Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun isoäiti ei ikinä mielestään tee mitään väärää

Vierailija
29.09.2019 |

Loukkasi teiniäni. Ja samalla myös minua. Teini suuttui niin että blokkasi isoäidin puhelimestaan.

Tutkiiko isoäiti toimintaansa? Miettiikö tekikö väärin? Ei. Hän on mielestään uhri ja alkoi ahdistella toden teolla teiniä.

Ei vahingossakaan oyydä anteeksi eikä halua keskustella, vaan jyrää ja jyrää kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Samanlaista kaikki jo minun lapsuudessani. Että sapettaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen henkilön kanssa ei ole pakko olla missään tekemisissä.

Vierailija
2/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolisen aloituksen sisältö ei vakuuta minua, että isoäiti olisi täysin väärässä. Miten voi olla tilanteestanne mitään mieltä, jos haet täältä vai symppaa sillä ettet kerro mitä isoäiti teki. Osaatko kertoa puolueettomasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten olisi oikeassakin, ei tuollainen tunkeminen ja ahdisteleminen ja ylikäveleminen ole oikein. Asiasta pitäisi keskustella niin että teinikin saa ilmaista oman kantansa.

Vierailija
4/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapettavaa tuollainen.

Vierailija
5/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se loukkaus, kun isoäiti sanoo, että jos opiskelisit ahkerammin, niin voisit saada toivomasi opiskelupaikan. Kyllä meilläkin teini suuttuisi tuollaisesta mollaamisesta ja painostuksesta!

Vierailija
6/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täs tapahtuu? Meni ihan ohi.

Vierailija
7/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasi erittäin rajusti teinin yksityisyyttä. Kuten aikoinaan penkoi minunkin tavarani ja postini jne. Ja kun teini sanoi siitä hänelle, haukkui teiniä mielenterveysongelmaiseksi.

Teinin opiskeluvalinnat eivät muuten kuulu isoäidille.

Ap

Vierailija
8/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen auta yhtään mikään. Etäisyyttä vaan! Ja antaa mummon leikkiä uhria ihan omassa rauhassaan.

Vierailija
9/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen äiti. Ja tuohon täydellisen virheettömyytensä lisäksi vielä aina lahjoo tai kiristää tavaralla. Nytkin ensin loukkasi ja sitten tunkee tarjoamaan vanhoja mattojaan.

Vierailija
10/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa te jo tajuatte jättää sen isoäidin vaan nyt rauhaan, ette te häntä tarvitse, mihinkään, ettehän?

Vierailija
11/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa te jo tajuatte jättää sen isoäidin vaan nyt rauhaan, ette te häntä tarvitse, mihinkään, ettehän?

Eipä häntä ole ikinä mihinkään käytetty tai tarvittu. Edes lapsuudessani ei juuri mitään tehnyt. Itse olen itseni ja asiani aina hoitanut.

Nyt oli pitkällä sairauslomalla ja ruikutti ja valitti. Siksi edes oltiin yhteydessä.

Ap

Vierailija
12/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari että lähdetään kävelylle katselemaan tontteja. Sitten menette käymään hautausmaalla.

Vierailija
13/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä häntä ole ikinä mihinkään käytetty tai tarvittu. Edes lapsuudessani ei juuri mitään tehnyt. Itse olen itseni ja asiani aina hoitanut.

Nyt oli pitkällä sairauslomalla ja ruikutti ja valitti. Siksi edes oltiin yhteydessä.

Ap

Sit en kyllä ymmärrä itkuasi täällä nyt.

Vierailija
14/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuvittelemaan tätä ongelmaa pojan, isän ja isoisän kanssa.

Vierailija
15/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty kuvittelemaan tätä ongelmaa pojan, isän ja isoisän kanssa.

Ai että tökeröitä isoisiä ei olisi?😂😂😂😂

Vierailija
16/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tää oli taas tää.

Vierailija
17/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa:

mieheni isoäiti 90 vee on aivan samanlainen: mitä enemmän ikää sen pahemmaksi tulee;

aivan toivotonta olla hänelle mieliksi.

Joten ei kannata edes yrittää !

Vierailija
18/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkasi erittäin rajusti teinin yksityisyyttä. Kuten aikoinaan penkoi minunkin tavarani ja postini jne. Ja kun teini sanoi siitä hänelle, haukkui teiniä mielenterveysongelmaiseksi.

Ap

eikö sillä teinillä diagnosoitu masennus joskus keväällä?

Vierailija
19/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi mummolta tulla anteeksipyyntö. Sen sukupolven väki on tuollaista usein. Oma äitini kärähti kanssa kassieni ja siellä olevien paperieni kaivelusta kun olin 25 ja hän tuli käymään. Lopulta hän olikin se loukattu osapuoli.

Anoppi kanssa sanoo ihan mitä tahansa, haukkuu muiden elämät ja valinnat ja pitää sitä oikeutettuna. Ikinä ei pyydä anteeksi. Mua on haukkunut tosi inhottavalla sanalla, toistamiseen teki sen ja kiisti koko asian. Tuollaisten kanssa ei tekisi mieli olla väleissäkään!

Vierailija
20/33 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

eikö sillä teinillä diagnosoitu masennus joskus keväällä?

??? No ei. Mistä tuollaisia keksit?

Ja vaikka teinillä olisi mitä ongelmia (minun teinilläni ei ole), ei isoäidillä ole mitään oikeutta penkoa teinin puhelinta, laukkua ja tavaroita yms.

Ap