Miks nuorehkot naiset hokee jess!
Että ihan tavallista, jess! Laitetaan noin, jess! Ei tässä kummempia, jess! Kunhan jotain hoen, jess!!
Kommentit (19)
en tiiä, mut mua on aina ärsyttäny se. :DDD
Koska se olisi ihan s**tanan koomista vanhempien rouvien suusta. 😲
Ja nuoret miehet jos ne on mäkkärissä töissä. VIIS kertaa yhden tilauksen aikana.
Mitä se haittaa, matkittu sana valloista. Ei tuo ainakaan minua ärsytä yhtään.
No älä. En minä koe kuitenkaan hokevani tuota jess sanaa vaikka sitä käytänkin. Se nyt vaan on sellainen jostain tullut luontainen fillerisana eli täytesana. Tälläisiä täytesanoja on esm. miesten käytössä olevat öööm ja öööh.
Olen huomannut saman! Jes! Mut toisaalta kivalla ja positiivisella saundilla, joten hyvä niin. Ei ole ikävä sellaista töykeää palvelua, jossa pakollisten sanojen lisänä pyöritellään silmiä ja tuhahdellaan :D
No on se parempi kuin vittu, niinku, tota, yms. helsinkiläisten moukkien täytesanat.
En tiedä huomaavatko itse, mutta yleensä kaikki naiset hokevat yhdynnän aikana tuota jess-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne yrittää iskeä hopeakettuja! 😉
Alapeukut tosiasoista?
Minun ex-vaimoni (50v) aloitti jutun aina sanomalla "siis"
"Siis vittu joo""
Inhoan mutta käytän itse. Mulla tosin tavallaan tulee vahingossa koska kotona puhutaan englantia niin joskus lipsahtaa tämä kun pitäisi sanoa juu tmv
Mulle tarttui tuo sana töissä. Ennen en käyttänyt.
Vahvistan asian. Paremmissakin ravintolossa täällä Helsingissä tarjoilija käyttää tuota jessiä toistuvasti. Myös miespuoliset. Todella turhaa ja häiritsevää.
Jess!