Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää olla naista rotevarakenteisempi?

Vierailija
28.09.2019 |

Tämä näkökulma esitettiin poistetussa ketjussa jossa lyhyt ja hoikka mies kyseli mahdollisuuksistaan pidempään ja rotevampaan naiseen.

Asiassa on pieni ongelma, nimittäin se että pitkä ja roteva mies on useimpien naisten ihanne kun taas pitkä ja roteva nainen ei ole useimpien miesten ihanne.

Kääntäen tuo olisi sama kuin jos lyhyt ja hintelä mies vaatisi mallinaista, koska naisen pitää olla miestä sirompi.

Yhtälö vaikuttaa mahdottomalta, koska eihän kaikille naisille voi mitenkään riittää pitkiä ja rotevia miehiä.

Osaako kukaan selittää?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset on rotevia. Leveät hartiat ja paino 80kg päälle.

Vierailija
42/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olwn 178cm ja reilu 90kg sporttimimmi. En siia läski mutta roteva. Kaikenlaiset miehet yrittää. Lyhyet ja laihat mutta myös pitkät ja rotevat. Luonne toki ratkaisee mihin itse ihastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä selitän sinulle.

Jos nainen on miestä rotevampi, niin nainen tuntee itsensä ÄIDIKSI sen miehen rinnalla. Kuin omaa söpöä pientä poikaa siinä hoivaisi. Eikä sellainen herätä naisessa mitään seksuaalista halua.

No ei mulla vaan tule tollanen mieleen, mitä ihmettä?

Enkä todellakaan halua miehestä mitään isällistä hahmoa tai kokea itseäni söpöksi tytöksi, jos tälle linjalle lähdetään....

Eli huom miehet: kaikki naiset eivät koe ja ajattele kuten palstamammat, vaikka sen jo varmaan tiesittekin.

Vierailija
44/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on miestä rotevampi, niin nainen tuntee itsensä ÄIDIKSI sen miehen rinnalla. Kuin omaa söpöä pientä poikaa siinä hoivaisi. Eikä sellainen herätä naisessa mitään seksuaalista halua.

Enkä todellakaan halua miehestä mitään isällistä hahmoa tai kokea itseäni söpöksi tytöksi, jos tälle linjalle lähdetään....

Eli huom miehet: kaikki naiset eivät koe ja ajattele kuten palstamammat, vaikka sen jo varmaan tiesittekin.

Omituisinta tuossa on että nainen ensin syöpöttelee itsensä ylipainoiseksi, opettelee käyttäytymään epänaisellisesti, ja sitten haluaa tuntea itsensä naiselliseksi, pieneksi ja tyttömäiseksi miehen rinnalla.

Tuo on tismalleen sama kuin jos mies laihduttaisi itsensä langanlaihaksi, opettelisi käyttäytymään prinsessamaisesti ja sitten haluaisi naisen jonka rinnalla tuntee itsensä äijämäiseksi karhuksi.

Jos mies tekisi noin, sitä pidettäisiin säälittävänä.

Vierailija
45/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jees että sukupuolet on samankokoisia. Olen lyhyt nainen ja mulle kävis samankokoinen mies.

Vierailija
46/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituisinta tuossa on että nainen ensin syöpöttelee itsensä ylipainoiseksi, opettelee käyttäytymään epänaisellisesti, ja sitten haluaa tuntea itsensä naiselliseksi, pieneksi ja tyttömäiseksi miehen rinnalla.

Tuo on tismalleen sama kuin jos mies laihduttaisi itsensä langanlaihaksi, opettelisi käyttäytymään prinsessamaisesti ja sitten haluaisi naisen jonka rinnalla tuntee itsensä äijämäiseksi karhuksi.

Jos mies tekisi noin, sitä pidettäisiin säälittävänä.

Se on tämä kehopositiivisuuden aika, kun ei tarvitse enää pitää edes linjoistaan huolta. Tuollainen toiminta on myös naisten toteuttamana huvittavaa ja säälittävää, siis muiden kuin tätä harrastavien mielestä, mutta jostain syystä se sallitaan helpommin naisille. Tasa-arvoa kyllä ajetaan, mutta tässäkään asiassa se ei valitettavasti ihan toteudu.

Vierailija
47/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on jees että sukupuolet on samankokoisia. Olen lyhyt nainen ja mulle kävis samankokoinen mies.

Itse olen siro ja pienikokoinen nainen enkä haluaisi mittaistani ja painoistani miestä. Jos olisin kookkaampi naisena, silloin näkisin että voitaisiin olla samankokoisia miehen kanssa, koska mieskin olisi silloin miehisissä mitoissa. Mistään alistamisfetisseistä ei ole kyse, vaan pidän itseäni kookkaammista miehistä.

Vierailija
48/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset on rotevia. Leveät hartiat ja paino 80kg päälle.

Olen tehnyt saman huomion. Harvemmin näkee pitkiä naisia, jotka olisivat oikeasti hoikkia ja siroja. Aina on rehevyyttä ja rotevuutta.

Vierailija
49/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen siro ja pienikokoinen nainen enkä haluaisi mittaistani ja painoistani miestä. Jos olisin kookkaampi naisena, silloin näkisin että voitaisiin olla samankokoisia miehen kanssa, koska mieskin olisi silloin miehisissä mitoissa. Mistään alistamisfetisseistä ei ole kyse, vaan pidän itseäni kookkaammista miehistä.

Eli se menee niin kuin tässä on päätelty.

Miesten maku vaihtelee: jotkut pitävät pienistä ja siroista, toiset amatsoneista.

Naisten maku on aina sama eli miehen pitää olla Miehen Kokoinen.

Vierailija
50/50 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se menee niin kuin tässä on päätelty.

Miesten maku vaihtelee: jotkut pitävät pienistä ja siroista, toiset amatsoneista.

Naisten maku on aina sama eli miehen pitää olla Miehen Kokoinen.

Kyllä. Nyt olet ymmärtänyt jotain oleellista elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi