Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei siskoni

Vierailija
27.09.2019 |

Kerroit, että olen vain kasa paskaa. Olen vaikeasti masentunut, vaikka et sitä tiedäkään. Olen hyvin synkissä mietteissä. Pitääkö minun lopettaa itseni, niin pääsette minusta eroon? Vai onko se teille liian häpeällistä? Jokainen päivä on tuskaa ja itken itseni uneen usein. En ole teitä häirinnyt mitenkään. Eihän olla vuosiin edes nähty tai soiteltu. Kun lapset ovat aikuisia, häviän luultavasti maailmasta. Mutta kun rakastan heitä noin että sattuu.

T. Siskosi tunkiolta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siskosi sitten kertoi sinulle, että olet kasa paskaa? 

Jos et kerran missän yhteydessä ole ollut etkä häirinnyt? 

Oli miten oli, niin kukaan ei jaksa tuollaista uhri-asennetta. Jos myötätyntoa hakee, niin ihan toisin. Kertoo vaikka mikä itsessä on vikana. Vieras ajatus?

Vierailija
2/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä minulle tuntematon

Tämä kosketti minua syvästi, sillä minulla on sisko jolla on myös vaikeaa. Kasvuolosuhteemme eivät olleet otolliset ja tiedän, mitä hän käy läpi. Joskus mietin, mitä voisin vielä tehdä hänen hyväkseen. Minullakaan ei ole paljoa, sillä painin täsmälleen samojen ongelmien kanssa kuin siskonikin. Olin kuitenkin isosisko ja minun olisi pitänyt suojella häntä. Hän oli kuitenkin se, joka asettui humaltunutta isää vastaan, vaikka oli niin paljon pienempi. Kun isä piti häntä otteessaan ja sanoi voivansa tehdä meille mitä tahansa minä vain jähmetyin kauhusta. Ja minun siskoni itki. Voisin tehdä elämässäni mitä tahansa, mutta olisin epäonnistunut luuseri tämän takia.

Sinun ei kuitenkaan tarvitse kysyä siskolta tai perheeltäsi mitä sinun tulisi tehdä omalla elämälläsi. Suosittelisin sinua hakeutumaan ammattiavun piiriin. Se oikeasti auttaa. Unohda heidät, jotka saavat elämänilosi katoamaan ja rakasta heitä, jotka saavat sen takaisin vaikeimpanakin päivänä. Lastesi, mutta myös itsesi tähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurjaa, että siskosi käyttäytyy noin. Minulla on hyvin samankaltainen tilanne siskoni kanssa, vaikka en ole tehnyt hänelle mitään pahaa, eikä juuri olla oltu tekemisissä. Ainoastaan olen sanonut muutaman kerran hänen todella ikävästä käytöksestään, mutta sitä ei kestänyt kuulla, vaan jouduin sairaan herjan ja kiusanteko kohteeksi. Perheeni ja lapseni eivät meinanneet edes päästä katsomaan kuolemansairasta äitiäni (asui siskoni luona noin kuukauden siskon tahdosta). Sairaalassa minua kontrolloitiin sairaalla tavalla esimerkiksi etten saa pitää kenkiä vaikka muilla oli. Kauhean surun keskellä sain kuulla kamalaa herjaa ja valhetta. Ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Siskollasi on varmasti mielenterveysongelmia. Kukaan ei sano moisia hirveyksiä toiselle muuten, vähän on oltava empatiaa. Varsinkaan, kun kirjoitit että ette edes näe. Yksi mahdollisuus on narsistinen persoonallisuushäiriö. Tällainen henkilö takertuu vuosikymmenienkin takaisin virheisiin ja syyttää ja riitelee ikuisesti. Tavoitteena pahimmillaan on tuhota toinen. Annan sinulle neuvon. Vaikka hän onkin biologinen sisaresi, pysy kaukana. Aika ja se, että ei ole tekemisissä parantaa. Saathan myös apua masennukseen. Siitäkin on mahdollisuus parantua. Usko siihen, että joku päivä on parempi olla. Näin kävi itsellenikin. ❤️🍀

Vierailija
4/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siskosi sitten kertoi sinulle, että olet kasa paskaa? 

Jos et kerran missän yhteydessä ole ollut etkä häirinnyt? 

Oli miten oli, niin kukaan ei jaksa tuollaista uhri-asennetta. Jos myötätyntoa hakee, niin ihan toisin. Kertoo vaikka mikä itsessä on vikana. Vieras ajatus?

Ehkä ap:lla on nyt oikeasti paha olla. On myös kamalaa, kun läheiset kohtelevat pahasti. Se on oikeasti hirveää ja aivan mahdollista, vaikka ei itse olisi tehnyt mitään moiseen oikeuttavaa. On elämänkokemuksen puutetta kuvitella, että toisen ihmisen huono käytös johtuisi aina toisesta osapuolesta. Oikeasti on aivan hirveitä ihmisiä, jotka voivat tehdä toiselle ihan mitä vaan esim. kateudesta, pahansuopuudesta, mielenterveysongelmista, persoonallisuushäiriöstä ym johtuen. Ja he eivät kadu koskaan

Vierailija
5/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskoni, lopeta se rahan kuppaaminen äidiltä ja isältä. He soittavat minulle, kun he joutuivat taas ottamaan lainaa pankista ja ovat todella tiukilla eläkerahoistaan. Sinun ei pidä enään valehdella teidän perheen elintasoista ja yrittää esittää parempaa kuin olette. Jos miehesi ei maksa sinulle penniäkään rahaa, ruuasta, vuokrasta, lapsiesi kuluista. Vaan hyväksyt, että hän käy ulkomailla yksin. Niin turha valittaa. Te kummatkin olette töissä. Eläkää niillä rahoilla. Ei vanhempien. Miksi menet lomalle vanhempien rahoilla jos ei ole varaa. Valehtelet koko ajan perheemme tietää sen. Jos olet taas ottanut eron äijästäsi, ilmoitat olevasi onneton, miksi et heitä häntä ulos? Kun sossu lupasi auttaa sinua, jos olet yksin. Kukaan ei ole lopettanut rakastamista sinua tai lapsiasi. Tee jo päätös että voit jatkaa kohti parempaa elämää. Olen sanonut saat soittaa koska haluat, lopeta vain esittäminen.

Ehkä olosi paranee, kun ei tarvitse elää valheessa.❤siskosi ja muu perheesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä