Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toppaamattomat liivit ja nänniprobleema

Vierailija
29.09.2019 |

Miten piilotatte nännit toppaamattomissa rintsikoissa? Onko silikoniset nännilaput hiostavia? Nyt ei ole ratkaisu se että anna näkyä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän teippejä. Mua ei sinänsä haittaisi nännien näkyminen mutta kun mun nännit sattuu olemaan ihan eri korkeuksilla. Silloin siihen vaan alkaa kiinnittää turhan paljon huomiota, ainakin itse. Parempi peittää niin ei tarvitse tiedostaa asiaa koko ajan, vaikka se olisi turhaankin.

Millaisia teippejä? Olen ainakin joillekin laastarien liimoille allerginen, onkohan noi sitten oikein sopivia minulle siinä tapauksessa... siksi kyselinkin noista silikonisista, eikö ne pysy paikoillaan ilman liimoja?

Ap

Käytän silikonisia. Ne on ainoat jotka on tarpeeksi paksut että ne nännit ei oikeasti näy. Ei niissä tosiaan mitään liimaa ole, ja yhtä paria voi käyttää muutamia kuukausia. Mua ne ei hiosta millään tavalla, jos en itse hikoile. Liikuntaa harrastaessani en käytä niitä.

Vierailija
22/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa naisista inhoaa omaa kehoaan niin fanaattisesti, että yrittää poistaa itsestään asiat jotka erottavat miehet naisista. Ei pysty ymmärtämään.

Kyllä mun miehellä ainakin on myös nännit🤔

Käyttääkö se paljonkin aamuisin aikaa teippien asettelemisiin niiden päälle :-)

Käyttääkö roudarin-vai gorillateippiä?

Se pieni ero josta erottaa miehen ja naisen.

Roudarinteippi nänneissä :-)

Niin se evoluutio vaan etenee.

Miehen nännejä ei ole samalla lailla seksualisoitu kuin naisten. Olen saanut joskus (humalaisilta) miehiltä paidan läpi erottuvista nänneistäni epäasiallisia kommentteja jotka oli mielestäni inhottavia ja siksi olen niin tietoinen näkyvistä nänneistäni. Sorry jos tää aihe nyt jotenkin kauheasti joitain loukkaa, mutta voi myös pysyä pois tästä keskustelusta jos ei ole mitään muuta kommentoitavaa kuin kysymyksen vierestä.

Ap

Ja ratkaisuksi olet päättänyt teipata nännisi näkymättömiksi???????

Voisiko olla mahdollista, että burghan käyttö perustuu samaan ideologiaan.

Kun nainen on säkitetty, hänen ei enää tarvitse ajella karvoitustaan, meikata hullunlailla, värjätä hiuksiaan ym. ym. ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät toppaamattomia liivejä kun se aiheuttaa sulle ongelman? Käytä liivinsuojia rintsikassa.

Vierailija
24/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuolalista ongelmaa, kun mulle ei ole mikääm järkytys, että nännien muoto näkyy paidan läpi.

Vierailija
25/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän teippejä. Mua ei sinänsä haittaisi nännien näkyminen mutta kun mun nännit sattuu olemaan ihan eri korkeuksilla. Silloin siihen vaan alkaa kiinnittää turhan paljon huomiota, ainakin itse. Parempi peittää niin ei tarvitse tiedostaa asiaa koko ajan, vaikka se olisi turhaankin.

Millaisia teippejä? Olen ainakin joillekin laastarien liimoille allerginen, onkohan noi sitten oikein sopivia minulle siinä tapauksessa... siksi kyselinkin noista silikonisista, eikö ne pysy paikoillaan ilman liimoja?

Ap

Käytän silikonisia. Ne on ainoat jotka on tarpeeksi paksut että ne nännit ei oikeasti näy. Ei niissä tosiaan mitään liimaa ole, ja yhtä paria voi käyttää muutamia kuukausia. Mua ne ei hiosta millään tavalla, jos en itse hikoile. Liikuntaa harrastaessani en käytä niitä.

Ok kiitos! :)

Ap

Vierailija
26/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät toppaamattomia liivejä kun se aiheuttaa sulle ongelman? Käytä liivinsuojia rintsikassa.

Toppaamattomat istuu ja tukee mun rintoja paremmin kuin topatut.

Ap

Vierailija
27/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tuolalista ongelmaa, kun mulle ei ole mikääm järkytys, että nännien muoto näkyy paidan läpi.

No, sitten sulla ei ole tällaista ongelmaa, mulla taas on🤷‍♀️

Ap

Vierailija
28/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No nyt olet kyllä väärässä. Eihän tuo nyt voi pitää paikkansa millään mittarilla, jos sulla on kahden samanmalliset rintsikat. Vai tarkoitatko toppaamattomalla urheilurintsikoita? Niitäkin löytyy muuten topattuina.

Vierailija
29/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai helvetti, musta tuntuu että tän keskustelun jälkeen alan kulkemaan tarkoituksella pitkät päällä.

Toisena vaihtoehtona on sitoa rinnat ja perse näkymättömäksi.

Vierailija
30/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai helvetti, musta tuntuu että tän keskustelun jälkeen alan kulkemaan tarkoituksella pitkät päällä.

Toisena vaihtoehtona on sitoa rinnat ja perse näkymättömäksi.

Jes :-)

Vierailija
31/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No nyt olet kyllä väärässä. Eihän tuo nyt voi pitää paikkansa millään mittarilla, jos sulla on kahden samanmalliset rintsikat. Vai tarkoitatko toppaamattomalla urheilurintsikoita? Niitäkin löytyy muuten topattuina.

En ole väärässä. Toppaamattomat joissa kuppi on ommeltu useasta palasta antaa mulle paremman istuvuuden kuin topattu yhdestä kappaleesta oleva kuppi. Topatut ja toppaamattomat eivät ole koskaan saman malliset johtuen ihan kupin valmistusteknisistä syistä. Topatuissa kupeissa ei ole mun rinnalle tarpeeksi syvyyttä heti kaarituen kohdalla, joka tekee sen, että kuppi valuu epämukavasti päivän mittaan alaspäin eikä pysy paikallaan heti rinnan alla.

Ap

Vierailija
32/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
33/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä noita silikonisia teippejä tms suojia löytyy? Ihan marketeista?

Vierailija
34/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, tosin urheiluliiveissä. Yleen pidän arkisin aika paksuja paitoja/huiveja, jotka peittää etuosan (tällöin ohuemmatkaan liivit ei niin haittaa) ja kesällä suosin sellaisia aika jämäköitä t-paitaliivejä (ei mitään megatopattuja siis, vaan niitä, joissa kuppi on sellainen kovempaa materiaalia oleva). En periaatteessa haluaisi välittää, mutta koska mulla on nännilävistykset, en haluaisi sen tulevan ihan kaikkien lenkkipolulla vastaantulevien tietoon. Yritän käyttää kuvioidumpia treenipaitoja lämpimillä keleillä, jotka häivyttää nännien erottuvuutta paidan läpi, mutta silti ärsyttävää.

Vierailija
35/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa naisista inhoaa omaa kehoaan niin fanaattisesti, että yrittää poistaa itsestään asiat jotka erottavat miehet naisista. Ei pysty ymmärtämään.

Kyllä mun miehellä ainakin on myös nännit🤔

Käyttääkö se paljonkin aamuisin aikaa teippien asettelemisiin niiden päälle :-)

Käyttääkö roudarin-vai gorillateippiä?

Se pieni ero josta erottaa miehen ja naisen.

Roudarinteippi nänneissä :-)

Niin se evoluutio vaan etenee.

Miehen nännejä ei ole samalla lailla seksualisoitu kuin naisten. Olen saanut joskus (humalaisilta) miehiltä paidan läpi erottuvista nänneistäni epäasiallisia kommentteja jotka oli mielestäni inhottavia ja siksi olen niin tietoinen näkyvistä nänneistäni. Sorry jos tää aihe nyt jotenkin kauheasti joitain loukkaa, mutta voi myös pysyä pois tästä keskustelusta jos ei ole mitään muuta kommentoitavaa kuin kysymyksen vierestä.

Ap

Samaa mieltä. Turhaa hurskastelua väittää että miehen ja naisen nännit voisi jotenkin rinnastaa. Mun kumppani huomauttaa mulle vähän väliä että "sulla on taas pitkät päällä." Kyllä miehet niihin huomiota kiinnittää. Ja kuvittelevat että se jotenkin korreloi seksuaalisen kiihottumisen kanssa.

Jotkut miehet on kiinnostuneita rinnoista, ja sitten luulevat ITSE olevansa puoleensavetäviä.

Vierailija
36/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole väärässä. Toppaamattomat joissa kuppi on ommeltu useasta palasta antaa mulle paremman istuvuuden kuin topattu yhdestä kappaleesta oleva kuppi. Topatut ja toppaamattomat eivät ole koskaan saman malliset johtuen ihan kupin valmistusteknisistä syistä. Topatuissa kupeissa ei ole mun rinnalle tarpeeksi syvyyttä heti kaarituen kohdalla, joka tekee sen, että kuppi valuu epämukavasti päivän mittaan alaspäin eikä pysy paikallaan heti rinnan alla.

Ap

Useasta kappaleesta tehty kuppi, sisäsaumat voi kutittaa herkkänännisiä samoin pitsiset. Mutta jos koko kupin päällä on pitsi, vaikka näyttäisi että on kahdeksan nänniä, ei haittaa.

Vierailija
37/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy aivot. Pidänkö pipoa päässä?

Vierailija
38/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ongelman nimi on?????????????

Näkyvät nännit???????????

Kuinka voisin estää korvieni näkymisen julkisilla paikoilla helpoiten?

Ratkaisuksi ei kelpaa anna näkyä.

Käytänkö korvalappuja myös kesällä, leikkautanko kirurgisesti ainakin toisen korvani irti vai pidänkö päässäni moottoripyöräkypärää jatkuvasti.

Auttakaa pleeees.

Penikseni pullottaa farkkujen etumuksessa, enkä haluaisi sen pullottavan, mitä teen?

Teippaanko sen roudarinteipillä jalkojeni väliin kiinni vai annanko näkyä, sillä mitä vitun väliä sillä on vaikka mun penikseni pullottaisikin farkkujen lahkeessa?

Naiset, älkää nyt olko aivan idiootteja.

Emme. Kyseinen tehtävä on varattu jo kauan sitten sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi