taloyhtiön netti
eli meidän taloyhtiöön on marraskuun aikana tulossa vuokraan sisältyvä netti 10/10M.
kysymys kuuluukin että riittääkö se leffojen katseluun, yksi perheessämme käyttää kerrallaan. kolmikerroksiseen kerrostaloon tulee ja näitä taloja on tässä monta.
Toinen kysymys onkin että jos ei riitä, onko mnulla luottotiedottamana mahdollisuus korottaa netin nopeutta ?
Kommentit (10)
Minä nostin nopeuden 100M ja 10€ kuukaudessa. Ei ainakaan Telia kysellyt luottotietoja. Mutta jos operaattorille velkaa, se voi vaikuttaa saatavuuteen.
kyllä se riittää,mun nuoreni käy täällä välillä pelaamassakin ja aika isoja pelejä pelaa
Ei 10 mbps mikään huono ole. Leffat pyörivät ihan OK, joku on-line räiskintäpeli vaatii enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei 10 mbps mikään huono ole. Leffat pyörivät ihan OK, joku on-line räiskintäpeli vaatii enemmän.
Ei tarvitse. Yli 10mbps nopeuksia tarvitsee lähinnä jos lataa paljon isoja tiedostoja, kuten vaikka niitä videopelejä. Ja kyllä se peli sieltä hitaammillakin nopeuksilla tulee, latauksessa vain kestää useita tunteja 30 minuutin sijaan. Mutta itse pelaaminen sujuu aivan hyvin sillä talonetin perusnopeudella, nimim. kokemusta on.
Itse luottotiedoton netti on 200/20.
Tosin piti ennakkoon maksaa 80 euroa luottotiedottomana.
Elokuvien katselu HD:nä vie noin 5.0 mbps. Super HD ja 3D vie 7-12 mbps. Hyvin riittää tuo 10M leffojen katseluun, kun jo puolet riittää korkeaan HD:n.
kiitos vastauksista :) eli tällä kympillä mennään ja katsotaan kuinka pelittää.
on tosiaan tarkoitus netflixiä katsella ja hoitaa normit asiat eli sähköposti ja laskut ym.
ja operaattorille ei ole velkaa ;)
operaattorina toimii VSP.
ap
Meillä on 1 M ja katselen vähän väliä Yle Areenaa ja Youtubea ongelmitta. Luottotiedottomuudesta ei ole kokemusta.