Olisin varmaan onnellisempi yksin
Miehellä taas terveysongelmia enkä näin monisairaana jaksa lisäksi hänen ongelmiaan.
Kommentit (15)
Ehkä on sitten parempi erota jos et kertakaikkiaan enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
En, en jaksa tukea toista ja auttaa hänen vaivoissaan kun omia kipuja ja vaivoja on vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, en jaksa tukea toista ja auttaa hänen vaivoissaan kun omia kipuja ja vaivoja on vaikka kuinka paljon.
Oletatko, että toinen kaikkine kipuineen tukee sinua? Onko teillä kilpailu siitä kummalla on asiat huonommin?
No ryhdy elämään yksin, jos siltä tuntuu.
Naiset hylkää sairaat miehensä. Lähde, hän ansaitsee parempaa.
Ei se ole rakkautta,jos suhde ei kestä toisen sairauksia myös.
Johan te olette eroa tehneet ainakin vuoden, ammattivalittaja. Yrittäisit nyt kerrankin tehdä jonkun ratkaisun itse, sen sijaan, että vaan kuljet virran mukana ja syyttelet muita onnettomasta olostasi.
Pakkoko niitä hommia on painaa 12 tuntia päivässä. Itse olet sanonut, että miehellä on omaisuutta niin miksi sairastuttaa itsensä työnteolla, kun yrittäjänä voi itse päättää työmääränsä...?!
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko niitä hommia on painaa 12 tuntia päivässä. Itse olet sanonut, että miehellä on omaisuutta niin miksi sairastuttaa itsensä työnteolla, kun yrittäjänä voi itse päättää työmääränsä...?!
Nyt on ns sesonkiaika. Se rauhoittuu taas joskus joulukuun paikkeilla ja alkuvuosi on hiljaista.
Voithan erota. Mutta sitä jumiutuu siihen arkeen helposti.
Tuskin olisit. Ikuisena pessimistinä tuijotat aina vain niitä asioita, jotka ovat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletatko, että toinen kaikkine kipuineen tukee sinua? Onko teillä kilpailu siitä kummalla on asiat huonommin?
En ole mitään tukea. Eipä hän ole koskaan tukenut vaikka olisin kuinka sairas. Esim raskausaikana kun olin pakkolevossa, itse laitoin ruuat ja tiskasin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitä vaivaa?
Ehkä se, että se on taikinaa?
Kun ei enää jaksa.