Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte lomaa matkustelua varten?

Vierailija
29.09.2019 |

Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta miten te saatte töistä lomaa matkustelua varten? Tuli mieleen tuosta toisesta keskustelusta. Haluaisin matkustaa enemmän, mutta lomatoiveeni eivät toteudu koskaan. Minulle on joskus jopa maksettu lomat tietämättäni rahana. Olen ollut täällä töissä 10 vuotta eli lomia kyllä kertyy. Olen jostain syystä aina viimeisellä sijalla lomia jaettaessa? Jotkut työkaverit saavat joka kerta lomat silloin kun haluavat. En uskalla lähteä maailmalle yksin, joten olisi kivaa saada joskus loma samaan aikaan kuin matkaseurani.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
42/45 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatissa jossa lomaa on paljon koska työtä ei ole tehtävänä 24/7 koko vuodeksi.

Mieheni tekee vuorotyötä työpaikassa jossa lähes joka päivä työaika ylittyy mutta sitten on tasotusvapaita. Hän saa myös neuvoteltua työvuoroja melko hyvin tarvittaessa.

Emme tosin lomaile kovinkaan paljon, mutta voisimme lomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mitä palkkakuitissa lukee, mutta siis ihan lomapäiviä on maksettu rahana.

Jos on maksettu lomarahaa, se on ok - lomaraha tulee lomapalkan päälle.

Nyt tuntuu siltä, että ihan kaikkea ei ole tarinasta kerrottu, joten jos tilanne on oikea, vauva.fi ei ole oikea paikka asian selvittelyyn. Ota yhteys luottamusmieheen.

Vierailija
44/45 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä ole muuta kuin oma kiltteyteni, kun suostun kynnysmatoksi. Ehkä voisin ottaa tänän puheeksi seuraavassa kehityskeskustelussa. Lomat onnistuu kuitenkin aika joustavasti muille, joten miksi ei myös minulle.

Vierailija
45/45 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi viikkoa vuosilomaa, lisäksi otin kuluneena kesänä kaksi viikkoa palkatonta. Työt kasaantuvat niin, että saldotunteja kertyy ja niitä otan sitten viikonloppujen yhteydessä niin, että pystyn pitämään vuodessa muutaman pidennetyn viikonloppuvapaan. Tänä vuonna on vielä erityisen helppo lähteä reissuun jouluna, kun neljän päivän palkattomalla tai saldovapaalla saa melkein kahden viikon lomaputken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä