Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostunut kaikesta

Vierailija
28.09.2019 |

Onko muita ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet kaikesta ympärillään ja käyttävät aikansa uusien asioiden oppimiseen ja kokeilemiseen sillä uhrauksella etteivät koskaan voi sanoa että ovat varsinaisesti mestareita missään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oma ala löytyy sitten aikanaan. Eikä elämä tule koskaan valmiiksi, lopulta jää kaikki kesken jokaiselta.

Vierailija
2/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet ammatiltasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En edes halua olla mestari missään vaan oppipoika kaikessa.

Vierailija
4/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten ihmisten kannattaisi alkaa toimittajiksi. Äitini oli.

Vierailija
5/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään, mutta jos on samanlainen tuuliviiri töissä, eli alaa vaihdetaan 3 vuoden välein. 

Sellaisiakin tuuliviirejä olen nähnyt.

Sinccis

Sen takia laadinkin säännöksi, että monen tutkinnon lukeminen pitää estää näiltä tuuliviireiltä. Kustantakoot lisätutkinnot omin rahoin. 

No ok, jo 40 vuotiaana haluaa uuden tutkinnon, niin ok, mutta, että alkaa lukemaan uuden tutkinnon perään uutta.

Jouduin ottamaan 10 vuotta sitten Jygälle tiukan puhelun.

Sinccis Again

Vierailija
6/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri tuollainen, vähän kaikesta tietää jotakin,mutta ei niin paljoa että siitä sais elannon.  eikä mikään myöskään kiinnosta niin kauaa että jaksaisi lukea tutkinnon.

Vierailija
7/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olet ammatiltasi?

Olen IT alan töissä. On tässä keretty kyllä opiskelemaan kasvatustieteitä, lääketieteitä, taideaineita, markkinointia, matemaattis-luonnonteiteitä jne. En tiedä syytä miksi juuri IT.

Vierailija
8/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olet ammatiltasi?

Olen IT alan töissä. On tässä keretty kyllä opiskelemaan kasvatustieteitä, lääketieteitä, taideaineita, markkinointia, matemaattis-luonnonteiteitä jne. En tiedä syytä miksi juuri IT.

Niin ja siis kaikki muut kuin IT:n koulutuksen olen maksanut omasta kukkarosta eli varsinaisesti minulla on vain yksi tutkinto, jonka otin kun lukiosta pääsin.

AP