Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä tota Sirpa Selännettä lätkälovessa!!

Vierailija
29.09.2019 |

Kuinka teennäinen ja huono esiintyjä voi olla. Lisäksi ohjelmassa seurataan jotain ö-luokan lätkäjätkiä. Onko suomalaisten kiekkoilijoiden taso romahtanut vai eivätkö saaneet ketään suostumaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Mutta olen niin fiksu, etten katso. 5 minuuttia riitti.

Vierailija
2/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa olis voinut toimia juontajana ohjelmassa jossa käydään läpi Teemun naisseikkailuita. Lisäksi ohjelmassa voitaisiin haastatella myös vanhaa ystävää Paul Kariyaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa olis voinut toimia juontajana ohjelmassa jossa käydään läpi Teemun naisseikkailuita. Lisäksi ohjelmassa voitaisiin haastatella myös vanhaa ystävää Paul Kariyaa.

sirpan vanhaa, erittäin hyvää ystävää

Vierailija
4/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , miksi ihmeessä katsotte.? En ole katsonut yhtään, niin ei närästäkkään. Eikä muitakaan tosi tv formaatteja voi katsoa- ihan roskalta kuulostavat.

Vierailija
5/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, taas kadehditaan Sirpaa eikä huomata itse mitään. Ja kadehdittavaa riittää. Kaunis, ihanat lapset, upporikas perhe, komea mies, Kalifornian aurinko ja Suomen kesät. Termin naisseikkailut täyttä paskaa. Jos niitä olisi, ne olisi jo tiedossa ollut kymmenet vuodet tuon tasoisella tähdellä. Oikeasti ovat aina olleet onnellinen perhe. Jotkut saavat kaiken ja elämä ei ole reilua. Minä en kadehdi eikä se kadehtia lla parane.

Vierailija
6/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aivan kamalat pubiruusuvibat ja se on jotenkin ristiriidassa Sirpan sosioekonomisen aseman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä