Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko USAan mennä ilman creditkorttia?

Vierailija
27.09.2019 |

Säästöjä on mutta pienet tulot joten credit korttia ei myönnetty. S pankin Visa depitillä olen lukuisat euroopanreissut tehnyt, mutta rapakon takana se ei kuulemma riitä. Käymään vaan menisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu missä aiot majoittua ja mitä teet siellä. Jos käyt vain tutun luona yöpymässä ja kiertelette kaupunkia julkisilla ja hengaatte baareissa niin voi onnistua. Jos ajattelit hotellia ja autonvuokrausta niin forget about it..

Vierailija
2/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hotellivarauskaan onnistu? Booking.comiin aina laittanut visa numeron? Entä, kysytäänkö siellä tullissa korteista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen käynyt USA:ssa eikä minulla ole luottokorttia. Kaikki hoitui mainiosti debit-kortilla.

Vierailija
4/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debitillä olen hoitanut USAssa hotellit sun muut. Eli ei tarvitse creditiä.

Vierailija
5/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debitillä sain itse mm. neljän tähden Marriott-hotellista varauksen. Kunhan on katetta tilillä niin ei haittaa.

Vierailija
6/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa käynyt jenkeissä ja S-pankin Debit-kortti riittänyt aivan loistavasti. Käteinen on kuningas.

Hotellit pystyy maksamaan joko debitillä tai käteisellä, autonvuokraus on oikeastaan ainoa mihin creditin tarvitsee, mutta jos ei autoa vuokraa, debit riittää...

Vierailija
7/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sitten viimein lähtisin siellä käymään, miten toimia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi