Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua sänkyyn hipsuttelevaa pohdiskeljaa vaan määrätietoisen ja aloitteet tekevän miehen.

Vierailija
28.09.2019 |

Ei tarvi olla jännä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut hoidetaan tinderissä.

Vierailija
2/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan. Toisinaan hipsuttelu ja kuhertelu on mukavaa ja toisinaan mennään eikä meinata. Niin se on parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se ongelma onkin. Arkena kaipaa sitä hipsuttelijaa, mutta seksielämä kaipaa luolamiestä. Nämä ei yleensä ole samassa paketissq, varsinkaan enää 10 vuoden jälkeen.

Vierailija
4/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten huudellaan jälkikäteen että joutui raiskatuksi? Olisi ehkä kannattanut valita se hipsuttelija, mutta mitäs minä taas mistään tiedän.

Vierailija
5/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näiden välimaastosta olisi paras.

Vierailija
6/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kaikki naiset ovat samanlaisia? Tämäpä helpottava tieto, vaikka sotiikin pitkää kokemustani vastaan.

Vierailija
7/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos sattuu rakastamaan tätä hipsuttelevaa pohdiskelijaa <3

Vierailija
8/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdiskellaan täällä toisen kanssa.

Vierailija
9/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tahtoisin yhden tietyn, mutta tätä keskustelevaa hipsuttelijaa on ihan mahdoton saada sänkyyn asti!! Hyvä kun ujouksissaan malttaa samalla puolella huonetta istua. Kaiken flirtin väistelee ja silti edelleen väittää olevansa kiinnostunut ja haluavansa tavata. Melkoinen Justiina tässä saisi olla itse, mutta kun ei ilkeä ihan päällekään käydä, että homma jotenkin edistyisi. Jatkossa tosiaan kierrän runopojat kaukaa...

Vierailija
10/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä pitäisi esim. sanoa että kaipaa nyt läheisyyttä jos toinen ei tunnu ymmärtävän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän