Vieraan naisen/tytön paita...
Mitä ajattelisitte jos löytäisitte yhtäkkiä kotoa naisten paidan joka ei kuulu itsellesi? Hyvin teinimäinen paita tekstiltään. Ja vielä heitettynä meidän vanhempien makuuhuoneen pyykkitelineelle. Ikää meillä on 39 ja 41v, joskaan sillä ei tässä liene mitään merkitystä.
Perheessä asuu myös teini-ikäinen poika, mutta vannoo ja vakuuttaa ettei ole kenenkään hänen tuttunsa paita. Miksi en uskoisi? Ei tosiaan löytynyt hänen huoneestaan, vaan meidän vanhempiensa pyykkitelineeltä sillee vaan heitettynä siihen päälle. Ei ole mitään syytä miksi poika ei sitä kertoisi jos joku tyttö olisi käynyt kylässä. Se ei ole meillä kiellettyä.
Kohdistuisiko katseenne kohti miestä?
Täällä tehdään erikoisia työvuoroja, joten menee paljon aikoja kun meistä vanhemmista toinen on töissä ja toinen kotona. Ja teini tietenki välillä pois kotoa omien kavereidensa kanssa. Mitä ajattelisitte? Mihin "syyttävän" sormen pitäisi osoittaa? Pojan isälle en ole vielä aiheesta edes puhunut. Miettinyt vaan pääni puhki mistä ja miten se on meidän makuuhuoneeseen ilmaantunut.
Kommentit (53)
Käykö teillä siivooja? Löytänyt paidan jostain talosta (esim sohvan alta) ja laittanut telineelle siivouksen yhteydessä kun ei ole tiennyt mihin huoneeseen kuuluu. Ja voi siis olla pojan kaverin jo vähän kauemman aikaa sitten kadonnut.
Mä olisin eka kysynyt mieheltä, en pojalta.
No, paita ei siis mahdu miehelle eikä pojalle. Tuttuja ei ole yökylässä käynyt, saati vaihtanut vaatteita meillä kotona. Pojalla ei ole mitään syytä huijata, se tosiaan kertoo välillä vähän liikaakin tyttöjen kanssa touhuamisesta. Meillä on lämpimät välit.
Meillä ei myöskään käy siivoojaa. Ja tämä ei ole provo. Kunpa olisikin. :(
Ja montako kertaa tässä nyt pitää sanoa, että miehellä pitänyt aina pokka kun on jostain valehdellut. Aina. Siinä nyt suurin syy miksi en ensimmäisenä kysynyt siltä.
Siinä kohtaa mä olen vainoharhainen akka.
Tuoksuttele, onko puhdas vai käytetty
Puhdas on, ei mitään tuoksuja ainakaan.
Tuntuu niin pahalta käyttäytyä kuin joku "hullu", mutta miten tällainen voi ikinä selvitä tai unohtaa. Juurikin miehen aiempien valheiden takia. Ei siis pettämiseen liittyviä, mutta kuitenkin.
Ajatukset vetää vaan solmuun, seksi on vähentynyt viimeisen puolen vuoden aikana melkein nollaan.
Porvoolaista paitahippaa. Tarkoituksena on salakuljettaa vieras paita talouteen ja seurata vaikutuksia.
Ala pitämään paitaa kotosalla ja seuraa kenen ilme ja pokeri hajoilee.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tilasi juustopitsan kotiinkuljetuksella? Ootko tsekannut emailin?
Mikä pitseria jakaa paitoja kaupanpäällisinä?
Jos teini sanoo ettei ole kenenkään hänen tutun, niin en kyllä ihan siltä seisomalta uskoisi. Terveisin 15v ja 18v poikien äiti, lapset kertovat minulle asioistaan, mutta ekasta tyttöystävästä ei tuskin ihan heti kerrottais
Meillä jos on vieraita vaatteita, niin ne on mummolasta raahattu. Mutta teillä ei oo tyttöjä niin ei päde.
Ei ole kysymys tyttöystävästä niinkuin aiemmin jo kirjoitin. Niitä on aiemmin ollut muutama ja niinkuin senkin kirjoitin, niin en olisi välttämättä tarvinnut niin yksityiskohtaisia juttuja mitä poika on suhteistaan kertonut. Hyvin avoimesti. Ja nyt on kyse jo 17-vuotiaasta.
Siinä on se suurin syy miettiä, mistä se paita on minun ja mieheni makuuhuoneeseen ilmestynyt.
Joko poikasi tai miehesi tietää, muut eivät.
Minulle kävi hieman samalla tavalla entisen miesystäväni asunnossa. Hän pesetti toistakymmentä pukupaitaa pesulassa joka viikko ja sai ne takaisin vaateripustimissa. Kerran kaapin avonaisesta ovesta pilkisti jotakin pinkkiä: pinkki T-paita, jonka rintamuksessa luki strasseilla "Girl".
Ensimmäinen selitys oli se, että paita oli minun. Kun totesin, että minulla ei ole koskaan ollut yhtään tiukkaa napapaitaa, mies selitti, että paita oli varmasti tullut vahingossa pesulasta. Kun totesin, että vaatii aivan erityistä taitoa purkaa pesulan lähettämät, valkoiset pukupaidat yksittäispusseistaan kaappiin huomaamatta kirkkaanpinkkiä pikkupaitaa, tuli vielä yksi selitys: eräs tuttu nainen oli ollut kaveriensa kanssa miehen luona ja käynyt vaihtamassa vaatteitaan hänen makuuhuoneessaan, vaikka viereinen ovi olisi ollut vierashuone tyhjine kaappeineen.
Mies (viisikymppinen) oli aiemmin naureskellut tuolle (kolmikymppiselle) naiselle tämän teinimäisen pukeutumisen vuoksi ja siksi, että tämä juoksi niin avoimesti ja turhaan hänen perässään. Minulle oli lopulta ihan sama, oliko paita päätynyt kaappiin sängyn kautta vai ei. Mutkikas selitteleminen ja ilmeet antoivat ymmärtää, että yksinkertaisin selitys oli se oikea. Myöhemmin mies jäi kiinni nenäni edessä ja kokeili monta selitystä ennen kuin totesi, että minä olin tosi epäluuloinen ja hankala ihminen.
Jollet saa selville paidan mysteeriä, sinun kannattaa vain odotella seuraavaa. Ei kannata ryhtyä sotimaan ilman selvää syytä.
😂😂😂
Totta hemmetissä se on pojan tyttöystävän. Tai jonkun random tytön jonka kanssa poika p*anee. Eihän se äidin kultamussukka nyt tietenkään voi äidilleen kertoa että se paita on tyttöystävän/random teinitytön koska seuraava kysymys olisi loogisesti ”no miksi sen tytön paita on ollut pois päältä meillä”. 🤣🤣🤣
Luuletko ap tosiaan että teinipoikasi kertoisi että hänellä on ollut teinityttö teillä kotona panemassa???
Laita paita takaisin samaan paikkaan. Anna miehellesi mahdollisuus olla jonkin aikaa yksin huoneessa, jossa pyykkiteline on. Jos paita on kadonnut siitä eikä mies mainitse siitä mitään, tiedät, että hänellä on salattavaa. Ota ensin kuva paidasta telineen päällä, jotta mies ei pääse syyttämään sinua hallusinoivaksi hulluksi.
Mäkin olen ollut samassa tilanteessa. Tyttö on itse rehellisyys, oma kasvatti ja läheinen, tunnistan jokaisen kulmakarvan liikkeen.
Lopulta jopa sanoin tytölle (epätoivoista, tiedän), että ymmärtäähän hän että tavaran on oltava jonkun isän vieraan jäljiltä, jos hän kerran on aivan varma että hänellä ei ole ollut tyttökavereita kylässä ja olisivat penkoneet makuuhuonettsmme, niin kyseessä täytyy olla joku isän vieras. Tyttö katsoi minua ja sanoi: "tiedän sen äiti, ja siksi toivoisinkin että se olisi ollut minun vieraani".
Tämä siis kaikille teille, jotka epäilevät ap:n poikaa ja väittävät hänen valehtelevan. Uskon että ap tietää mistä puhuu, kun kertoo olevansa aivan varma pojan rehellisyydestä.
Ja jottei päästä juttuihin liittyen "ruusunpunaisiin laseihin joilla katsot lapsiasi" niin yksi pojistani oli aikoinaan tuollainen auervaara jonka vakuuttelut olivat usein varsin köykäisiä :D Eli väitän kyllä että usein äiti tietää tilanteet milloin voi luottaa ja milloin ei.
No, jos et halua aatella yhtäkään täällä esitettyä mahdollisuutta todeksi, niin eipä sitten jää mitään muuta mahdollisuutta kuin että, miehesi pettää sinua jonkun kanssa.
Oletkos poissa kotoa paljon ja pitkiä aikoja ja siten, että miehesi on silloin kotona?
Oma ex oli kyllä niin röyhkeä, että toi toisen naisen kotiimme, kun olin poissa kotoa.
Ja onhan se on niin, että joka pystyy kirkkain silmin valehtelemaan, pystyy myös helposti pettämään.
Valehtelu on myös toisen pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Laita paita takaisin samaan paikkaan. Anna miehellesi mahdollisuus olla jonkin aikaa yksin huoneessa, jossa pyykkiteline on. Jos paita on kadonnut siitä eikä mies mainitse siitä mitään, tiedät, että hänellä on salattavaa. Ota ensin kuva paidasta telineen päällä, jotta mies ei pääse syyttämään sinua hallusinoivaksi hulluksi.
Tää on aivan loistava!!
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Totta hemmetissä se on pojan tyttöystävän. Tai jonkun random tytön jonka kanssa poika p*anee. Eihän se äidin kultamussukka nyt tietenkään voi äidilleen kertoa että se paita on tyttöystävän/random teinitytön koska seuraava kysymys olisi loogisesti ”no miksi sen tytön paita on ollut pois päältä meillä”. 🤣🤣🤣
Luuletko ap tosiaan että teinipoikasi kertoisi että hänellä on ollut teinityttö teillä kotona panemassa???
No jos pojalle kertoo, että sittenhän sen täytyy olla isän vieraan paita ja että se toki tarkoittaisi isän pettäneen äitiä, niin pojan tarina saattaisi muuttua. Sitten vain pojalta tarkennetut kysymykset : tytön nimi + päivä + kellonaika ylös niin näet kyllä valehteleeko vai keksiiköntarinaa vain isäänsä (ja sinua!) suojellakseen .
Minä myös uskoisin teiniä. Outoa...kuulostaa joltain "jekulta", kun kerran paidassakin teksi tyttöystävästä. Teini haluaa kiusata isäänsä?