Missä työtehtävässä palkka on 8000 eur/kk brutto?
Sen verran tarvitsisin veloista selviämiseen mutta mitä sen eteen pitää tehdä?
Kommentit (67)
Mun työpaikassa markkinointijohtaja tienasi tuon verran.
Julkisella sektorilla johtaja/johtoryhmän jäsen.
Pikkupomo kirjoitti:
Raksalla työpäällikkönä.
Tiedän, kun olen.
Kun olisikin. Meillä raksalla ei ainakaan tällaisia palkkoja saa paitsi päivärahojen kanssa ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupomo kirjoitti:
Raksalla työpäällikkönä.
Tiedän, kun olen.Kun olisikin. Meillä raksalla ei ainakaan tällaisia palkkoja saa paitsi päivärahojen kanssa ehkä.
Joo, totta. Harmittaa tällainen disinformaatio.
Muutoskonsultti, kyberturvallisuusasiantuntija, ohjelmoija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa ekonomin mediaanipalkka on noin 5000 euroa ja vastavalmistuneella reilu 3000 euroa.
En tunne ketään ekonomia, jolla olisi alkupalkka ollu 3000 euroa. Kaikilla on ollut lähempänä 4000 euroa ja parin vuoden työn jälkeen lähempänä 5000 euroa.
T. Ekonomi
Jahas ja missähän hommissa? Tuskin jossain markkinoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Opettajat tienaa lähes 8000
Ai Aalto-yliopiston opettajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa ekonomin mediaanipalkka on noin 5000 euroa ja vastavalmistuneella reilu 3000 euroa.
En tunne ketään ekonomia, jolla olisi alkupalkka ollu 3000 euroa. Kaikilla on ollut lähempänä 4000 euroa ja parin vuoden työn jälkeen lähempänä 5000 euroa.
T. Ekonomi
Jahas ja missähän hommissa? Tuskin jossain markkinoinnista.
Mulla oli valtiolla tutkimusavustajana alkupalkka n. 4000 eur. Nyt reilu 6 000 yksikön päällikkönä.
minä olen professori (sosiaalitieteet) ja palkka tällähetkellä 10800 eur/kk
joten esim lääkärit on minua köyhempiä...
Ja mä työelämäprofessorina voin laskuttaa mitä vaan...ei se ole tyhmä, joka pyytää....
Meidän pienen firman toimitusjohtaja saa muutaman kympin yli 8000 euroa bruttopalkkaa kuukaudessa. Tiedän, kun olen palkanlaskija. Keskiporras saa 4000-6000 euroa, rivityöntekijä kolmen tonnin molemmin puolin ja alin, suorittava taso kahden tonnin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pienen firman toimitusjohtaja saa muutaman kympin yli 8000 euroa bruttopalkkaa kuukaudessa. Tiedän, kun olen palkanlaskija. Keskiporras saa 4000-6000 euroa, rivityöntekijä kolmen tonnin molemmin puolin ja alin, suorittava taso kahden tonnin luokkaa.
Kuinka monta työntekijää teillä on?
Johtajat, ylilääkärir, kirurgit, lentokapteenit, kokeneet lakimiehet, ekonomit, professorit
Vierailija kirjoitti:
Johtajat, ylilääkärir, kirurgit, lentokapteenit, kokeneet lakimiehet, ekonomit, professorit
Johtaja, ekonomi ja professori ovat nimikkeitä, eivätkä kerro palkan tasosta mitään, voivat olla monenlaisissa hommissa. Täsmentäkää kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Opettajat tienaa lähes 8000
Yli 20 vuotta sitten? Ei tainnut silloinkaan tienata 8000?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtaja, ekonomi ja professori ovat nimikkeitä, eivätkä kerro palkan tasosta mitään, voivat olla monenlaisissa hommissa. Täsmentäkää kiitos!
Suurin osa ihmisistä tietää, mitä johtaja tekee, samoin professori. Ekonomi sen sijaan on koulutus, vaikka onhan se joidenkin nimikekin.
Nämä palkkakeskustelut ovat aina yhtä huvittavia. Porukka heittää hatusta lukuja ja harva viitsii ensimmäistäkään tilastoa googlettaa. Kuten vaikka nuo 8000€:n opettajat, vaikka kyllä kai joku yli tuplasti keskiarvoon verrattunakin ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä tietää, mitä johtaja tekee, samoin professori. Ekonomi sen sijaan on koulutus, vaikka onhan se joidenkin nimikekin.
Tietääkö? Onko eroa sillä, onko henkilö ison pörssiyhtiön johtaja tai 20 hengen perheyrityksen johtaja? Älkää nyt oikeasti viitsikö. Ja onko sillä väliä, minkä alan professori on tai missä on töissä? Totta ihmeessä on ja se vaikuttaa myös palkkaan. Tarkkuutta ihmiset, tarkkuutta!
sitä kyllä johtoryhmässä kysytään miksi jollekin idiootille pitäisi töpertelyistään maksaa keskimaangement ssä siitä ettei ymmärrä oikein puhetta?
Missä firmassa PM saavat tuollaista liksaa? Omassa firmassa PM jäävät todella pahasti jalkoihin palkoissa. Pitäis melkein vinkata parille todella hyvälle PM, jos tietäisi missä tuollaisia maksetaan.