Mies, mitä mieltä jos 40v nainen on tyttömäinen?
Kommentit (47)
Tyttömäinen = tytön tapainen, tytöltä vaikuttava. Valitettavasti aikuisesta naisesta puhuttaessa tämä on vähättelevää. Ei mikään kehu.
Vierailija kirjoitti:
Hehee, mä oon 65-vuotias hampaaton mummu ja kaikki vanhainkodin sedät mua tytöttelee!
Miten 65-vuotias pääsee vanhainkotiin.? Eihän sinne pääse 10 vuotta vanhemmatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hehee, mä oon 65-vuotias hampaaton mummu ja kaikki vanhainkodin sedät mua tytöttelee!
Äiti! Sä et oo vanhainkodissa vaan se tytöttelijä on isä! Muut sedät on sun oma peilikuva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 65-vuotias pääsee vanhainkotiin.? Eihän sinne pääse 10 vuotta vanhemmatkaan.
Töihin, tietty! 10 vuotta pitäisi vielä jaksaa painaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 v nainen nyt ei vaan voi olla tyttömäinen. Kyllä se ikä näkyy. Aina.
mitä pahaa siinä on jos ikä näkyy? Oletko ikärasisti? Itsekin ikäännyt.
ikääntymisellekin voi näköjään sokaistua. Omaa ikääntymistään ei huomaa, toisten kyllä. Eläkeikäinen nainen valittaa että "omanikäiset miehet ovat vanhoja" :D Eli 65-vuotias ei voi deittailla 65-vuotiasta, koska se on vanha. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006253747.html
Vierailija kirjoitti:
40v teini on paha. Mutta jonkinlainen nuorekkuus ihan ok
Itse totean siinä vaiheessa, kun joku kehuu olevansa nuorekas, että kyseinen ihminen elää omassa mielikuvituksessaan.