Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää seksiaddiktilta :)

Vierailija
27.09.2019 |

Eli vähän taustatietoa: Olen parikymppinen opiskelijanainen ja pahasti riippuvainen seksistä. Olen pettänyt lähes kaikissa parisuhteissa suuren seksinhalun takia ja siksi olenkin päättänyt, että harrastan vain irtoseksiä, koska en halua tahallani satuttaa muista ihmisiä Kysy ihan mitä tahansa. Olen täällä vastailemassa koko illan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tässä tilassa annan lähes kenelle tahansa...valitettavasti.

2. Seksissä on paljonkin asioita, jotka koen nautinnollisiksi. Se tunne, kun olen onnistunut hurmaamaan uuden miehen. Orgasmi (jonka saan todella helposti), sekä tietenkin se läheisyyden tunne ja kun kumppani laukeaa.

3. Seksisessioiden pituus vaihtelee, eikä minulla ole juuri aikaa katsoa kelloa, mutta sanotaan 10-60min.

Vierailija
22/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sekä klitoraalisia että vaginaalisia orgasmeja? 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko sekä klitoraalisia että vaginaalisia orgasmeja? 🤭

Niin ja uskotko g-pisteen olemassaoloon?

Vierailija
24/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaginaalisia orgasmeja ja se g-piste on todellakin olemassa. Mitä uskomista siinä nyt on? :D

Vierailija
25/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokenut tupla-penetraation?

Vierailija
26/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys, mistä nelikymppinen, ihan ok näköinen, itsestään huolta pitävä sinkku mies saa seksiä ? (kaikki deitti sivut ja tinder käyty läpi tuloksetta, baareissa en jaksa juosta) seksipositiivisuus tapissaan, aina tekee mieli !

Vierailija
27/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys, mistä nelikymppinen, ihan ok näköinen, itsestään huolta pitävä sinkku mies saa seksiä ? (kaikki deitti sivut ja tinder käyty läpi tuloksetta, baareissa en jaksa juosta) seksipositiivisuus tapissaan, aina tekee mieli !

Pattayalla.

Vierailija
28/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sex

Vierailija
29/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut naisen kanssa?

Vierailija
30/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole romanttinen, mutta älä limainen.

Vierailija
31/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eww... roastie! Mulle kelpaa vain nymfomaani neitsyt.

Vierailija
32/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh...tässä ketjussaei pysy mukanakun ap ei lainaa keskusteluja mihin vastaa ja muutkin vastailee miten sattuu 😭

Vierailija
33/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen ollut useammankin naisen kanssa ;) Ensimmäinen seksikokemukseni on juuri kauniimman sukupuolen edustajan kanssa.

2. Siinä tapauksessa saat odottaa aika kauan. Teoriani on, että nymfomaaneja neitsyitä ei ole olemassakaan, koska addiktion syntymiseen tarvitsee altistusta addiktion aiheuttavaan asiaan, eli tässä tapauksessa seksiin ja neitsyet eivät tunnetusti ole sitä harrastaneet. Voi toki olla masturbointiin addiktoituneita neitsyitä, jotka ovat niin rumia/sosiaalisesti taitamattomia, etteivät "saa" oikeata seksiä, mutta en laskisi heitä nymfomaaneiksi. Sitä paitsi mitä pahaa on ei niin neitsyessä nymfossa?

3. En lainaa viestejä, koska kysymyksiä tulee niin paljon, ettei se ole kannattavaa, mutta voisin ruveta copypasteamaan kysymyksiä vastausviesteihin selkeyden vuoksi.

Tämä addikti lähtee nyt toiselle puolelle kaupunkia seksin perässä. Olen AV:lla vastaamassa taas illalla, joten lähetelkää ihmeessä kysymyksiä!

Vierailija
34/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi