Kuinka tärkeät rinnat on sinulle mies? Tykkäätkö silikoneista vai luomuista?
Itselläni on suht suuret luomurinnat mutta voisin joskus leikkauttaa rintojani jos ne rupsahtavat vanhemmiten.
Kommentit (15)
Rinnat on kivoja. Ei koolla ole niin väliä. Ei mua mikään täysi rinnattomuuskaan toisaalta haittaisi. Tykkään aika monen tyyppisistä naisvartaloista, enkä osaisi niitä laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen tai jaella "arvosanoja". Ainakaan näin sinkkuna kun en ole kehenkään ihastunut tai rakastunut.
Minulle kuten suurimmalle osalle miehistä ei ole väliä onko rinnat luomut vai ei. Naiset täällä esiintyy miehinä ja väittävät toista.
Ei sen oo väliä, onko isot vai pienet, kunhan on onnelliset.
Ehdottomasti luomut. Pienet luomurinnat voittaa 100-0 silikonitissit
Aika vähän miehet suovat vuoteessa naisen rinnoille huomiota, ottaen huomioon kuinka paljon naisten rinnoista jaksetaan kuitenkin puhua.
Ei kamalasti väliä. Silikoneista ei ole livenä kokemusta joten vastaan luomut. Mutta enemmän ratkaisee muu vartalo ja sopusuhtaisuus, nätit rinnat on vaan kiva bonus.
Rinnoilla ei ole minulle suurta merkitystä. Jalat ovat mielenkiintoisemmat.
Treenattu perse tärkeämpi kuin rinnat. Ei silikoneja.
Haluaisin että rintani olisivat pienemmät.
Jaakko 56 v
Silikonit näyttää kuvissa hyvältä jos on bikinit päällä mutta järjellä ajateltuna hölmöä tunkea kehoon implantit. Kokoa tärkeämpi asia on muoto kun rinnoista puhutaan.
M32
Luomut paljon mieluummin kuin silarit. Koolla ja muodolla ei niin väliä, mutta iso nänni ja tumma nännipiha plussaa.
Olen enemmän sääri- ja peppumies.
Tykkään naisen rinnoista ja naisellisista muodoista. Rintojen koko on sinänsä aika yhdentekevä asia. Hymy ja kiva luonne on paljon tärkeämpiä juttuja.
M60