Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin 15 kg ylipainon pois. Mies ei sano mitään.

Vierailija
27.09.2019 |

Minulla oli 15 kg verran ylipainoa ja laihdutin sen muutaman kuukauden aikana pois (olen nyt normaalipainossa). Mieheni ei kuitenkaan ole kertaakaan kommentoinut sitä, että onnistuin laihduttamisessa (tai sanonut että "oletpa hoikistunut" tms). Itseni ja terveyteni takia laihdutin, en miehen takia, mutta silti tuntuu tylsältä kun mies ei muka huomaa asiaa mitenkään. Tiedän että miellytän hänen silmää enemmän näin normaalipainoisena eli siitä ei ole kyse. Muilla miehiä, jotka ei koskaan osaa sanoa mitään kohteliaisuuksia?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se KOSKAAN kehunut ?

mitä..eikö?

Vierailija
42/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla, että sinulla on muutaman kuukauden iso projekti, joka varmasti näkyy arjessa joka päivä ja sinä puhut siitä yhden kerran ja sitten ihmettelet, että mies ei puhu kertaakaan? Teillä on todella erikoinen suhde ja tapa kommunikoida.

Jo pelkästään se, että AP hakee parisuhdeneuvoja AV:lta sen sijaan, että keskustelisi miehensä kanssa on jo itsessään merkki omituisesta suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka veisit sen miehesi syömään ja kertoisit, että  nyt juhlitaan sinun onnistumista? Päätetään vasta sitten kuinka kelvoton mies sinulla on.

Vierailija
44/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kEHUTKO AP MIESTÄSI KOSKAAN KOMEAKSI?

Vierailija
45/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyytyjä..ottanut miehen jonka saa.

Nyt kuvittelee olevansa kuuma kissa kun normipainoinen

Uutta matoa koukuun nyt ap...oot UPEE

Vierailija
46/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mies mitään kohteliaisuuksia sano, mutta en kyllä sellaisia ollenkaan kaipaakaan. Lisäksi mies on sen verran ajatuksissaan viihtyvä nörtti, ettei edes huomaisi jotain 15 kg painonlaskua. Ei huomaa edes vaikka värjäisi tukan blondista mustasta, testattu on. Kun näin olin tehnyt, mies katseli vähän pidempään, sitten totesi: "et kai ole kipeäksi tulossa, näytät jotenkin vähän kalpealta" :D

Eksä oli myös täysin sokea tällaisille muutoksille :D. Jotkut vaan ei ihan oikeasti huomaa.

Olin koko tuntemisemme ajan (muutaman vuoden) ollut blondi, ja kerran värjäsinkin hiukset ruskeaksi enkä kertonut siitä etukäteen ja ajattelin että yllättyy. Kun näki minut, kysyi onko mulla uusi paita. Luulin että se oli vitsi, ja sanoin että on joo, sillä olen niin eri näköinen.

Tajusi että olen värjännyt hiukset vasta kun joku hänen tuttava oli nähnyt meidät yhdessä ja kysynyt jälkikäteen, että onkos sulla uus tyttöystävä vai mihin se blondi on hävinnyt :D

Vierailija
47/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai olet postannut ig:n täyteen keikistelykuvia ?

Vierailija
48/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mies mitään kohteliaisuuksia sano, mutta en kyllä sellaisia ollenkaan kaipaakaan. Lisäksi mies on sen verran ajatuksissaan viihtyvä nörtti, ettei edes huomaisi jotain 15 kg painonlaskua. Ei huomaa edes vaikka värjäisi tukan blondista mustasta, testattu on. Kun näin olin tehnyt, mies katseli vähän pidempään, sitten totesi: "et kai ole kipeäksi tulossa, näytät jotenkin vähän kalpealta" :D

Eksä oli myös täysin sokea tällaisille muutoksille :D. Jotkut vaan ei ihan oikeasti huomaa.

Olin koko tuntemisemme ajan (muutaman vuoden) ollut blondi, ja kerran värjäsinkin hiukset ruskeaksi enkä kertonut siitä etukäteen ja ajattelin että yllättyy. Kun näki minut, kysyi onko mulla uusi paita. Luulin että se oli vitsi, ja sanoin että on joo, sillä olen niin eri näköinen.

Tajusi että olen värjännyt hiukset vasta kun joku hänen tuttava oli nähnyt meidät yhdessä ja kysynyt jälkikäteen, että onkos sulla uus tyttöystävä vai mihin se blondi on hävinnyt :D

Toi on aivan kauheaa..muistaako se miltä p illu näyttää,jos meet sexchan gees?

Vierailija
49/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen naisen ruhossa 15kg ei näy vielä missään.

Niin,kun suurin osa kiloista lähtee lihaksista nollaproteiini-dieetillä.

Vierailija
50/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset odottaa kehuja mieheltä, joka ei koskaan kehu.

Oon vaatekaupan myyjänä todistanu tätä monta kertaa.

Nainen pyörii seksikkäässä mekossa ja kerjää kehuja .

Mies tokaisee: tarviikko tota, jos tarviit niin osta..

Vierailija
51/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se nyt kehuu, niin sehän osoittaa, että aiemmin piti sua rumana. Tulee huutoa. Entä jos lihot taas, oletus on, että pitää taas rumana. Tulee huutoa. Hänhän on fiksu ja kehopositiivinen, kaikki käy.

Tämä on kyllä niin totta. On suuri vaara sanoa asia naiselle väärin, sanoi sen miten tahansa. Turvallisempaa olla hiljaa.

t. nainen itsekin, mutta ns. miehenaivoinen

Miehenaivoinen nainen yleistämässä muut naiset yhdeksi massaksi?

Vierailija
52/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se mies voi tietää, että projekti on päättynyt ja nyt pitäisi kommentoida jotain? Ei kukaan ihminen näe silmällä päällepäin, onko joku laihtunut 12 kg tai 15 kg. Ehkä se ajattelee, että laihdutus on vielä kesken.

Vierailija
53/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut kommentoimisen ulkonäöstä ja varsinkin painon muutoksesta. En koe asiakseni sanoa että oletpa laihtunut. On useita, joille se on tahatonta ja ei-toivottua. Ei ole minun asiani huomautella asiasta.

Vierailija
54/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies näkee ap:n joka päivä, niin ei hän edes näe sitä muutosta samalla tavoin kuin joku vieraampi ihminen, joka näkee ap:n esim. parin kuukauden välein.

Vierailija
55/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies oikeasti pitää, että naisella on hieman ylimääräisiä kiloja, mutta harva sitä uskaltaa ilmaista tai kertoa. Kerran mainitsin naisystävälleni tästä asiasta ja hän olinkin sitten nopeasti hänen entinen miesystävänsä.

Vierailija
56/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla painoindeksi ollut alle 20 koko aikuisikäni eikä kukaan ole kommentoinut että kiva, olet pitänyt itsesi kunnossa.

Miksi olisi jotenkin hienompaa ensin lihota ja sitten laihduttaa? Tosi hyvä terveytesi kannalta että otit itseäsi niskasta kiinni. Mutta mielestäni on suhteellisen turhaa odottaa kiitosta siitä että laittaa/pitää itsensä normaalin ja terveen ihmisen mitoissa.

Vierailija
57/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams :D :D

Vierailija
58/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monelle naiselle tuo laihdutus sama kuin ahtisaaren kosovon sodan lopettaminen, pitäisi olla eduskunnan palkitsemassa heti jos tiputtaa painoa .

kehutteko miehiä jokapäivä kun eivät lihota itseään?

Vierailija
59/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tykkäs susta enemmän pyöreämpänä?

Ei niin epätavallista, että mies pitää vähän muhkummista.  Jos painoit n. 70 kg ja nyt on paino 55, niin ihan oikeasti monet tykkäävät tästä painavasta versiosta enemmän. 

Ja varsinkin, jos on tullut ihme kontrollifriikiksi. Kaapeissa ei saa olla yhden yhtä keksipakettia, jääkaapissa olutta jne. Laihduttaneilla ja laihduttavilla on usein kumma kireys päällä. 

Puhun yleisesti, en sinusta. Koska en tunne. 

En ole kireä ja meillä on koko ajan kaapissa miehelle keksiä ja sipsejä. Eikä ne minua haittaa, itse en niitä syö. Yleisesti ottaen mies kehuu vain normaalipainoisia naisia esim. telkkarissa. Ap

Lypsä nyt vielä vähän. Kyllä sinulle kohta varmasti empatiaa heruu palstalaisilta...

Vierailija
60/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kehua jos elää tavallista terveellistä elämää,tavallisessa elopainossa?

sitten saa kehua kun tekee extraa, vaikka jumpassa uudet ennätykset.