Miten kannattaisi lähestyä naapurin miestä?
Harvemmin näyttää käyvän missään paitsi töissä(?). Yrittäiskö vaan lyöttäytyä seuraan kun vie roskia vai ottaisko yhteyttä netin kautta (fb)?
Kommentit (50)
Ei niihin naapureihin kannattais liian tiiviisti tutustua. Joudut kaikissa skenaarioissa asumaan hänen naapurissaan myös jatkossa...
Se onkin kivaa jos kaikki ei menekään niinkuin Strömsössä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että käy töissä? Mistä tiedät että hänellä on fb? Onkos meillä täällä stalkkeri here!
No en minä tiedä käykö töissä, mutta jossain selvästi käy kun on päivisin pois. Eli luullakseni käy ihan vaan tylsästi töissä, niinkuin me muutkin tavalliset talliaiset. Tottakai olen stalkannut hänet facebookista kerta olen hänestä kiinnostunut, sitä varten se fb on ja sitä vartenhan sinne liitytään?? Tiesin missä kerroksessa asuu niin ei ollut kovin vaikeaa napata nimeä alakerran nimitaulusta ja kokeilla onneaan..
Ap
Jätä toinen rauhaan. Opetelkaa miehet ylpeyttä niin naiset ei pane teitä aina halvalla ja sitten vaihda lopulta ''parempaan''.
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo innostua että naapurin emäntäkö se täällä tuumailee, mutta en omista Facebookkia joten se siitä sitten.
Varmaan kannattaisi liittyä, saatat vaikka saada sitä kautta yhteydenoton joku kaunis päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies vapaa vai varattu?
No uskoakseni vapaa, en ainakaan ole koskaan nähnyt sillä mitään naisseuraa. Enhän minä toki varma voi olla. Mutta jos tietäisin että olisi varattu tai paljastuisi varatuksi, niin en tietenkään sellaista yrittäisi.
Ap
AIjai, jos ei edes naisseuraa näy koskaan niin ihan saletisti hompsu. Niin se on tämänkin kylän raati aina tuominnut naisettomat omissa oloissaan viihtyvät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen että mistä te aina tiedätte tuntemattomien(?) naapurin miesten fb:t sun muut?
Veikkaisin, että nimestä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No uskoakseni vapaa, en ainakaan ole koskaan nähnyt sillä mitään naisseuraa. Enhän minä toki varma voi olla. Mutta jos tietäisin että olisi varattu tai paljastuisi varatuksi, niin en tietenkään sellaista yrittäisi.
Ap
AIjai, jos ei edes naisseuraa näy koskaan niin ihan saletisti hompsu. Niin se on tämänkin kylän raati aina tuominnut naisettomat omissa oloissaan viihtyvät miehet.
Missä asut? Húoratalossako? Joillakin miehillä on periaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin no, ei homoudessa mitään vikaa ole, mutta on hetero kunnes toisin todistetaan. Enkä minä tietenkään hänen naisseuroistaan sen enempää tiedä, tiedän vain sen että MINÄ en ole sellaista sattunut ikinä näkemään, siis mikään ei anna osviittaa ainakaan vaimon tai tyttöystävän olemassaolosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä toinen rauhaan. Opetelkaa miehet ylpeyttä niin naiset ei pane teitä aina halvalla ja sitten vaihda lopulta ''parempaan''.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tutustua naapurin mieheen?
Koska olen kiinnostunut hänestä. Kevyemmässä tai syvemmässäkin mielessä, ken tietää.
Ap
Et kai aio viedä miestä sänkyyn?!? Olen todella huolissani tästä miehestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tutustua naapurin mieheen?
Koska olen kiinnostunut hänestä. Kevyemmässä tai syvemmässäkin mielessä, ken tietää.
Ap
Et kai aio viedä miestä sänkyyn?!? Olen todella huolissani tästä miehestä!
Kokeilisin ainakin.
Ap
Sullahan oli jo mies kotosalla, mitä sitä naapuria fantasioit. Se susta oo kiinnostunut. Se on tuollaisiile perheelisille äiti ihmisille kielettyä. Pilaisit sen miehen elämän irstailullasi. Se toinen mies joka sinua ylläpitää siellä kotona on kyllä ansainnut paremppaa kohtelua.
Älä lähentele naapurin miestä tai naapuri voi suuttua!
Rohkaise ap mielesi! Pyydä mies kahville tms!
Tai voisitko tehdä tikusta asiaa ja pyytää lainaksi.....vaikka porakonetta?
lyhyt hame,ei pikkuhousuja, sitten ajoitat portaiden nousut samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Rohkaise ap mielesi! Pyydä mies kahville tms!
Tai voisitko tehdä tikusta asiaa ja pyytää lainaksi.....vaikka porakonetta?
Kaipa se on pakko joku päivä jotain yrittää .. suoraan. Parempihan se niin varmaan on kuin netin kautta.
Ap
Mää repeän naurusta. On nää viestit kuin mun päästä!
Ehdin jo innostua että naapurin emäntäkö se täällä tuumailee, mutta en omista Facebookkia joten se siitä sitten.