Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää pilatko poikianne, naiset!

Vierailija
28.09.2019 |

Jos poikanne on ns. normaali kehitykseltään, älkää tehkö kaikkea hänen eteensä, paapoko ja paijatko.

Ja vaikkei olisi ihan normaali, kun nykyään diagnooseja saadaan pienestäkin, älkää silti tehkö kaikkea hänen eteensä, paapoko ja paijatko.

Se ei ole nykyaikaa! Eikä pitäisi olla ollut koskaan mitään aikaa, että poikalapsia pistetään äitien toimesta täysin piloille.

..........

Näin tänään jälleen kerran äidin, joka puhui aikuisen (18-20-v.) poikansa yli, käski lässyttäen riisumaan hupprinsa, selosti suureen ääneen kuinka hänellä on siisti t-paita, määräsi istumaan aloilleen.

Kun poikaa puhuteltiin, tämä oli kuin maan matonen pituudestaan ja komeudestaan huolimatta eikä saanut sanaa suustaan, kun äiti loihe lausumahan, kiittämähän ja tietämähän kaikki paremmin kuin aikuinen lapsensa.

...........

Ei ole loistava tulevaisuus pojalla lättypitsan lämmittäjänä, mikäli äiti edes häntä kotoa minnekään päästää ikinä, koskaan.

Eikä ole loistava tulevaisuus ihmisellä, joka äidin pilalle palvelemaan ja paapomaan mieheen mahdollisesti rakastuu:
mies ei osallistu kotona mihinkään ja anoppi on hirviö.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myös perheen, jonka poika, 24, ei mene mihinkään lääkäriin ilman jompaakumpaa vanhempaansa, ei osaa hakea asumistukea, ei meinannut millään saada ajokorttia, kun kummallakaan vanhemmlla ei töiden vuoksi ollut aikaa mennä hänen kanssaan lääkäriin tätä varten.

Kesätyötkin hoituvat äidin ystävän kaupassa, kun äiti on vuorot valmiiksi neuvotellut ja sopinut.

Pojat ja miehet nyt ei yleensäkään ole kykeneviä itsenäiseen elämään.

Vierailija
22/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus ja varmasti antaa ajattelemisen aihetta monelle, myös minulle. Poikani, ainokainen 17v on kyllä niin itsevarma ( onneksi), että on sanonut minulle jo monta vuotta jos alan hössöttää yms. että tajuaa kyllä itse, omat aivot päässä. Fiksu poika eikä ikinä mitään ongelmia ole ollut, isänsä myös osallistunut elämään hienosti. Täytyy antaa heidän aikuistua ja kaikki tekee omat virheensä ja niistä myös oppii. Tämän minä olen oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mammanpojan tunnistaa jo kaukaa, sellaisen kanssa elämä muuttuu nopeasti aika vaikeaksi. Onneksi nykyisen oma-aloitteisen mieheni äiti on sitä sorttia, joka ei ole päästänyt poikiaan helpolla eikä ole paaponut.

Vierailija
24/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallakin paljon naisia, jotka tulevanakin jouluna laittavat kaiken valmiiksi, miehen ja lasten chillaillessa. Siivoavat ja kokkaavat. Ei voi tajuta, mitä heidän päässään liikkuu.

Vierailija
25/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstallakin paljon naisia, jotka tulevanakin jouluna laittavat kaiken valmiiksi, miehen ja lasten chillaillessa. Siivoavat ja kokkaavat. Ei voi tajuta, mitä heidän päässään liikkuu.

Samaa olen miettinyt. Kai se on niin tärkeää näyttää ulospäin että on niin hienoa ja laitettua, ai että. Mun mies ja poika ei nosta pikkurilliäkään jouluvalmistelujen takia (muuten kyllä osallistuvat), muttei se minua haittaa koska ei meillä mitään joulua sitten valmistellakaan. Naiset vois vähän hellittää.

Vierailija
26/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettanut pojilleni, että mitään ei ole pakko tehdä, jos ei halua. Jos joku vaatii tekemään asioita, joihin ei ole valmis, saa aina sanoa ei. Myös parisuhteessa.

Vierailija
27/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopukseni on poika, elänyt ja kasvanut äitinsä ja kolmen isosiskon kanssa, kyllä sitä varmaan aika paljon paapottiin, muttei kait liikaa, kun ei isommat sisarukset ole koskaan valittaneet etteikö olisi tasa-arvoisesti kuitenkin jokaista kohdeltu. Tää jantteri on nyt nuori aikuinen, ja sanoo itse arvostavansa naisia paljon, onhan hän heidän keskellään kasvanut ja siten oppinut heistä ns kaiken tarpeellisen :) 

Oppi siskoiltaan ja äidiltään miten nainen tyydytetään? 

Vierailija
28/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset pilatko poikianne tosiaan. Sille lapselle ei tarvitse jauhaa, edes epäsuoraan (eli jauhat kaverillesi kun lapsi on kuulemassa), miten perseestä hänen isänsä on. Siihen lapseen ei tarvitse purkaa lapsen isän aiheuttamaa paskaa fiilistä. Teette näin niistä lapsista vain naisia halveksivia ihmisiä.

Eiköhän se ole isän tehtävä olla olematta peestä, siitå ei voi naista syyttää.

Ihan sama millainen ihminen on, kaikkia ihmisiä voi haukkua.

Vierailija
29/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myös perheen, jonka poika, 24, ei mene mihinkään lääkäriin ilman jompaakumpaa vanhempaansa, ei osaa hakea asumistukea, ei meinannut millään saada ajokorttia, kun kummallakaan vanhemmlla ei töiden vuoksi ollut aikaa mennä hänen kanssaan lääkäriin tätä varten.

Kesätyötkin hoituvat äidin ystävän kaupassa, kun äiti on vuorot valmiiksi neuvotellut ja sopinut.

Varmaan jos valitset mieheksesi miehen jonka äiti paapoi tämän pilalle niin käy näin. 

Vierailija
30/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä pojille mammat on ikävä kyllä syöttäneet vähän liikaa soijaa.

Mies luodaan lihalla, koska liha antaa ravinteita jotka nostavat testosteronia.

Ap:n kuvailema mies on saanut paljon soijaa ja jäänyt paitsi testosteronia tukevasta ruuasta.

Ikävää, omanlaista rääkkäystä tuollainen :/

Vierailija
31/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopukseni on poika, elänyt ja kasvanut äitinsä ja kolmen isosiskon kanssa, kyllä sitä varmaan aika paljon paapottiin, muttei kait liikaa, kun ei isommat sisarukset ole koskaan valittaneet etteikö olisi tasa-arvoisesti kuitenkin jokaista kohdeltu. Tää jantteri on nyt nuori aikuinen, ja sanoo itse arvostavansa naisia paljon, onhan hän heidän keskellään kasvanut ja siten oppinut heistä ns kaiken tarpeellisen :) 

Oppi siskoiltaan ja äidiltään miten nainen tyydytetään? 

Kuvitteletko isän opettavan tuon pojalleen... *örp*

Vierailija
32/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset pilatko poikianne tosiaan. Sille lapselle ei tarvitse jauhaa, edes epäsuoraan (eli jauhat kaverillesi kun lapsi on kuulemassa), miten perseestä hänen isänsä on. Siihen lapseen ei tarvitse purkaa lapsen isän aiheuttamaa paskaa fiilistä. Teette näin niistä lapsista vain naisia halveksivia ihmisiä.

Eiköhän se ole isän tehtävä olla olematta peestä, siitå ei voi naista syyttää.

Ei voi syyttää ei, kun ase ohimolla on pakotettu naimaan se peestä oleva ukko, vai miten se meni?

Vierailija
33/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee taas joulun jälkeen uhriutumaan palstalle. 😇

Vierailija
34/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan karkea heitto, mutta kun aloin miettiä tuntemiani miehiä, vain yksi, paras ystäväni, on yksin elävä sinkku, joka tulee toimeen ilman naista arjessa ihan mainiosti.

N75

Vierailija
35/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla äideillä ja pojilla on vähän kummallinen, turhan läheinen suhde, kun sitten nämä äidit saattavat olla taas tyttäriään kohtaan passiivis-aggressivisia ja välinpitämättömiä. Kamalaa katsoa vierestä.

Sanovat, ettei äidin ja tyttären suhde ole koskaan helppo.

Olen yhden tyttären yh- äiti, kuten oma äitinikin oli.

Ei minun ja äitini suhde ole ollut helppo, mutta hyvin rakastava, anteksiantava ja tukeva.

Äitini ei ole koskaan ollut passiivinen, en itsekään tuota sanaa omassa kasvatusmetodissani tunnista.

Aggressiiviinen? Ehkä, mutta mitään en myönnä. ;)

Mun ja äitini välit ovat kamalat, mutta pakkohan mun on edelleen totella ja auttaa...uh.

Oman tyttären kanssa on puolestaan todella rakastavat ja hyvät välit, kuten on pojankin kanssa.

Miksi sinun on pakko totella äitiäsi aikuisena ihmisenä?

Vierailija
36/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan karkea heitto, mutta kun aloin miettiä tuntemiani miehiä, vain yksi, paras ystäväni, on yksin elävä sinkku, joka tulee toimeen ilman naista arjessa ihan mainiosti.

N75

Tunnet kummallisia miehiä.

Vierailija
37/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä aloitus.

Niin paljon Suomessa, mutta maailmalla varsinkin on miehiä, jotka eivät kunnioita naisia, miehiä, joiden mielestä nainen vie perheen kunnian, mutta itse saavat elostella miten tahansa, vaikka osaisivatkin laittaa kohtuullisen hyvää ruokaa ja jopa laittaa vaatteet pyykkikoneeseen ja sieltä narulle.

Vierailija
38/38 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPP!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä