Paljonkon juot alkoholia, kun otat?
Oletko mies vai nainen? Ikä? Mistä määrästä humallut?
Kommentit (36)
Riippuu päivästä ja väsymyksestä, eilen 2 0,5l lonkeroa ja 0,7l viskipullo ja omasta mielestä selvänä nukkumaan.
Nainen 33, jos otan, otan n. 4 annosta. Ne riittävät humaltumiseen. Viimeksi join joskus kesäkuussa.
40v mie otan niin paljon kunnes sammun yleensä menee 17-24 tölkkiä. Saatan oksentaa mut jatkan juomista. Aamulla onkin hirvee darra ja pakko jatkaa juomista heti vaikka ekat 2-4 annosta tulee ylös. Tätä jatkuu sen 2vk kunnes elimistö ei ota enää juomaa eikä juomaa vastaan ja pakko soittaa deliriumista ambulanssi. Humalaan en juurikaan tule pystyn kommunikoimaan suht selkeästi vielä 4promillen kaasuissa. On hienoa olla juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu päivästä ja väsymyksestä, eilen 2 0,5l lonkeroa ja 0,7l viskipullo ja omasta mielestä selvänä nukkumaan.
Kerrotko vielä suoritukseen käytetyn ajan ja aikavälin? Aloitus klo X, lopetus klo Y ja nukkumaan klo Z?
1-2 annosta. Ei vaan putoa nykyään enempää. Nuorempana maistui enemmän. Humalluin ehkä kolmesta annoksesta. En kaipaa sitä tunnetta yhtään.
Kotona saatan ottaa pienen lasillisen olutta tai muutaman siemauksen viini ruuan kanssa. Ravintolassa ennen ruokailua saatan ottaa yhden drinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä suoritukseen käytetyn ajan ja aikavälin? Aloitus klo X, lopetus klo Y ja nukkumaan klo Z?
No aloittelin tossa 17 aikaan ja lopettelin 03 ja siitä heti nukkumaan, vettä meni n.1,5ltr eli tissuttelua mutta silti liikaa
Kaiken. Tai vähintään niin paljon kun pystyn.
M41
Vierailija kirjoitti:
40v mie otan niin paljon kunnes sammun yleensä menee 17-24 tölkkiä. Saatan oksentaa mut jatkan juomista. Aamulla onkin hirvee darra ja pakko jatkaa juomista heti vaikka ekat 2-4 annosta tulee ylös. Tätä jatkuu sen 2vk kunnes elimistö ei ota enää juomaa eikä juomaa vastaan ja pakko soittaa deliriumista ambulanssi. Humalaan en juurikaan tule pystyn kommunikoimaan suht selkeästi vielä 4promillen kaasuissa. On hienoa olla juoppo.
Ihan kuin mun isä. Meinannut kuolla jo useampaan otteeseen.
Viinipullollisen tai yleisemmin puolikkaan. Hitaasti. Ikinä en kärsi aamulla darrasta, koska alkoholin kuuluu haihtua päästä pois ennen nukkumaanmenoa. Vettä juon myös riittävästi. Yksi - kolme wiskiä jäillä on myös tosi hyvä vaihtoehto, rentouttaa ja uni tulee.
Tarpeeksi taukoja, ettei käytä ollenkaan, on tärkeää. Näin on itselleni hyvä, olen nainen 42 v.
Vierailija kirjoitti:
Kotona saatan ottaa pienen lasillisen olutta tai muutaman siemauksen viini ruuan kanssa. Ravintolassa ennen ruokailua saatan ottaa yhden drinkin.
Nämäkin tapahtuu korkeintaan neljä kertaa vuodessa, ja voi olla vuosi jos toinenkin, kun ei tule tämänkään vertaa otettua. Nainen +50 v.
N. Juon vain humaltumistarkoituksessa. En näe mitään syytä juoda alkoholia ellen juuri humaltuakseni. Ei se niin hyvältä maistu ja kallistakin on. Juon tosin sit suht harvoin. Viimeksi pari viikkoa sitten ja sitä edellinen kerta oli kesäkuussa tuskassa. Saatan juoda noin 5-10?? annosta silloin kun juon.
Olen ottanut nyt kolme annosta.
Yleensä en kyllä laske annoksia, mutta annokset usein ylittyy parilla annoksella sallituista määristä. Toisaalta minulla on agentin kunto ja olen hyvässä kuosissa joten voisin juoda kaksinkertaisen määrän halutessani.
Minulle alkoholi on vain keino jaksaa ylitöitä. Teen siis töitä päissäni ja pomo sallii sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin mun isä. Meinannut kuolla jo useampaan otteeseen.
Ihme kyl hengissä tai ei se ihme oo. Treenan kovaa selvinä kausina ja lopetan putket B- vitamiini pistoksiin ja diabam kyllästykseen joka ikinen kerta. Se pelastaa juopon sekä juopon aivot kornikoff-oureyhtymltä eli katkokävelyltä ja neurologisilta vammoilta.
Olen fyysisesti myös huippukunnossa kun käyn pelaamas salibandyä pärjään hyvin 20-kymppisille pelaajille nopeudessa ja taidossa.
Tosin. Mietityttää tuo maksa/haima et kestänevätkö loputtomiin tätä porsastelua.
Nainen 32v, annoksia tilanteesta riippuen 4-8. Kun menee sen yli humallun liikaa. Alle 8 annosta eikä ole krapulaa aamulla. Joskus viikolla 2 annosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai mikä vois sua auttaa? Haluaisitko itse lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmaan kuollut tuosta määrästä. Puoli pulloa viiniä tai 2-3 olutta 1-2x viikossa. En tiedä mitä humalaan tarvitaan, enkä aio kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Nainen 32v, annoksia tilanteesta riippuen 4-8. Kun menee sen yli humallun liikaa. Alle 8 annosta eikä ole krapulaa aamulla. Joskus viikolla 2 annosta.
Paljonko viikossa, jos saa kysyä?
Juon max. puoli lasillista kuohuviiniä pari kertaa vuodessa. Olen nainen, ikää 45, en tiedä mistä määrästä humallun, koska en näe mitään syytä kokeilla.