Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää seksiaddiktilta :)

Vierailija
27.09.2019 |

Eli vähän taustatietoa: Olen parikymppinen opiskelijanainen ja pahasti riippuvainen seksistä. Olen pettänyt lähes kaikissa parisuhteissa suuren seksinhalun takia ja siksi olenkin päättänyt, että harrastan vain irtoseksiä, koska en halua tahallani satuttaa muista ihmisiä Kysy ihan mitä tahansa. Olen täällä vastailemassa koko illan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö jos mies laittaa sinua takapuoleen niin että olet hänen päällään selällään, jalkasi ovat haarallaan kattoa kohti ja mies hengittää korvaasi ja puristelee sinun rintojasi samalla?

Hankala sanoa, kun en ole kyseistä asentoa kokeillut.

Vierailija
2/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sinulta nyt opiskelijana, ei seksiaddiktina, että miksi sait tuonkin otsikon päätteeksi hymiön? Lause päättyy yleensä pisteeseen, pilkkuun tai huutomerkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei addiktiosi sitten kovin paha ole jos täällä ehdit koko illan päivystää.

Vierailija
4/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö anaaliseksistä?

Vierailija
5/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kama-sutra -asento on helpoin aloittelijalle?

Vierailija
6/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on niin kulunut juttu. Keskity ennemmin itsesi kehittämiseen henkisesti ja tutkiskele sisimpääsi. Suosittelen nuorillekin pidättäytymistä.

Vierailija
7/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan korkea seksuaalisuus, ja addiktio, liittyy lapsuusaikaiseen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Tunnistatko itsessäsi tämän?

Vierailija
8/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko sisemmät häpyhuulesi ulkonevat vai huomaamattomat?

Vierailija
9/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hanki yhtä hyvää FWB-miestä? Miksi irtoseksiä jatkuvasti uusien kanssa, altistaen itsensä taudeille?

Eikö järkevää olisi yhden hyväksi todetun kanssa olla panosuhde.

Onko kyseessä dopamiini juttu, haet dopamine rush uusista seksikumppaneista? Ikävä ilmiö, koska se ei eroa mitenkään huumeriippuvuudesta. Ja tälläkin ilmiöllä on haittavaikutuksena taudit ja myös se että joku päivä voit tavata sen amerikan psykon joka on kuin kyseisen elokuvan Christian Bale hahmo.

Vierailija
10/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi mitä kaikkea olet kokeillut takapyllyyn ja missä asennoissa? -pena68

Nyt tulee tylsä vastaus, mutta olen harrastanut anaaliseksiä aika harvoin. Silloin, kun harrastin, niin aika standardiasennossa. Omistin myös anaalitapin, jota käytin joskus seksin aikana, mikäli se lasketaan tähän.

Vierailija
11/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole seksiaddikti, olet vain seksistä innostunut nuori nainen.

Vierailija
12/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko antaa lämpöäsi ja seksiä myös kunnolliselle kiltille miehelle? :(

Vierailija
13/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin raja sentään lortoillakin.

Vierailija
14/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sun tarvitse vastata kovin pitkän kaavan mukaan. Täällä on kysymyksiä jonossa!

Vierailija
15/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä seksissä on nautinnollista?

Vierailija
16/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En opiskele äidinkieltä, mutta ihan vain saivartelun vuoksi haluan sanoa, että virke alkaa isolla alkukirjaimella ja päättyy pisteeseen, ei lause.

2. Olen jo saanut tänään, sekä masturboinut pari kertaa. Tuli niin yksinäinen olo, että halusin avautua AV:lle.

3. En hirveästi pidä anaaliseksistä, koska se sattuu.

4. En ole kama sutraa lukenut, mutta suosittelen kokeilemaan kaikkea, mikä tuntuu hyvältä sinusta ja kumppanistasi.

5. Olen samaa mieltä. Seksi on kulunut juttu, mutta luuletko, että teen tätä täysin vapaa-ehtoisesti?

6. Kukaan ei ole käyttänyt minua seksuaalisesti hyväksi, mutta seksielämäni alkoi 14-vuotiaana kännissä puolitutun kanssa, minkä koen suhteellisen traumaattiseksi.

7. Sisemmät häpyhuuleni ovat aika huomaamattomat.

8. Koska yksi mies ei millään riitä. Minulla on pari vakipanoa, joiden kanssa nautin seksistä eniten. Nämä kaksi miestä ovat todella hyviä sängyssä, mutta kukaan mies ei pysty seksiin joka päivä viittä kertaa päivässä. Siksi nämä irtosuhteet ja myös liiallinen masturboiminen.

Kyseessä on paljolti dopamiini-rush, kuten sanoit. Olen ollut myös vaikeasti huumeriippuvainen ja koen, että seksiriippuvuus on parempi vaihtoehto. En myöskään altista itseäni taudeille, koska käytän aina ehkäisyä yhden illan juttujen kanssa.

AP

Vierailija
17/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole seksiaddikti, olet vain seksistä innostunut nuori nainen.

Sekä psykiatrini, että terapeottini ovat samaa mieltä siitä, että addiktio on kyseessä. Lisäksi tässä addiktiossa on ihan todellisia "himoja", ja vieroitusoireita.

Vierailija
18/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan seksisessiot kestävät?

Vierailija
19/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet eivät himota ketään.