ikäsi ja kuinka monessa maassa ole käynyt?
Kommentit (47)
30-vuotias, 8 maata. Haluan käydä vielä monessa paikassa ja lisäksi vielä kierrellä Suomen läpi. Haaveissa olisi, että kun lapsella alkaa koulu, niin aloitetaan kerran vuodessa tapahtuva ulkomaanmatka ja toinen matka Suomen sisällä. Aloitellaan pohjoismaista ja siirrytään siitä askel askeleelta kauemmas, kun kasvaa ja voidaan skipata jotkut vesipuistot ulkomailta. Vedessä kun voi leikkiä Suomessakin.
51 vuotias ja olen käynyt n. 20 maassa. Olen asunut kahdessa maassa ja monessa olen käynyt useasti (Ruotsi, Viro, Tanska).
50 v ja noin Reilut 50 maata. Ihan tarkkaan en tiedä, kun tuo laskeminen loppui joskus neljänkymmenen maan tienoilla.
Ikää 26 ja 6 maata. Nyt olen vaihdossa Englannissa ja käyn ensi kuussa Ranskan puolella viikonlopun eli kohta 7 maata.
29v ja 3 maata. 2 kertaa Espanjassa, kerran Kreikassa js monta kertaa Ruotsissa. Ei ole ollut oikein rahaa matkustella.
41 v: Ruotsi, Norja, Venäjä, Viro ja Ranska. Ja pakko lisätä tähän myös Suomi, koska sekä lapsuudessa, että aikuisiällä on tullut koluttua Suomea ihan laidasta laitaan ja päädystä toiseen.
28v ja kuusi maata. Kahteen maahan olen tehnyt kaksi visiittiä. Kuukauden päästä edessä uusi maa.
46v ja 51 maata, (lentokoneen vaihtoja kentällä en laske käynniksi). Osassa maista olen tosin ollut vain tunteja kun on kentällä ollut aikaa ja olen pistäytynyt kaupungilla.
52 vuotta ja nopeasti laskettuna 30 maata, joista muutamissa on käyty useasti.
Olen 60-vuotias ja käynyt noin kolmessakymmenessä eri maassa, monissa Euroopan maissa kyllä monia kertoja. En ole niin laskenut enää. Olen ollut töissä Kanadassa nuorena yli puoli vuotta ja ajellut USA:ssa noin kolmessakymmenessä osavaltiossa sillä samalla reissulla plus Meksikossa.
23 maata ja olen 26-vuotias.
Noin kymmenessä maassa olen lomaillut, muissa käynyt vain työmatkalla.
50 v ja kahdessakymmenessä maassa tullut käytyä. Monessa paikassa useamman kerran.
43 ja 22 maata. Tosin minäkin olen sellainen joka palaa aina samoihin paikkoihin. Helpompaa aloittaa loma kun on tutut kulmat. Töissä en ole ikinä ulkomailla ollut. Harmi kyllä.
48 v ja 38 maata.