Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkä ikäisenä kävit ekan kerran gynekologilla alapääsi tutkimuksessa? Ja oliko...

Vierailija
27.09.2019 |

...nainen vaiko mies gynekologina?
Miten tutkimuksesi sujui?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä, meni ihan tavallisesti. Naislääkäri.

Vierailija
2/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ku kävin hakee e-pillereitä muistaakseni. Oisinko ollu 17 v tms. Oli kamalaa ku mua kutitti ja aloin nauraa ihan täysillä ku naisgyne teki tutkimusta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaana. Gynekologi oli mies Mehiläisessä. Hän oli lääkärini noin 30 vuotta kunnes jäi eläkkeelle. Kerran vuodessa tarkastus ja pillerireseptin uusiminen. Vaimonsa oli sisätautilääkäri, jonka luona kävin vatsakipujen vuoksi. Molemmat oikein hyviä lääkäreitä ja mukavia ihmisiä.

Lähetin kummityttöni 16 vuotiaana ensi tutkimukseen ja pillerireseptin hankitaan. Hänkin oli tyytyväinen. Samoin suosittelin työkavereilleni.

Vierailija
4/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana kun mulle pistettiin kuparikierukka.

Vierailija
5/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana nuorella miesgynekologilla. Olin juuri mennyt naimisiin ja halusin tarkistaa, että kaikki oli kunnossa. En jännittänyt tms. Se oli ihan yhtä tavallista kuin hammaslääkärissä käynti.

Vierailija
6/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-9-vuotiaana terveysongelmien vuoksi. En muista enää lääkärin sukupuolta, mutta tutkimus sattui valtavasti.

Vierailija
7/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pilleri resepti 16 vuotiaana. Naislääkäri ja jännitti tosi paljon.

Vierailija
8/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ja naisgyne.

Vierailija
9/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, hain e-pillerit. Käyn aina naisella, ei huonoja kokemuksia.

Vierailija
10/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistikuvaa gynestä, mutta opiskelijaterveydenhuollosta hain pillerit 19-vuotiaana.

Vierailija
11/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Jonne, kysy äidiltäs. Masturbointi on ihan normaalia, muttahanki matsku muualta.

Vierailija
12/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan 17, ja valitsin tarkoituksella naisgynen. Oli pakko mennä yksityiselle, kun en tiennyt tarkkaan miten tk:sta varataan lääkäriaika (olin viimeksi siellä joskus esiteininä käynyt) ja tuolla pikkuklinikalla oli vaan yksi luukku, josta tiesin ajan varattavan :'D

Vierailija
13/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei aluksi tutkittu sisältä, paineltiin vain vatsanpäältä, koska olin neitsyt ja hain ehkäisypillerireseptiä. Sovittiin, että tutkii vasta sitten, kun en ole enää neitsyt. Uusi aika varattiin 3-4 kk päähän ja sen jälkeen kerran vuodessa, niin kauan kuin käytin pillereitä. Sujui hyvin. Eka gyen oli varmasti nainen, mutta en muista häntä tarkemmin. Sen jälkeen tuli nuori mies, jonka muistan, koska oli komea, ystävällinen ja tutki sopivan varovaisesti ja hienotunteisesti. Tottakai se minua jälkeenpäin nauratti, että oli miesgyne, jota saatoin suositella kaverillenikin.

Gynen on oltava aina kohtelias ja hienotunteinen, jottei hänestä valitettaisi. Olen valittanut yhdestä kovakätisestä keskikäisestä naisesta, koska en tahdo, että kenellekään tulisi huonoja kokemuksia gynellä käynnistä.

Vierailija
14/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä käynyt. Ei ole ollut tarvetta. N34

Vierailija
15/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papa-seulat hei. Niissä kannattaisi käydä!

Vierailija
16/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 14 vuotiaana runsaiden vuotojen takia. Naisgyne, mutta oli todella ammattitaidoton. Kömpelö lähestymistapa ja toimenpide aiheutti minulle trauman ja minun on erittäin vaikeaa mennä gynelle enää. Olen aina luullut, että kaikki tytöt menevät gynelle kun vuodot alkavat, mutta vastauksista päätellen näin ei olekaan.

Vierailija
17/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole käynyt ja olen 32v. Tiedän, että olisi hyödyllistä käydä, mutta en pysty. Ajatus, että olisin niin alasti vieraan ihmisen tutkiessa yksityisiä elimiäni saa minut paniikkiin. Menenvain jos pakko.

T. eri

Vierailija
18/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan meillä päin ei gynellä tarvi käydä papa-näytettä antamassa vaan neuvolan terveydenhoitaja sen tekee.. En muista kyllä itsekkään varsinaisesti gynellä käyneeni ikinä vaikka monenlaisia pillereitä yms ollut ja yksi lapsikin.. Ikää 27v..

Vierailija
19/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v enkä ole vielä tähän päivään mennessä käynyt.

Vierailija
20/43 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19-vuotiaana nuorella miesgynekologilla. Olin juuri mennyt naimisiin ja halusin tarkistaa, että kaikki oli kunnossa. En jännittänyt tms. Se oli ihan yhtä tavallista kuin hammaslääkärissä käynti.

Muistihan miehesikin käydä pippelilääkärillä tarkastuttamassa ettå kaikki on kunnossa?

Kenenkään ei pidä mennä miesgynelle. Se on ihan sairasta.