Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enään en enään usko tulevaisuuteen. Heräsin aikaisin nuhdellakseni itseäni. Ennen miehiä nyt vain haamuja jotka lypsää siittiösoluja....

mr naiskai
27.09.2019 |

Yleensä hyvät miehet on köyhiä ja kristittyjä. Suuri osa hyvistä miehistä on hyljännyt uskonsakin, kun ei siittä ole mitään hyötyä enään.

Eivät ole nykyään hyvässä huudossa kuten ennen vanhaan, kun ajat oli toiset ja arvoja kunnioitettiin.

Miehelle tavallaan annettiin johtajan rooli ja kunnioitettiin myös miestä. Nykyään mies on vain siittiösolu jonka voi huuhtoa alas vessanpöntöstä, jos sitä ei tarvitse elättämään.
Pian siittiösolutkaan eivät enään jaksa. Enään ei ole samanlaista kuin ennen oli.

Tykkään lueskella ritaritarinoita, joissa miehet olivat arvokkaita ja heitä kunnioitettiin, ei miekan takia, vaan rakkauden ja miehisyyden takia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lohduttaa tarut sormusten herroista.

ap

Vierailija
2/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat "enään"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat "enään"?

Haluan että tunnet olosi loistokkaammaksi ja tunnet että osaat kirjoittaa paremmin.

Samasta syystä sytytän tupakan pysäkillä, että voisit tuntea itsesi paremmaksi kuin minä olen.

Vierailija
4/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin toi "enään" loppuu? *ittu!

Vierailija
5/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat 100% varmuudella naista puolen vuoden sisällä jos lopetat kirjoittamasta "enään".

Vierailija
6/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut toi sun huono kirjoitustaito vie kaiken huomion tekstin sisällöstä, mikä on ihan hemmetin sekava.

Vierailija
7/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Lasten satukirjoissakin on nykyään ritari ja tallinrenkijännämies. Vain jälkimmäiselle irtoaa

Ritarit ovat vannoneet siveysvalan, harmillista.

Vierailija
8/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mut toi sun huono kirjoitustaito vie kaiken huomion tekstin sisällöstä, mikä on ihan hemmetin sekava.

Et siis enään koskaan lue minua uudelstaan?

Vierailija
9/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat "enään"?

Haluan että tunnet olosi loistokkaammaksi ja tunnet että osaat kirjoittaa paremmin.

Samasta syystä sytytän tupakan pysäkillä, että voisit tuntea itsesi paremmaksi kuin minä olen.

No kiitos, mut ei se oikein toimi noin. Ja harvemmin seison missään pysäkeillä, mut jos seison niin ei se sun röökis mua kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
10/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta että kunnon kristitty elää köyhänä mielummin kuin tahkoo mammonaa. Kuinka monta munkkia suomessa on jotka ovat luopuneet kaikesta maallisesta ja elävät erakkona jossain mökissä tai luolassa?

Entä te rikkaat léstat?

Vierailija
11/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun tuttiritari tuli tv:stä ulos, niin arvelin jotain tämän kaltaista tulevan.

Vierailija
12/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat "enään"?

No kiitos, mut ei se oikein toimi noin. Ja harvemmin seison missään pysäkeillä, mut jos seison niin ei se sun röökis mua kiinnosta pätkääkään.

Sinulla tuli nyt kuitenkin paha mieli ainakin. Eikö tullutkin ainakin?

Vierailija
13/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis enään koskaan lue minua uudelstaan?

Vaikea sanoa, yritän kyllä vältellä.

Vierailija
14/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat "enään"?

Ei tullut.

Vierailija
15/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa onko ap köyhä ja kristitty? Köyhyys ei itseä haittaisi, ei mullakaan rahaa ole. Kristittyä miestä en koskaan ottaisi. 

Vierailija
16/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat "enään"?

En edes osaa oikeasti polttaa röökiä. Pistän sen vain huulelle ja yritän kovasti, mutta en osaa ja rahatkin menevät hukkaan. Ajattelin että pidät minua luuserina ja tunnet itsesi paremmaksi.

Sen takia myös esitän hölmömpää että saisin siittä tyydytykseni.

T: ap

Vierailija
17/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat "enään"?

Ei tullut.

minullapa tuli paha mieli. Menen pistämään suuhun tupakan ja yritän kovasti hengittää sitä sisääni, mutta tiedän etten psty :/ :(

Tapan itseäni hitaasti tupakoimalla vaikken osaa.

T: ap

Vierailija
18/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaa onko ap köyhä ja kristitty? Köyhyys ei itseä haittaisi, ei mullakaan rahaa ole. Kristittyä miestä en koskaan ottaisi. 

Olen köyhä ja kristitty. Kristitty siksi että tuntisitte olonne paremmaksi ja saisin halveksuntaa osakseni.

Pidän raamattua mukanani usein, mutta en oikein jaksa lukea sitä.

En myöskään käy kirkossa tai kuulu kirkkoon. Olen kristitty samasta syystä kuin tupakoin, vaikken osaa sitäkään tehdä hyvin.

Vierailija
19/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös mies siksi että saisit halveksuntaa osaksesi?

Vierailija
20/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä aloitus nyt sitä modernia runoutta? Satunnaisia sanoja ja irtonaisia lauseita peräkkäin mukataiteellisesti, mutta mitään tolkkua ja punaista lankaa ei ole? Vai onko ap:llä vain lääkitys niin pahasti pielessä, että ajatuksen juoksu on tuollaista mössöä? Oli kyse kummasta tahansa, niin tuon aloituksen lukemisen jälkeen ei kyllä tarvitse enää(!) ihmetellä, miksei ap saa naista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän