Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa kenellä tahansa on mahdollisuus menestyä - Työtön mikä on selityksesi sille, että sinä et ole yksi menestyjistä?

Vierailija
28.09.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisin maalata tauluja tai laulaa tai kirjoittaa kirjan..kokisin olevani menestynyt.

Ihailen taidetta ja luen paljon

Poltetta taiteen tekemiseen ei löydy:(

Nuorena kirjoittelin ja piirtelin..mutta oli itsekritiikkiä....ei ne ollu kummosia tekeleitä.

Työskentelen taidealalla, enkä voi itseäni kovin menestyneeksi kutsua. Nälkätaiteilija-termi on hyvin todellista, kun lujasta työnteosta huolimatta joka kuukausi saa miettiä, millä saisi laskut maksettua.

Vierailija
62/63 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että haluan nostaa kaikki sossutuet, työttömyystuet sun muut ihan vaan sen takia, että se niin suuresti vituttaa kokkareita ja EK:n kapitalisteja. 

Toki teen myös pimeästi töitä. EIhän Suomi yhden veronmaksajan rahaa tarvitse. Mulla on sama periaate verojen maksun kanssa kuin persuilla on Suomen päästöjen kanssa. Ei mun veroeuroilla ole mitään merkitystä Suomen kansantaloudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että haluan nostaa kaikki sossutuet, työttömyystuet sun muut ihan vaan sen takia, että se niin suuresti vituttaa kokkareita ja EK:n kapitalisteja. 

Toki teen myös pimeästi töitä. EIhän Suomi yhden veronmaksajan rahaa tarvitse. Mulla on sama periaate verojen maksun kanssa kuin persuilla on Suomen päästöjen kanssa. Ei mun veroeuroilla ole mitään merkitystä Suomen kansantaloudessa.

Älä persuja tähän sotke. Olet ottanut mallia rikkaista kuten Björn Wahlroos, joita ei kiinnosta pätkääkään maksaa veroja tähän maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän