Haluaisin lihottaa itseni normipainosta lihavaksi vain ärsyttääkseni pinnallista sukulaista
Olen saanut epävarmassa 17 vuoden iässä kuulla sukulaiselta yhtäkkiä kivan hetken äärellä kahvipöydässä että naamani on levinnyt, kun söin e-pillereitä, vaikka olin ihan normipainoinen mutta kasvoni on luonnostaan pyöreänmalliset. Selittelin anteeksipyytelevästi että painoni jojoilee,vaikka sukulaisen olisi pitänyt pyytää anteeksi multa, millä oikeudella kommentoi ulkonköäni rumasti ihan puskista. Sitä ennen en noteerannut kasvojeni pulleutta, ja nyt olen vielä 28 vuotiaana epävarma mm. Kuvissa onko naamani ruma, vaikka kasvojen pyöreys on laantunut iän karttuessa. Sukulainen selvästi arvostelee mut päästä varpaisiin kun nähdään. Pukeudun yleensä rumasti aina kun nähdään, en halua yrittää vaikuttaa noin pinnallista ihmistä. Haluaisin myös lihottaa itseni että se ärsyttäisi tätä sukulaista.
Kommentit (13)
Lihominen muuttaa aivoja ja metaboliaa, eli kummatkin häiriintyy. Lisäksi ajattelusi on jäänyt teini-ikäisen tasolle ja oletat että sinä olet maailman napa ja että ihmisiä kiinnostaa se miten tuhoat itseäsi. Kukaan ei mieti sinua.
Vierailija kirjoitti:
Läski sinä oot jo valmiiksi. Katsoisit joskus peiliin!
Painoindeksi 23. Älä ärsyynny ettei kaikki ole hevosnaamoja kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Lihominen muuttaa aivoja ja metaboliaa, eli kummatkin häiriintyy. Lisäksi ajattelusi on jäänyt teini-ikäisen tasolle ja oletat että sinä olet maailman napa ja että ihmisiä kiinnostaa se miten tuhoat itseäsi. Kukaan ei mieti sinua.
"Kukaan ei mieti sinua". Maailmassa ei ole varmaan yhtäkään ihmistä jota kukaan ei mieti. Miettimisestä puheenollen, mieti itse vähän mitä lauot.
23 on aika paljon. Minulla BMI on 19 eikä ole tarvetta lihoa yhtään. Painoni on teinistä asti pysytellyt tässä, joten kai tämä on elimistönikin mielestä minulle ihan hyvä paino.
Enkä muutenkaan ymmärrä niitä joilla paino jojoilee jatkuvasti.
Ja ei kun tuumasta toimeen! Pitsaa vaan päivittäin 👍
Vierailija kirjoitti:
23 on aika paljon. Minulla BMI on 19 eikä ole tarvetta lihoa yhtään. Painoni on teinistä asti pysytellyt tässä, joten kai tämä on elimistönikin mielestä minulle ihan hyvä paino.
23 on normaalipaino :D 25 asti on normaalipaino. Puhun nyt teini-ikäisestä jolla jojoili paino koska e-pillerit, en puhu nykyhetkestä. Onneksi sinun ei tarvitsekasn ymmärtää jos joillain jojoilee paino, kukaan ei ole sinun silmsi varten täällä
Ole mieluummin tapaamatta tätä sukulaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 on normaalipaino :D 25 asti on normaalipaino. Puhun nyt teini-ikäisestä jolla jojoili paino koska e-pillerit, en puhu nykyhetkestä. Onneksi sinun ei tarvitsekasn ymmärtää jos joillain jojoilee paino, kukaan ei ole sinun silmsi varten täällä
*silmiäsi
ap on huomioh.uora.
Todellisuudessa ketään ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei mieti sinua". Maailmassa ei ole varmaan yhtäkään ihmistä jota kukaan ei mieti. Miettimisestä puheenollen, mieti itse vähän mitä lauot.
Jokainen miettii lähinnä itseään ja sen jälkeen lapsiaan jos ne on alaikäisiä. Mutta jonkun läskit on yksi hailee. Mitään tuttuja, sukulaisia tai kavereitakaan harvoin miettii missään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ole mieluummin tapaamatta tätä sukulaista.
Yritän olla mahdollisuuksien mukaan näkemättä, joskus on pakko nähdä. Joku kerta on otettava tämä muisto puheeksi hänen kanssaan,koska se kalvaa edelleen näin 10 vuoden jälkeenkin.
Kuningas OLUT apuun rohkeasti. Yhdessä pikkutölkissä on joku 130 kaloria. Niitä vaan iltasella siemailet sen 5-6 päivittäin, niin lupaan että jo jouluna näkyy.
Olutta ja pikaruokaa. Ei se enempää vaadi.