Näissä 15 ammatissa on kova pula työntekijöistä! Olen yhdessä listan ammatissa, mutta en saa töitä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006252874.html
Tuossa on listattu 15 ammattia, joissa on kova pula työntekijöistä. Olen itse kouluttautunut yhdelle noista aloista ja hakenut uutta työtä vuoden (olen nyt vakipaikassa mutta huonon johtamisen takia haluan vaihtaa työpaikkaa). En ole saanut uutta työtä kovasta hakemisesta huolimatta. Kaikkiin paikkoihin, joihin olen hakenut, on ollut 40-100 muuta saman alan pätevää hakijaa.
Joten miten niin muka on pulaa noista listan ammattilaisista?!
Kysyn prkl vaan.
Kommentit (45)
Avoin hakemus, 80% työpaikoista on piilotyöpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen treidari/koneoppimisasiantuntija ja osaan tehdä 50% tuottoa pääomalle vuosittain suht maltillisella riskillä. Paljon kokemusta neuroverkoista, deep learningista, big datasta sun muista muotisanoista.
En minäkään saanut roppakaupalla työtarjouksia vaikka pystyn kirjaimellisesti loihtimaan rahaa tyhjästä työnantajalle.
Mikset loihdi rahaa tyhjästä itsellesi?
Missä suuhygienistit ja bioanalyytikot, eikös ne ole olleet monta kertaa "paljon pulaa hakijoista" -listalla?
Noniin. Laita tänne työpaikkasi koordinaatit ja linkki avoimien työpaikkojen ilmoituksiin. Kuka vaan voi väittää mitä tahansa nimettömänä netissä mutta ilman todisteita se on valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin yksi listan ammateista ja työpaikallani jatkuva pula tekijöistä. Tervetuloa.
Olen treidari/koneoppimisasiantuntija ja osaan tehdä 50% tuottoa pääomalle vuosittain suht maltillisella riskillä. Paljon kokemusta neuroverkoista, deep learningista, big datasta sun muista muotisanoista.
En minäkään saanut roppakaupalla työtarjouksia vaikka pystyn kirjaimellisesti loihtimaan rahaa tyhjästä työnantajalle.