Paljonkon juot alkoholia, kun otat?
Oletko mies vai nainen? Ikä? Mistä määrästä humallut?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v mie otan niin paljon kunnes sammun yleensä menee 17-24 tölkkiä. Saatan oksentaa mut jatkan juomista. Aamulla onkin hirvee darra ja pakko jatkaa juomista heti vaikka ekat 2-4 annosta tulee ylös. Tätä jatkuu sen 2vk kunnes elimistö ei ota enää juomaa eikä juomaa vastaan ja pakko soittaa deliriumista ambulanssi. Humalaan en juurikaan tule pystyn kommunikoimaan suht selkeästi vielä 4promillen kaasuissa. On hienoa olla juoppo.
Ihan kuin mun isä. Meinannut kuolla jo useampaan otteeseen.
Ihme kyl hengissä tai ei se ihme oo. Treenan kovaa selvinä kausina ja lopetan putket B- vitamiini pistoksiin ja diabam kyllästykseen joka ikinen kerta. Se pelastaa juopon sekä juopon aivot kornikoff-oureyhtymltä eli katkokävelyltä ja neurologisilta vammoilta.
Olen fyysisesti myös huippukunnossa kun käyn pelaamas salibandyä pärjään hyvin 20-kymppisille pelaajille nopeudessa ja taidossa.Tosin. Mietityttää tuo maksa/haima et kestänevätkö loputtomiin tätä porsastelua.
Ammattijuoppo. Oma isäni oli samalainen. Joka päivä kympin lenkki kekkosen malliin ja töihin. Töiden jälkeen kaksi pulloa kirkasta kitaan ja unille.
Sama resepti. Tosin ei selviä kausia ollenkaan ja kasikymppiseksi veti.
Itse ajattelin tehdä ennätykset.
Meillähän on vielä 40v jäljellä
Saa kysyä, varmaan 10-12 annosta viikossa. N32
Nainen 32. Kerran viikossa 12-18 annosta olutta. Humaltumiseen menee n. 10 olutta ja sen jälkeen pysyn vielä monta tuntia tolpillaan ja pystyn juomaan lisää.
Tänään korkkasin pienen valkkaripullon klo 16 aikoihin, mitä, 3 pientä lasillista. Nyt alkaa jo haihtua, pienen hiprakan tolla sain. En kaipaa yhtään enempää. Edellisen kerran join viikko sitten perjantaina, 2×0,33 lonkeroa. Jos lähden baariin, juon enemmän, pari kolme kertaa vuodessa. En tykkää krapulasta joten en juo usein.
Siemailen yleensä viiniä ruoan kanssa muutaman kerran viikossa. Näistä tulee yhteensä varmaan 3 annosta viikossa? Eli ripottelen tuon määrän koko viikolle, en juo humalaan. Asun viinimaassa.
Jos juon, juon yleensä yhden siiderin, ja senkin varsin harvoin. Humaltumista en osaa sanoa, alkoholinkäyttö on niin vähäistä, että tuskin siihen montaa tarvittais. N40
N22, otan lähinnä opiskelijabileissä n. kerran kuussa. Pari-kolme miedompaa juomaa (siideri, joku drinkki tms.) ja pari shottia. Tulee ihan riittävän känniin, rohkaistuu tanssimaan ja juttelemaan ihmisille. Järki pysyy kuitenkin päässä ja aamulla ei ole huono olo.
Pullo viiniä menee joka ilta, viikonloppuna enemmän. Käyn töissä, eikä koskaan krapulaa.
Tänään join vain pullon valkkaria, mutta olenkin viettänyt rauhallisen koti-illan. Työpaikan illanvietoissa on pakko ottaa reilusti enenmän, noin pullo tunnissa tai parissa suunnilleen, ei sitä muuten kestä. Ja väliin vähän snapsua toki.
Join niin kauan kuin juomaa riitti, tuli valomerkki, rahat loppuI tai tuli huono olo. En juo enää ollenkaan.
Kauteni vaihtelevat. Nyt on henkisesti erittäin paska tilanne ja pitäis liikkua ja kävellä metsässä ym.
No, en tee niin. Haen töiden jälkeen pullon viiniä ja joskus juon sen päälle vielä muutaman oluen tai lonkeron. Jos olen juonut 2pll viiniä, on vaikea herätä ja krapula.
Tämä siis viikon joka päivä, eikä vaan viikonloppuisin.
Oon jo saanut yhden syövän, nyt tunnen, et mulla on toinenkin...
N34.
Riippuu mitä juo. Riippuu miten humaltuu, onko väsy, liian vähän syönnyt, onko pitkä väli viime juomisesta tai onko edellisenä iltana otettu. Humala juominen satunnaissa. Ei edes kuukausittaista. Mutta ne kerrat, kun humala juo, tapahtuu tätä nykyään kotona:
-Puoltoista pänikkää viiniä
-Viinipullo, 2 isoa olutta ja iso siideri
-14 0,33 olut tölkkiä
- 3 isoa olutta, n.3dl rommia
Siinä esimerkkejä. Joskus tullut vedettyä viikottain ja hurjia määriä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu päivästä ja väsymyksestä, eilen 2 0,5l lonkeroa ja 0,7l viskipullo ja omasta mielestä selvänä nukkumaan.
Mä olisin varmaan kuollut tuosta määrästä. Puoli pulloa viiniä tai 2-3 olutta 1-2x viikossa. En tiedä mitä humalaan tarvitaan, enkä aio kokeilla
No mulla onkin toleranssi jo niin isona ja painan aika reippaasti. Juominen oli päivittäistä monta monta vuotta ja nyt on selviäkin päiviä jo ja huomaa kyl krapulan jos pitää välipäiviä ja juo saman verran. Jospa rauhottavat auttais lopettamaan? Lyricaa on mutta en ole noiden kanssa puljannu niin en tiedä auttaako.
N35, paino55kg.
Pystyn juomaan tasan 5 miedompaa esim.2.5 tunnissa. Siitä jos juon lisää, menen niin humalaan etten muista seur päivänä mitään illan tapahtumista.
Itse juon humaltumistarkoituksessa jos aion alkoholia käyttää. Hyvin hyvin harvoin otan ruuan kanssa viiniä tai yhtä saunalonkeroa tms.
Eli pääosin mennään että joko ei oteta ollenkaan tai sitten mennään nimenomaan ottamaan alkoholia. Rajansa kuitenkin siinäkin: en juo niin että seuraava päivä menee pönttöä halaillessa tai etten muistaisi illasta mitään. En rellestä ja nolaa itseäni yms.
Opiskelijana nyt noita kertoja kuukaudessa tullut enempi, ennen opintoja join ehkä 6-8 x vuodessa.
N32 otan siihen asti kun sammun. Puol Litraa viinaa esim.