Kumpi: Estonia VAI Titanic?
Kummasta onnettomuudesta tykkäät enemmän? :D ei siis niin ku että onnettomuudet on silleen tykättäviä asioita, mutta niin ku mielenkiinnon näkökulmasta. Kumman tutkimiseen kannattaa investoida rahaa? Vai kumpaankin?
Kommentit (21)
Varmaan sunkin kannattaisi ääneen lukea tekstisi ennen kuin ne julkaiset. Mutta koska oletan että halusit kysyä, kumpi onnettomuut minua kosketti enemmän tai kummasta olen lukenut enemmän, vastaan Estonia.
Ei estoniaa voida tutkia, kun äärikristityt selittää jostain hautarauhasta. Ne ruumiit on haihtuneet aikoja sitten. Näiden uskovaisten kannattais mennä kemian tunneille kirkon sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei estoniaa voida tutkia, kun äärikristityt selittää jostain hautarauhasta. Ne ruumiit on haihtuneet aikoja sitten. Näiden uskovaisten kannattais mennä kemian tunneille kirkon sijasta.
Ne sukeltajat sanoivat, että siellä oli jotain todisteita "vahingosta". Myöhemmin kiistettiin vahingot ja muut sukeltajien todistamat asiat. Kyllä tuossa voi jotain hämärää olla.
Mun ukin isän piti mennnä titanicille. Jos olisi mennyt en oliis nyt tässä.
Investoida rahaa :D
No enemmän hämyjä juttuja löytyy ihan varmaan Estoniasta, että sikäli panostaisin sen tutkimiseen. Mutta se on tietysti kiellettyä, kuten taannoin taas saatiin lukea: saksalainen tutkijaryhmä hätyytettiin pois hylyn lähettyviltä.
Muistetaan että:
Viro 1994
Mikään ei ollut rehellistä, kunnossa tai laillista.
Outo aloitus. Onnettomuudet eivät ole mitään kilpailuja keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen että miten se keulavisiiri voi lähteä irti. :o eikö se ollut aika vahvasti kiinni?
Mikä älykkyysosamääräsi on?
Häh ? En mä kiistä, että estoniassa voi olla jotai mätää.
Ongelma on ettei sitä voida tutkia näiden kiihkouskovaisten takia. Mikä vee on hautarauha ??? Onko koko meri hauta ? Suuttuvatko ruumiit, jos lähestyt niiden ruumiita ?
Ruumiita tosin ei siellä enää ole haihtumisen vuoksi. Ovatko muodostuneet näkymättömiksi ?
Ainii ja jos mulle tapahtuisi tapaturma, todellakin haluan, että mulle tehdään ruumiinavaus ja otetaan selvää mitä mulle tapahtui. Monet rikokset on selvitetty, ruumiinavauksella. Ja lääketiedekkin kehittynyt.
Ei mua kiinnosta sörkitääks mun ruumista, koska olen siinä vaiheessa jo kuollut. Mun mieli vastaa jotain kiveä eli aivot täysin nolla.
Teidän hautarauhanne voi mennä jonnekki kuusee.
Vierailija kirjoitti:
Investoida rahaa :D
No enemmän hämyjä juttuja löytyy ihan varmaan Estoniasta, että sikäli panostaisin sen tutkimiseen. Mutta se on tietysti kiellettyä, kuten taannoin taas saatiin lukea: saksalainen tutkijaryhmä hätyytettiin pois hylyn lähettyviltä.
Muistetaan että:
Viro 1994
Mikään ei ollut rehellistä, kunnossa tai laillista.
Pohjoismaiden lisäksi sellaiset rehdin pelin perikuvat kuin Iso-Britannia (USA) ja Venäjä ovat sopineet pidättäytyvänsä hylyn tutkimisesta. Öh, miten asia edes kuuluu briteille (amerikkalaisille)?
Varmaa on vain, että jos nuo maat ovat jostain samaa mieltä, juttu haisee pahasti.
Hautarauha on toki sinänsä kunnioitettava juttu. Mutta uhrit olisi hyvin voitu tuoda ylös laivasta siunattuun maahan. Se olisi varmasti ollut omaisistakin mukavampi juttu. Kaikkia ei tietenkään olisi pystytty löytämään, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen että miten se keulavisiiri voi lähteä irti. :o eikö se ollut aika vahvasti kiinni?
Mikä älykkyysosamääräsi on?
Mikä älykkyysosamäärä?
Kaverini investoi Nokian osakkeisiin. Minä investoin Estonian tutkimiseen. XD
Ap on pässi
Titanic tietysti. Estonialla oli vain tyypillisiä syrjähyppääjiä ja viinaturisteja.
EStonia. Siellä meni paljon hurrreja ja viron pottuja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sukeltajat sanoivat, että siellä oli jotain todisteita "vahingosta". Myöhemmin kiistettiin vahingot ja muut sukeltajien todistamat asiat. Kyllä tuossa voi jotain hämärää olla.
Titanicille on aika vaikea sukeltaa kun on 5km syvyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanicille on aika vaikea sukeltaa kun on 5km syvyydessä.
4 km
Mutta pirun syvällä joka tapauksessa.
Titanic ilman muuta. Estoniassa oli vain virolaisia maksullisia naisia bilettämässä ruotsalaisten kyttien kanssa.