Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää olla naista rotevarakenteisempi?

Vierailija
28.09.2019 |

Tämä näkökulma esitettiin poistetussa ketjussa jossa lyhyt ja hoikka mies kyseli mahdollisuuksistaan pidempään ja rotevampaan naiseen.

Asiassa on pieni ongelma, nimittäin se että pitkä ja roteva mies on useimpien naisten ihanne kun taas pitkä ja roteva nainen ei ole useimpien miesten ihanne.

Kääntäen tuo olisi sama kuin jos lyhyt ja hintelä mies vaatisi mallinaista, koska naisen pitää olla miestä sirompi.

Yhtälö vaikuttaa mahdottomalta, koska eihän kaikille naisille voi mitenkään riittää pitkiä ja rotevia miehiä.

Osaako kukaan selittää?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuo on usein ainoa vaihtoehto miehelle. Suomalaiset naiset ovat todella tanakoita ja jykevärakenteisia, he ovat rakennettu kestämään pitkät ja pimeät talvet.

Vierailija
2/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä selitän sinulle.

Jos nainen on miestä rotevampi, niin nainen tuntee itsensä ÄIDIKSI sen miehen rinnalla. Kuin omaa söpöä pientä poikaa siinä hoivaisi. Eikä sellainen herätä naisessa mitään seksuaalista halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tuo on usein ainoa vaihtoehto miehelle. Suomalaiset naiset ovat todella tanakoita ja jykevärakenteisia, he ovat rakennettu kestämään pitkät ja pimeät talvet.

Ketjussa johon viittasin ap piti juuri sellaista naista kuumimpana.

Naisista iso osa sanoi että pitäisi katsella lyhyempiä ja vähemmän rotevia.

Mutta eikös juuri niillä 160-165cm hoikilla ja siroilla naisilla ole parhaat tsäänssit 185cm leveähartiamiehiin, ja toisin päin?

Vierailija
4/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun saa haluta ihan mitä tykkää. Toiset jopa onnistuvat saamaan haluamansa, toiset eivät. Ei ihmisten rakkauselämä ole mikään tasajakoleikki kullekin ikäryhmälle, missä kaikille osapuolille löytyy nätisti pari.

Vierailija
5/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on miestä rotevampi, niin nainen tuntee itsensä ÄIDIKSI sen miehen rinnalla. Kuin omaa söpöä pientä poikaa siinä hoivaisi. Eikä sellainen herätä naisessa mitään seksuaalista halua.

Mitäpä jos mies ei halua tuntea itseään naisen isäksi?

Tai jos miehellä ei ole vertailufetissiä ja on ihan sama kumpi on isompi?

Vierailija
6/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli se kuva siitä ketjusta.

Eli jos on lyhyt ja hoikka mies niin ei kannata yrittää tämän näköistä naista, ettei nainen tunne olevansa iso

https://www.sirigandha.com/wp-content/uploads/2015/10/flattering-clothe…

Vaan tämän näköistä jotta nainen saa olla miestä sirompi

https://www.s-teamla.com/wp-content/uploads/2018/05/Alina-burgundy-dres…

Selvä!

ps. henk koht tykkään ykköskuvan naisesta enemmän kuin kakkoskuvan barbiesta. Vaan minkäs teet.

Vierailija
7/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Ite olen 162cm, mutta en siro, siis kädet ja jalat ym on isot. Miehet on ollu välitä 171-193 cm, mutta kaikki ollut kevytrakenteisia. Minusta hoikka vyötärö ja kapee lantio on hot.

Vierailija
8/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos mies ei halua tuntea itseään naisen isäksi?

Tai jos miehellä ei ole vertailufetissiä ja on ihan sama kumpi on isompi?

Siinä on vain se ongelma, että sen pitää olla ihan sama molemmille osapuolille. Ei se oikein riitä, että mies ei välitä kokoasioista puoleen eikä toiseen.

Vierailija
9/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun pikkupoika kehittyy aikuiseksi mieheksi niin mikään muu ei muutu kuin rotevuus?

Vierailija
10/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos on lyhyt ja hoikka mies niin ei kannata yrittää tämän näköistä naista, ettei nainen tunne olevansa iso

Selvä!

ps. henk koht tykkään ykköskuvan naisesta enemmän kuin kakkoskuvan barbiesta. Vaan minkäs teet.

Olen huomannut, että monesti sutjakammat pojat tykkää kun "on mistä ottaa kiinni". Ei kaikki tietenkään, mutta ei se mitenkään outoa ole.

Vierailija
11/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun pikkupoika kehittyy aikuiseksi mieheksi niin mikään muu ei muutu kuin rotevuus?

Sepä se, mun miehet on ehkä hentoja, mutta se miehekkyys tulee ihan muualta, luonteesta, älystä, taitavuudesta. Tosiaan monet naiset haluaa isomman miehen koska silloin "tuntevat itsensä naiselliseksi" (ovat kertoneet mulle), mutta mä tunnen itteni aina naiseks, huolimatta siitä kenen kanssa olen.

7

Vierailija
12/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä leveät hartiat, ja kyllä se niin on, että itseäni kapeaharteisempi mies ei mikään optimi ole. Vielä jos mies on lyhyempi, tulee elefanttifiilis.

Vierailija
13/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä!

Olen huomannut, että monesti sutjakammat pojat tykkää kun "on mistä ottaa kiinni". Ei kaikki tietenkään, mutta ei se mitenkään outoa ole.

Minä olen huomannut että se on aika monessakin asiassa näin. Mutta vain miehillä.

Naisilla miesmaku on aina se sama riippumatta siitä millainen nainen itse on. Kuten mestari 121212 aina sanoi, se millainen nainen itse on vaikuttaa vain perusteluihin (samanlaisuus/erilaisuus tms).

Vierailija
14/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Ei siitä mitään tulisi jos mies olisi itseä pienempi... ei vaan sytytä sellainen. 

Isoilla naisilla näyttää olevan isot miehet. Ei ne isot miehet nyt varsinaisesti kesken lopu. 

Vierailija
15/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan intoa täynnä, miten talvi tuhoaa hintelät k-miehet.

Vierailija
16/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Ei siitä mitään tulisi jos mies olisi itseä pienempi... ei vaan sytytä sellainen. 

Isoilla naisilla näyttää olevan isot miehet. Ei ne isot miehet nyt varsinaisesti kesken lopu. 

Keiden kanssa ne pienet miehet sitten pariutuu? 80% miehistä on kuitenkin parisuhteessa, ja vielä isompi osa on parisuhteessa ainakin jossain vaiheessa elämää.

Jääkös pikkumiehille sitten kapeaharteiset ja sirot BMI <20 mallipimut?

Vierailija
17/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tikkujalkainen 40-kiloinen setä nyt vaan on vastenmielinen, vaikka miten olisi iso pää ja läiskät poskissa nassepuoluetta johtamassa.

Vierailija
18/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin etten juuri törmää itseäni pienempiin miehiin. Kevyempiin ja kapeampiin, mutta en lyhempiin, en tiedä oisko pituus kynnyskysymys. Mutta mä en kiinnostu "äijistä".

7

Vierailija
19/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun saa haluta ihan mitä tykkää. Toiset jopa onnistuvat saamaan haluamansa, toiset eivät. Ei ihmisten rakkauselämä ole mikään tasajakoleikki kullekin ikäryhmälle, missä kaikille osapuolille löytyy nätisti pari.

Asia itsessään ei kiinnostanut, mutta helvetin hyvä argumentaatio ja sanailua.

Vierailija
20/50 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä leveät hartiat, ja kyllä se niin on, että itseäni kapeaharteisempi mies ei mikään optimi ole. Vielä jos mies on lyhyempi, tulee elefanttifiilis.

No eihän miehen koko muuta sua yhtään sen pienemmäksi. Eikö olisi helpompaa hyväksyä itsensä sen kokoisena kuin on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä