketjun kommentit siitä, että Christoffer on kauden yllättäjä. Jos on yhtään seurannut teatterimaailmaa, niin tietää, että siinä ihminen, joka elää ja hengittää laulua, tanssia, teatraalisuutta ja musikaaleja joka solullaan. On täysin elementissään tässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllättänyt, että vaikka Jukka ja Helena kehui Markoa ja Lauraa, Jorma tietysti ilmoitti, että häntä ei koskettanut. Myös ennen tanssia kun Marko vitsaili hänen ja Lauran keskittyneistä ilmeistä kieli poskessa, muut tuomarit nauroi, Jorma myrtsinä. Markolla ja Jormalla on jotain henk. koht. skismaa selvästi.
Ei minuakaan naurattanut se naaman vääntely, eikä parin esitys koskettanut lainkaan.
Lauran ja Markon tanssista puuttuu kemia, tunne ja taika, joka nostaa esimerkiksi Aleksin ja Jannikan aivan eri tasolle.
Olen Uotisen kanssa täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jannikalla on aina omia näyttäviä sooloja. Kun mä osaan...
Opettaja nuo koreografiat tekee ja Aleksi näköjään luottaa Jannikan taitoihin, eikä suotta.
Vierailija kirjoitti:
oon ihan varma että Meeri raskautuu tän ohjelman jälkeen, alkaa tuo Yaffa jo lähennellä 60 vuotta.
Meerikin jo yli 30, joten hänellekin alkaa tulla kiire.
Se Eero Ettalan hölöttävä morsmaikku on täysin turha. Eikös Pehkonen ollut aiemmin jossain TTK Extrassa, joka tuli eri päivänä? Miksi Tuijan haastattelupätkät on otettu tällä kaudella mukaan varsinaiseen ohjelmaan? 3 juontajaa on liikaa. Varsinkin kun on 2 hössöttävää naista. Ja Mikkokin oikeastaan samanlainen sekoilija.
Vierailija kirjoitti:
Jannika ja Christoffer ovat edellä muita selkeästi.
Ja kummallakin tanssitaustaa. Joskus aikaisemmin on ollut niin, että ei voi osallistua jos on. Kilpailijat ei todellakaan ole samalla viivalla.
Eikö ne Pieni merenneito -musikaalin päätähdet voisi ottaa ohjelmaan vakituisiksi laulajiksi? Oli ilo kuulla heidän ääntään Alladin-tanssin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika ja Christoffer ovat edellä muita selkeästi.
Ja kummallakin tanssitaustaa. Joskus aikaisemmin on ollut niin, että ei voi osallistua jos on. Kilpailijat ei todellakaan ole samalla viivalla.
Onhan Laurallakin tavallaan taitoluistelijana jäätanssitaustaa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006279894.html
Olli Herman naisystävä on kyllä todella paljon itseään (30) vanhemman näköinen. Täyteaineet pilanneet kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon ihan varma että Meeri raskautuu tän ohjelman jälkeen, alkaa tuo Yaffa jo lähennellä 60 vuotta.
Meerikin jo yli 30, joten hänellekin alkaa tulla kiire.
Lisääntymisasiat ei kuulu tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006279894.html
Olli Herman naisystävä on kyllä todella paljon itseään (30) vanhemman näköinen. Täyteaineet pilanneet kasvot.
Huh, totta. Olisin luullut, että siinä on Olli ja Ollin äiti.
Onneksi ensi sunnuntain jaksossa on vieraileva solisti.
Mä vähän epäilen, että mahtaako Yaffa enää haluta isäksi. Taitaa olla jo isoisä..
Veronican tanssiparissa on joitain samanlaisia kasvonpiirteitä kuin V:n poikaystävässä VilleGallessa. Samanlaiset vilkkusilmät ja veijarimaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän epäilen, että mahtaako Yaffa enää haluta isäksi. Taitaa olla jo isoisä..
Meeri ja Sami vaikuttaa pariskunnalta, joka voisi parin vuoden päästä adoptoida kodittoman lapsen esim. Perusta tai Kambodzasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haluaa molemmat https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/meeri-koutaniemi-haaveile…
Vierailija kirjoitti:
Näytti siltä kuin Veronica ja Jani ois meinannu suudella siinä sen jälkeen kun olivat kuulleet pisteensä. Ensin halasivat tiukasti toisiaan ja sitten jäivättuijottamaan hetkeksi toisiaan silmiin. Sitten ihankuin olisivat tajunneet, missä ovat ja *poks* taika raukesi ja irrottivat otteensa.
Ei kai se mikään ihme olisi, kun kerrankin pääsee oikean miehen eikä minkään aikuisjonnen vietäväksi.
Timo olisi saanut tippua,veti läskiksi kauniin tanssin .Eini oli innokas oppilas ja minusta oli kehittyt ja otti tanssit tosissaan. Tosin se mekko oli epäimarteleva ,tuollaiset kukkamekot sopii vain kapealanteisille ja naisille.Eini näytti maalaisemännältä mekossaan.
Katsoin Jannikan ja Aleksin tanssin videolta, enkä oikein ymmärrä hehkutusta.
Enkä ymmärrä Jorman Laura-vihaa. Toisaalta Jorma näyttää suosivan “vahvan naisen” roolia vetäviä keski-ikäisiä naisia tyyliin Silvo ja Larivaara.
Joidenkin tanssien aikana valaistus on tosi surkea. Esim. Jannikan ja Aleksin tanssissa oli todella pimeä valaistus. Olisi ollut kiva katsella Jannikan upeaa pukua ja parin tanssia asteen vaaleammassa valossa. Todella usein valot ovat liikaa asujen mukaan, siniset valot kun siniset asut, punaiset valot kun punaiset asut. Ei näytä aina parhaimmalle noilla vaihtoedoilla!