Lue keskustelun säännöt.
Nykyinen asiakaspalvelukulttuuri
27.09.2019 |
Kaipaan niin kovasti takaisin palvelukulttuuria.
Nykyisin lähes kaikkialla asioidessasi joudun aina ensin chattailemaan robotin kanssa, joka kertoo ymmärtävänsä vain lyhyitä lauseita. Ihmisiä ei saa enää
puhelimeen.Mistään ei saa palvelua vaan itse pitää hoitaa kaikki.
Aikaa menee tosi paljon enemmän,kuin aiemmin. Pitää rekisteröityä aina ensin, sitten kirjautua,lähettää kysymys,odottaa vastausta, usein ohjelmat takkua at yms.
Toivottavasti vielä joskus palvelukulttuuri palaa Suomeen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nykyinen voiton maksimointi on vähän sellaista, että sieltä palvelusta leikataan ja johtoportaaseen päin lisätään rahaa.