Sanokaa vain "minds you own bisnes" mutta teki häijyä katsoa kun 2 pulleaa lasta mätti irttaria pusseihin FilmTownissa
Olkootkin että perjantai ja karkkipäivä ne lapset oli tosi pulleita ja täytti säkkejä hullunkiilto silmissä
Kommentit (22)
Kai ymmärrät, että vika on sinussa? Siinä missä me muut emme olisi edes kiinnittäneet asiaan huomiota, sinä olet ohjelmoinut aivosi huomaamaan ylipainoiset lapset ja aikuiset ympärilläsi.
Hyvä puoli on, että sinä myös olet ainoa, joka tuosta kärsii. Tottakai voit sanoa, että ne lapset kärsivät tulevaisuudessa ja niiden vanhemmat kärsivät ja veronmaksajat kärsivät jne jne. Voi olla, mutta se, että sinä mietit heitä ja keskustelet heistä täällä seuraavat tunnit hullunkiilto omissa silmissäsi ei vaikuta millään tavalla. Oma verenpaineesi nousee ja stressihormonit ovat koholla, siinä kaikki.
Enemmän mua häiritsee, kun joku yrittää epätoivoisesti käyttää englantia, mutta ei osaa. Olisit nyt edes googlannut ton fraasin ensin.
Joo, joku raja pitäis olla siinä paljonko sokeripaskaa myydään kerralla per naama. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, joku raja pitäis olla siinä paljonko sokeripaskaa myydään kerralla per naama. Oikeesti.
Ainoastaan ihmisen typeryydellä ei ole rajaa. Se näkyy aloittajan kielitaidosta (molemmissa kielissä) sekä sinun kommentistasi.
Opettele ensin kirjoittamaan englantia ja sitten vasta kyttäämään ja pilkkaamaan toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua häiritsee, kun joku yrittää epätoivoisesti käyttää englantia, mutta ei osaa. Olisit nyt edes googlannut ton fraasin ensin.
Menit helppoon!!! :D
Herkkup*rseet täällä vinkuu jotta voivat hyvillä mielin änkeä lisäaineilla kyllästettyä sokeria kitusiinsa taas illalla :D:D ...oikeassahan tuo aloittaja on, mutta sitä ei vaan saa sanoa ääneen.
Hahahaa miten te hölmöt ette tunnista ilmeistä trollia?
Vierailija kirjoitti:
MINDS YOU OWN BISNES
En kestä :D
Mä nauran teille ketkä oikeesti meni tähän :D
Tää ketju on täydellinen esimerkki miksi vauvalla on niin paljon trolleja. Te uskotte kaiken ja teidän vedättäminen on naurettavan helppoa :D Skarpatkaa, oikeesti :D
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että vika on sinussa? Siinä missä me muut emme olisi edes kiinnittäneet asiaan huomiota, sinä olet ohjelmoinut aivosi huomaamaan ylipainoiset lapset ja aikuiset ympärilläsi.
Hyvä puoli on, että sinä myös olet ainoa, joka tuosta kärsii. Tottakai voit sanoa, että ne lapset kärsivät tulevaisuudessa ja niiden vanhemmat kärsivät ja veronmaksajat kärsivät jne jne. Voi olla, mutta se, että sinä mietit heitä ja keskustelet heistä täällä seuraavat tunnit hullunkiilto omissa silmissäsi ei vaikuta millään tavalla. Oma verenpaineesi nousee ja stressihormonit ovat koholla, siinä kaikki.
Sulle nauretaan parhaillaan jossain päin Porvoota.
Tekee pahaa katsoa kun aikuinen ihminen ei osaa sen vertaa englantia että ymmärtäisi mind ja minds eron.
T. Fiksu pullukka
Mikä ero, selittäkää mummolle, kiitos.
Ne oli vain mä ja mun tytär, olen 148cm ja tyttö 145 cm niin meitä luullaan sisaruksiksi. Ja reli mint jour on bissnes perke""le.
Olen huomannut että yhä enemmän tuolla tulee vastaan sellaisia läskipullerokakaroita.
Karkkeilla saa aina hyvän mielen. Syö sinäkin, niin saat hyvän mielen.