Miss Suomi 2019 FINAALI
Tänään klo 19 AlfaTV:llä sekä myös saman kanavan netissä.
Finalistit:
http://www.misssuomi.fi
Kommentit (428)
Numero 6 oli kasvoiltaan kaunis, mutta hänen vartalonsa mittasuhteet eivät ole aivan kohdillaan. Pitkä torso, ja siihen nähden jalat olivat lyhyet. Voittaja on rungoltaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siellä joku yleisönsuosikki?
Oli, Riikka Uusitalo, ihan kuten ennalta kaikki jo arvasikin.
Hyvä kyllä, ettei Riikka voittanut. Oli tosi pettymys hänen esiintymisensä, taisi jännittää tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuiko Anni hyvin tänään haastatteluissa?
Mä en saanut tuota kanavaa näkymään meillä :(
Ei se ollut kuin yksi pieni kysymys, ihan hyvin siihen vastasi. Vaikka enpä nyt muista edes mitä just Annilta kysyttiin. Paremmin onnistui kuin jotkut muut vastauksessaan.
Ilmeisesti pituus oli tässä ratkaiseva tekijä. Mutta ei tuokaan tule pärjäämään kansainvälisesti. Toki parempi kuin viime vuoden valinta.
Universum kisoissa blondin pitää olla jotain aivan spektaakkelimaista, että pärjäisi. Täydelliset tummat tytöt ovat vuosi toisensa jälkeen siellä kärkikahinoissa.
Ei ollut Anni minusta kaunein. Riikka Uusitalo olisi saanut voittaa, niin olisi ollut jotain mahdollisuuksia kansainvälisissä kisoissa.
Olen tyytyväinen kolmikkoon , onneksi Riina ei voittanut. Anni saattaa menestyä ulkomailla mallina. Anni oli suosikkini alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on, että Katariina Juselius (10) ei voittanut tai ansioitunut millään tavalla. Sopii paremmin Seiskan tähtitytöksi.
Miksi täällä joku on ottanut tehtäväkseen kampanjoida Katariinaa vastaan? Olen samaa mieltä, ettei olisi sopinut Miss Suomeksi, mutta henkilönä on todella mukavanoloinen eikä lainkaan tyrkky. On outoa, että jonkun mielestä on ”pääasia”, ettei Katariina voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Jutan stailaus oli järkky. Hirveät hiukset ja hirveä meikki, eivät sopineet kantajalleen ollenkaan!
Voittaja oli varmasti yllätys monelle, mutta en oo yhtään pahoillani että Anni voitti. :)
Ihme sekoilua kyllä koko show, kuului ääniä joiden ei varmaan pitänyt ja sitten taas juontajien puhe ei kuulunut vaikka suu kävi kovasti. Vääriä nauhoja jne. Ketkähän nyt sitten ovat Miss International ja Miss World Finland?
Riikka aika suolainen Annin voitosta, lopetti samantien seuraamisen Instagramissa.
Mistä nopeasti sait selville? Kävitkö saman tien katsomassa jokaisen finalistin ja katsoit, ketä seuraavat? :D
Oletko varma, että Riikka seurasi alunperinkään Annia?
Anni vaikuttaa jotenkin kylmältä ja ylpeältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja pitkästä aikaa myös kaunis - aiemmat eivät ole rumia olleet toki, mutta aika tavallisia kasvoiltaan. Mallina tulevaisuutta, pärjäsi isoissa kisoissa miten tahansa. Hyvä valinta.
Hän on täysin mitäänsanomattoman näköinen! Ainoa asia joka hänestä on jäänyt mieleen on ollut se kuinka vihaisen ja kateellisen näköisenä hän on aina ollut rivissä seisoessaan kun muita on esitelty. Ja pituudella ei ole enää pitkään aikaan ollut mitään merkitystä kansainvälisissä kilpailuissa.
Voittaja ihan Voronkovan näköinen kasvoiltaan, varmaan monen mielestä kaunis, mutta ei omaan makuuni. Tykkään itse "pikkusievästä" kauneudesta kuten Pia Wurtzbach.
Arvasin top 3, oli minusta aivan selkeä. Nro 1 ois ollu mun suosikki, mut esiintyminen meni vähän pieleen ja ei ikinä yleisön suosikki voita.. Nro 7 vakuutti kyllä vasta tässä kisassa, hänen kuvistaan en aikaisemmin ollut kiinnostunut, samoin kuin nro5. Katsoin kisassa vasta et wau onpa kaunis, mutta lösöpeppuinen... no treeniä treeniä! Tod.näk. ei pärjää kv kisoissa, mutta on hänelle hyvä ponnahduslauta mallimarkkinoille, pepusta huolimatta. Onnea kaikille!
Kaikki tässä Annissa on isoa; isot hampaat, isot kasvonpiirteet, terävä pitkä nenä, isoluinen jne.
Jotenkin harmaa hiirulainen tämä miss suomi. Mutta insta kuvien perusteella hyvinkin näyttävä joissakin kuvissa. Oikealla stailauksella ja meikillä suuri merkitys!. Mutta sen suomi-tyttöjen stailauksen kaikki tietää Universum-kisoissa :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tässä Annissa on isoa; isot hampaat, isot kasvonpiirteet, terävä pitkä nenä, isoluinen jne.
Niin ei ainakaan ole pikkusievä.
Upea Tarja Smura katsomossa. Edelleen kaunis, vaikka ikää onkin.
Annihan on meidän suomalaisten oma Jerry Hall!
Voittajalla todella onnettomat hiukset. Yleinen ongelma suomalaismisseillä. Hevosmainen pitkä naama korostuu. Pitää olla todella hyvä stylisti, ettei vaikuta lähes kaljulta.
Onnistuiko Anni hyvin tänään haastatteluissa?
Mä en saanut tuota kanavaa näkymään meillä :(