Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki miehet semmosia että kuolaa avoimesti toisia naisia parisuhteessa?

Vierailija
29.09.2019 |

Miksi miehet teeette näin? Ettekö tajua että se loukkaa varsinkin jos on huono itsetunto?

t.n33

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mullakin on ihan aidosti yksiavioinen mies. Romantikko, suhtautuu sitoutumiseen vakavasti. Testattu 15 vuotta, läpi vakavien sairauksien ja pienempien kriisien.

Vierailija
2/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sitä geeneilleen voi.

T.heteromies36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Suuri osa kuolaa salaa. Tai ainakin jotenkuten yrittää salata asian. Sitten on tietysti myös miehien kuolaajia.

Vierailija
4/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole. Kiinnität vain huomiota juuri niiihin jotka noin tekevät. Todennäköisesti myös miestyyppi joka viehättää sinua toimii todennäköisesti tuolla tavoin ja siksi olet päätynyt sellaisten kanssa suhteisiin(?).

Vierailija
5/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sinulla on huono yksilö, joten jätä se sika.

Vierailija
6/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sitä geeneilleen voi.

T.heteromies36

Ihmiset jotka toimii himojensa vietävissä on oksettavia eikä kuulu yhteiskuntaan vaan luontoon.

Vierailija
7/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kaikilta miehiltä ei puutu käytöstavat.

Vierailija
8/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan pettänyt ketään, enkä myöskään harrasta yhden illan juttuja ja silti oon ollu vasta 1 suhteessa missä en vilkassukkaan muihin naisiin päin. En tie olinko juuri tuossa suhteessa epänormaalin rakastunut vai mikä oli, mutta näin se oli. Se että saatan vilkasta muita naisia ei vielä tarkota mitään. En pystyis elään naisen kanssa joka vaatis mua pitään silmälappuja kuten hevosilla.

Vierailija
9/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan pettänyt ketään, enkä myöskään harrasta yhden illan juttuja ja silti oon ollu vasta 1 suhteessa missä en vilkassukkaan muihin naisiin päin. En tie olinko juuri tuossa suhteessa epänormaalin rakastunut vai mikä oli, mutta näin se oli. Se että saatan vilkasta muita naisia ei vielä tarkota mitään. En pystyis elään naisen kanssa joka vaatis mua pitään silmälappuja kuten hevosilla.

Jatkan vielä tähän että vilkasu ei tarkota et jäisin tuijottaan naisia. Saatan yhtä hyvin vilkasta miestäkin ilman et ajattelen mitään seksuaalista häntä kohtaan.

Vierailija
10/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Suuri osa kuolaa salaa. Tai ainakin jotenkuten yrittää salata asian. Sitten on tietysti myös miehien kuolaajia.

Minä taas ajattelen että itsevarma mies joka on itse valinnut kumppaninsa ei kuolaa vieraiden naisten perään. Ne on aikanaan niin moneen kertaan nähty ja koettu ettei herätä mitään kiinnostusta.

Vierailija
11/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa tätäkin on kysytty? Ei, ei ole kaikki sellaisia. En itse olisi huolinut moukkaa. Ja miljoonannen kerran: Joo, kyllä, kaikki me katsomme ihmisiä ja minunkin mieheni varmasti noteeraa kauniin naisen sellaisen nähdessään, mutta hän ei kuolaa, ei kommentoi, ei tuijota, ei käänny katsomaan perään. Käytöstavoista on kysymys, ja aikuinen, fiksu mies osaa käyttäytyä.

Vierailija
12/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit eivät. Olen ollut tekemisissä sadistisen narsistimiehen kanssa, joka käytti tuota keinoa alistaakseen. Tuli pahaa jälkeä.

Vierailija
13/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä teen niin.

ap

Vierailija
14/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä tähän että vilkasu ei tarkota et jäisin tuijottaan naisia. Saatan yhtä hyvin vilkasta miestäkin ilman et ajattelen mitään seksuaalista häntä kohtaan.

Voi voi että sinutkin joku hu*llu äm*mä on saanut selittelemmään katseitasi:(

Vierailija
15/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupungilla näkee kauniin naisen niin ihan tahaton reaktio, että pää kääntyy. Se on eri jos suu auki tuijottaa jokaista vastaantulevaa naista.

Vierailija
16/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupungilla näkee kauniin naisen niin ihan tahaton reaktio, että pää kääntyy. Se on eri jos suu auki tuijottaa jokaista vastaantulevaa naista.

'

Onko sinusta myös ok että naisen pää kääntyy jos näkee komean miehen?

Vierailija
17/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei ole perimmiltään tarkoitettu yksiavioisuuteen, on silkkaa biologiaa että katse vipeltää hyvännäköisissä yksilöissä tuon tuosta vaikka olisikin se oma ihana Mirkku tai Marko kainalossa. Miesten kohdalla tällainen käytös on vielä korostuneempaa, sillä siementä halutaan levittää niin laajalti kuin mahdollista. Semmoista se vaan on.

Vierailija
18/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kysynyt mieheltäni kuolaako. Kotona sitä ei ainakaan huomaa, on todella sitoutunut, arvostava ja huomaavainen. Emme vahdi toisiamme. 

Varmasti katsoo ihaillen kauniita naisia (yllätys yllätys vanhempia, ei mitään pikkulikkoja)

Vierailija
19/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkasu ja tuijottaminen&kuolaaminen tai perään katsominen  ovat ihan eri asioita.Voi vilkasta ohi mennen,mutta 3 jälkimmäistä kertoo käytöstapojen puutteesta.Ja sellanen ei kunnioita puolisoaan.

Vierailija
20/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Biologialla on ihan turhaa yrittää selitellä käytöstapojen puutosta. Kiinnostus on sisään rakennettua, käytös oma valinta.