Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toppaamattomat liivit ja nänniprobleema

Vierailija
29.09.2019 |

Miten piilotatte nännit toppaamattomissa rintsikoissa? Onko silikoniset nännilaput hiostavia? Nyt ei ole ratkaisu se että anna näkyä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät päälle jakun tai paksumman paidan, josta ei nännit pääse vilkkumaan.

Vierailija
2/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teipit nänneihin 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy vaikka ois topattujakin. Hieman hillitsee tukevaa kangasta oleva alustoppi ja löysähkö päälipaita. Talvella kun kylmä niin johan ne törröttää jatkuvasti vaikka kuinka suojaan villahuivilla.

Vierailija
4/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut nänniongelmaa, olenko outo? En oikein edes ymmärrä mikä se ongelma on, ei tällaisesta ikinä ole kaverien kanssakaan puhuttu. Niin ulkonevat nännit että ne näkyy paidankin läpi?! Uskokaa tai älkää niin olen jo 40v, enkä myöskään ole ikinä muiden naisten nännejä huomannut.

Vierailija
5/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelman nimi on?????????????

Näkyvät nännit???????????

Kuinka voisin estää korvieni näkymisen julkisilla paikoilla helpoiten?

Ratkaisuksi ei kelpaa anna näkyä.

Käytänkö korvalappuja myös kesällä, leikkautanko kirurgisesti ainakin toisen korvani irti vai pidänkö päässäni moottoripyöräkypärää jatkuvasti.

Auttakaa pleeees.

Penikseni pullottaa farkkujen etumuksessa, enkä haluaisi sen pullottavan, mitä teen?

Teippaanko sen roudarinteipillä jalkojeni väliin kiinni vai annanko näkyä, sillä mitä vitun väliä sillä on vaikka mun penikseni pullottaisikin farkkujen lahkeessa?

Naiset, älkää nyt olko aivan idiootteja.

Vierailija
6/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä ollut nänniongelmaa, olenko outo? En oikein edes ymmärrä mikä se ongelma on, ei tällaisesta ikinä ole kaverien kanssakaan puhuttu. Niin ulkonevat nännit että ne näkyy paidankin läpi?! Uskokaa tai älkää niin olen jo 40v, enkä myöskään ole ikinä muiden naisten nännejä huomannut.

No et ole outo. Mua vaan itseä häiritsee ohuiden rintsikoiden ja ohuempien tyköistuvien paitojen lävitse näkyvät nännit. Mulla ei ole edes mitkään isot nännit, ja koko ajan ei näy, mutta välillä voi törröttää. Ap

Vierailija
7/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytänkö korvalappuja myös kesällä, leikkautanko kirurgisesti ainakin toisen korvani irti vai pidänkö päässäni moottoripyöräkypärää jatkuvasti.

Auttakaa pleeees.

Penikseni pullottaa farkkujen etumuksessa, enkä haluaisi sen pullottavan, mitä teen?

Teippaanko sen roudarinteipillä jalkojeni väliin kiinni vai annanko näkyä, sillä mitä vitun väliä sillä on vaikka mun penikseni pullottaisikin farkkujen lahkeessa?

Kukahan se idiootti tässä on...

Vierailija
8/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa pleeees.

Niinpä.

Sekö joka ajattelee, että nännit täytyy teipata näkymättömäksi vai se joka pitää ajatusta yhden kehon osan tuskin havaittavaa pullotusta paidan alta normaalina?

Samalla logiikalla miesten pitäisi jotenkin saada näkymättömäksi omat pullotuksensa housujen etumuksessa, enkä ole ainakaan vielä koskaan nähnyt yhdenkään miehen pohtivan ongelmaa julkisesti.

Ehkä jossain drag artistien omilla sivuilla asiaa pohditaan, mutta eipä ole tullut niillä käytyä.

Vierailija
9/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, vaikka omat nännit välillä näkyy paidan läpi, kun käytän ohuita pitsirintsikoita. Mutta aloin nyt miettiä, häiritseeköhän se muita ihmisiä? 🤔

Vierailija
10/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa naisista inhoaa omaa kehoaan niin fanaattisesti, että yrittää poistaa itsestään asiat jotka erottavat miehet naisista. Ei pysty ymmärtämään.

Vierailija
11/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa naisista inhoaa omaa kehoaan niin fanaattisesti, että yrittää poistaa itsestään asiat jotka erottavat miehet naisista. Ei pysty ymmärtämään.

Kyllä mun miehellä ainakin on myös nännit🤔

Vierailija
12/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa pleeees.

Niinpä.

Sekö joka ajattelee, että nännit täytyy teipata näkymättömäksi vai se joka pitää ajatusta yhden kehon osan tuskin havaittavaa pullotusta paidan alta normaalina?

Samalla logiikalla miesten pitäisi jotenkin saada näkymättömäksi omat pullotuksensa housujen etumuksessa, enkä ole ainakaan vielä koskaan nähnyt yhdenkään miehen pohtivan ongelmaa julkisesti.

Ehkä jossain drag artistien omilla sivuilla asiaa pohditaan, mutta eipä ole tullut niillä käytyä.

Jos ei ole mitään järkevää vastausta kysyttyyn kysymykseen, olisi ehkä parempi olla hiljaa.

Ap

Vierailija
13/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa, vaikka omat nännit välillä näkyy paidan läpi, kun käytän ohuita pitsirintsikoita. Mutta aloin nyt miettiä, häiritseeköhän se muita ihmisiä? 🤔

Ei häiritse. Ja Suomi on vapaa maa, täällä saa pukeutua niin kuin itse haluaa.

Vierailija
14/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy myös t-paitaliivien läpi, ei vaan mahda mitään. Juurikin jos on kylmä, nännit nöpöttää ja näkyy esim jos trikoopaita on päällä. En tiedä häiritseekö se ketään, mutta usein laitan kaulahuivin päällä roikkumaan, kun omaan silmää inhottavsti näkyy tuolla yleisillä paikoilla esim työpaikalla.

Vierailija
15/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän teippejä. Mua ei sinänsä haittaisi nännien näkyminen mutta kun mun nännit sattuu olemaan ihan eri korkeuksilla. Silloin siihen vaan alkaa kiinnittää turhan paljon huomiota, ainakin itse. Parempi peittää niin ei tarvitse tiedostaa asiaa koko ajan, vaikka se olisi turhaankin.

Vierailija
16/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö se paljonkin aamuisin aikaa teippien asettelemisiin niiden päälle :-)

Käyttääkö roudarin-vai gorillateippiä?

Se pieni ero josta erottaa miehen ja naisen.

Roudarinteippi nänneissä :-)

Niin se evoluutio vaan etenee.

Vierailija
17/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös varsinaiset ketun nenät ja ikuisuusongelma niistä. Toivoisinkin että rintsikkavalmistajat laittaisivat kuppien keskelle edes jonkinlaisen vahvikekohdan hillitsemään näkyvyyttä. En voi pitää mitään toppaamattomia liivejä ja se harmittaa koska viihtyisin parhaiten urheiluliiveissä.

Vierailija
18/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen nännejä ei ole samalla lailla seksualisoitu kuin naisten. Olen saanut joskus (humalaisilta) miehiltä paidan läpi erottuvista nänneistäni epäasiallisia kommentteja jotka oli mielestäni inhottavia ja siksi olen niin tietoinen näkyvistä nänneistäni. Sorry jos tää aihe nyt jotenkin kauheasti joitain loukkaa, mutta voi myös pysyä pois tästä keskustelusta jos ei ole mitään muuta kommentoitavaa kuin kysymyksen vierestä.

Ap

Vierailija
19/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän teippejä. Mua ei sinänsä haittaisi nännien näkyminen mutta kun mun nännit sattuu olemaan ihan eri korkeuksilla. Silloin siihen vaan alkaa kiinnittää turhan paljon huomiota, ainakin itse. Parempi peittää niin ei tarvitse tiedostaa asiaa koko ajan, vaikka se olisi turhaankin.

Millaisia teippejä? Olen ainakin joillekin laastarien liimoille allerginen, onkohan noi sitten oikein sopivia minulle siinä tapauksessa... siksi kyselinkin noista silikonisista, eikö ne pysy paikoillaan ilman liimoja?

Ap

Vierailija
20/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen nännejä ei ole samalla lailla seksualisoitu kuin naisten. Olen saanut joskus (humalaisilta) miehiltä paidan läpi erottuvista nänneistäni epäasiallisia kommentteja jotka oli mielestäni inhottavia ja siksi olen niin tietoinen näkyvistä nänneistäni. Sorry jos tää aihe nyt jotenkin kauheasti joitain loukkaa, mutta voi myös pysyä pois tästä keskustelusta jos ei ole mitään muuta kommentoitavaa kuin kysymyksen vierestä.

Ap

Samaa mieltä. Turhaa hurskastelua väittää että miehen ja naisen nännit voisi jotenkin rinnastaa. Mun kumppani huomauttaa mulle vähän väliä että "sulla on taas pitkät päällä." Kyllä miehet niihin huomiota kiinnittää. Ja kuvittelevat että se jotenkin korreloi seksuaalisen kiihottumisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän