Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyinen asiakaspalvelukulttuuri

Vierailija
27.09.2019 |

Kaipaan niin kovasti takaisin palvelukulttuuria.
Nykyisin lähes kaikkialla asioidessasi joudun aina ensin chattailemaan robotin kanssa, joka kertoo ymmärtävänsä vain lyhyitä lauseita. Ihmisiä ei saa enää
puhelimeen.Mistään ei saa palvelua vaan itse pitää hoitaa kaikki.
Aikaa menee tosi paljon enemmän,kuin aiemmin. Pitää rekisteröityä aina ensin, sitten kirjautua,lähettää kysymys,odottaa vastausta, usein ohjelmat takkua at yms.
Toivottavasti vielä joskus palvelukulttuuri palaa Suomeen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen voiton maksimointi on vähän sellaista, että sieltä palvelusta leikataan ja johtoportaaseen päin lisätään rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme