Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisiä kiinnostaa niin paljon toisten seksuaalinen suuntautuminen?

Vierailija
27.09.2019 |

Että pitää raivota asioista ja käyttää omaa aikaansa siitä raivoamiseen? Eikö siinä jo mene oma psyykkinen hyvinvointi pilalle, kun ottaa niin paljon päähän miten toiset haluaa elää elämäänsä?

Suomessahan on vapaus, sekä se on vaivalla hankittu. Joten eikö jokaisen ihmisen pitäisi saada olla juuri sellainen kuin haluaa?

Ilman että muut siitä raivostuu?

Mun mielipide on se, että antaa jokaisen kukan kukkia vaan.

T. Nuori tyttö joka on hetero, mutta kyllästynyt ihmisten käyttäytymiseen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnostakaan eikä kiinnosta myöskään kattoa  mitään kulkueita missä puolialastomia ihmisiä pervoilee lasten keskellä. Voi olla millainen vaan mutta ei muita oikeesti kiinnosta silti kattoa sitä. 

Vierailija
2/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostakaan. Asiassa raivostuttaa se, että nämä vähemmistöt jauhavat asiasta kokoajan ja vaativat erityiskohtelua ja liittävät nämä asiat kaikkeen.

Miksi vähemmistöt eivät vaan voi olla hiljaa? Ei heterotkaan mainitse joka asian yhteydessä, että ovat heteroita. Miksi vähemmistöjen pitää kertoa oma suuntautuminensa?? Kun se ei kiinnosta ketään eikä sitä tarvitse toitottaa muille.

Jokainen voisi olla aivan hiljaa omasta seksuaalisesti suuntautumisestaan niin saa kyllä aivan tasa arvoista kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta. Olen ihmetellyt samaa.

Luulen, että ne ihmiset ovat suuria pelkureita ja kuvittelevat jonkinlaisen uhan kohdistuvan itseensä, tai ovat niin alkeellisia ajattelijoita, että luulevat muiden nautintojen olevan jollain oudolla tavalla itseltä pois.

Se on vähän kuin erään lahkon taivaspaikat; kiintiöityjä.

Vierailija
4/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle samoja ajatuksia. En halua tietää miten joku uniikki lumihiutale itsensä haluaa määrittää. Ei kiinosta, ei sitten vähääkään.

Eli lopettakaa oman kuvitellun erikoisuutenne tyrkyttäminen ja korostaminen, olkaa mitä ootte kunhan elätte ihmisiksi muita vahingoittamatta. 

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostakaan. Asiassa raivostuttaa se, että nämä vähemmistöt jauhavat asiasta kokoajan ja vaativat erityiskohtelua ja liittävät nämä asiat kaikkeen.

Miksi vähemmistöt eivät vaan voi olla hiljaa? Ei heterotkaan mainitse joka asian yhteydessä, että ovat heteroita. Miksi vähemmistöjen pitää kertoa oma suuntautuminensa?? Kun se ei kiinnosta ketään eikä sitä tarvitse toitottaa muille.

Jokainen voisi olla aivan hiljaa omasta seksuaalisesti suuntautumisestaan niin saa kyllä aivan tasa arvoista kohtelua.

Vierailija
5/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat öyhöttäjät ja seksuaalivähemmistöistä närkästyjät ovat itse kaappihomoja. Todettu juttu.

Vierailija
6/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei saa. Mutta pointti oli, miksi sinua muiden seksuaalisuus häiritsee? Kerro nyt, koetko homouden, polyamorian ym. uhkana itseäsi kohtaan vai oletko vain ja ainoastaan kateellinen kaikille, joilla on rakkauselämä?

Vierailija
7/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kyllä kenenkään suhdekuviot olivat heteroita tai tms. Pohjalla voi osittain olla ns. kristilliset ja perinteiset arvot jotka olivat vallalla ainakin kun itse olin lapsi jne. Eli tämä asia on monella kasvatuksessa jne. Ihminen muuttuu hitaasti ja olemme usein jäykkiä ajatusmaailmaltamme usein. Tulevaisuudessa tämäkin asia voi olla toisin.

Vierailija
8/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa mun puolesta touhuta alakerrallaan mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa, kunhan on kyse aikuisista ihmisistä suostumuksella. Ei kiinnosta muitten touhut yhtään, eikä ärsytä. Ärsyttävää on marginaaliryhmien itsensä korostaminen ja meuhkaaminen, sekä pelleparaatit.

Vierailija
9/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on pitkään ollut epäsoveliasta ja kiellettyä, joten luonnollisestikin nyt siitä pitää puhua rajattomasti.

Heterous on aina ollut normi.

Vierailija
10/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä nyt tietää, kenen kanssa olis mahiksia päästä paneskelemaan.

Vierailija
11/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan ymmärrettävää että vähemmistöt tuovat itseään näkyväksi, niin kauan kuin meillä on poliitikkoja, jotka haluavat että he ovat näkymättömiä ja häpeissään. Jos vähemmistöt menee olemaan hiljaa itsekseen tässä vaiheessa, jäljelle jää vain se vastapuoli mölyämään siitä miten heidän pitää hävetä ja olla yksin loppu ikä. Heillä on oikeus näyttää että ovat olemassa ja onnellisia sellaisena kuin ovat. Jos haluat heidät pois, poista se syy miksi ovat esillä -> ääriuskovaiset poliitikot

Vierailija
12/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan raivostuu pelkästä suuntautumisesta, vaan ennemminkin siitä että millä tavoin sen suuntautumisensa tuo esille, piilossa sitä ei voi pitää. 

Vierailija
13/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, edelleen ei häiritse, ei kiinnosta ja todellakaan en ikinä ole kateellinen. Minä elän omaa elämääni ja mua ei kiinnostaa yhdenkään muun ihmisen seksuaalinen suuntautuminen ja toivon että se ihminen ei kuvittele että hänen seksuaalinen suuntautuminen jotenkin muuttaisi minun tapaani elää, olla puhua ja toimia. Ei kiinnosta. 

Vierailija
14/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kateus.

Vierailija
15/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta yhtään, mutta ovat itse sitä julkituomassa ja vaativat myös, että heidät huomioidaan jotenkin erikoisena.

Jos on vaikka kymmenen ihmistä, ennen tuntematonta, niin ei mitään väliä miten ovat suuntautuneet.

Kunhan eivät suureen ääneen te itse siitä numeroa.

Ei se suuntautuneisuus niinkään häiritse vaan se kaikki muu vouhotus sen ympärillä.

Joku saattaisi olla muuten ihan mukava ihminen, mutta tekevät itse tällä asialla itsensä ärsyttäväksi.

Vierailija
16/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle niitä toitottelee? Mun työkaverit ja ystävät ei ikinä ole käyneet mulle kertoilemaan seksuaalisesta suuntautumisestaan muuten kuin kun ollaan jostain syystä asiasta jo valmiiksi keskustelemassa. Yksi kertoi lapsensa tn. vaihtavan sukupuoltaan, mutta sekin tuli siinä yhteydessä kun tiesi, että tapaan lasta aina välillä, että sain tietää lapsen toivovan että häntä kutsutaan toisella nimellä kuin aiemmin, ja tämä oli ihan ok mulle, enkä osaa kuvitella sitä tuputtamisena. Sama lapsi se on mulle edelleen.

Vierailija
17/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä nyt tietää, kenen kanssa olis mahiksia päästä paneskelemaan.

Aika outoa karsinointia. Think out of a box, kaappihoomoilanen.

Vierailija
18/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei saa. Mutta pointti oli, miksi sinua muiden seksuaalisuus häiritsee? Kerro nyt, koetko homouden, polyamorian ym. uhkana itseäsi kohtaan vai oletko vain ja ainoastaan kateellinen kaikille, joilla on rakkauselämä?

En itse koe mitään uhkaa mistään enkä ole kateellinen. Jos joku on homo, niin olkoot. Mutta nämä ns vähemmistöt hokee sitä joka paikassa, niin kysymys on miksi????? Mikä niissä ihmisissä on niin erikoista ja mahtavaa, että sitä suuntautumistaan pitää mainostaa. Onhan se vähän outoa, että joku päättää olla muunsukupuolinen ja ei voi enää yhtäkkiä mennä miesten tai naisten vessaan. Siitäkin pitää tehdä numero, kun ei ole vessoja muunsukupuoliselle. Miksi ei vaan voi mennä sinne vessaan mikä siellä housuissa roikkuu tai ei roiku. Se anatomia ei muutu siellä vessassa mitenkään. Siellä housuissa on jompikumpi, vaikka mieli sanoisi muuta. Tollaset jutut ja itkut on niin turhia.

Vierailija
19/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ihmetyttänyt tämä että miksi nämä jotkut "miehekkäät" superheteromiehet miettivät niin paljon homoseksuaaleja? Itse olen heteromies, mutta minua ei kiinnosta toisten seksuaalinen suuntautuminen.

Vierailija
20/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta yhtään, mutta ovat itse sitä julkituomassa ja vaativat myös, että heidät huomioidaan jotenkin erikoisena.

Jos on vaikka kymmenen ihmistä, ennen tuntematonta, niin ei mitään väliä miten ovat suuntautuneet.

Kunhan eivät suureen ääneen te itse siitä numeroa.

Ei se suuntautuneisuus niinkään häiritse vaan se kaikki muu vouhotus sen ympärillä.

Joku saattaisi olla muuten ihan mukava ihminen, mutta tekevät itse tällä asialla itsensä ärsyttäväksi.

Heteromiehet kun tajuaisivat, että sama koskee heitäkin. Pää kiinni heteroudesta.